W artykułach bloga opisane są techniki sprzedaży i sprawdzone „triki” sprzedażowe. Przeczytasz tu o tym: jak napisać ofertę handlową, co ludzi skłania do zakupu i jakich technik sprzedaży warto używać by zdobyć klientów. Nie jest to wiedza dla naciągaczy – opisuję uczciwe praktyki rzemiosła handlowego dla ludzi poważnie podchodzących do swojego zawodu.

 

Krótko o mnie: mam ponad 20-cia lat doświadczenia handlowego. Prowadzę z sukcesem własną firmę.

 

Generowanie LEAD’ów sprzedażowych z użyciem internetowych technik marketingowych to temat, w którym się specjalizuję. Dlatego w większości opublikowanych materiałów znajdziesz odniesienia do technik i „trików” przydatnych do zastosowania na stronie www w celu pozyskiwania maili i nr telefonów od osób – potencjalnych klientów.

Zapoznaj się z prezentowanymi tu technikami sprzedażowymi i marketingowymi.* Użyj ich i doskonal własny biznes.
 
*Część materiałów udostępniam tylko dla zarejestrowanych, bo nie wszyscy muszą wiedzieć na czym polega skuteczność w sprzedaży. Rejestracja na stronie jest za darmo i to się nie zmieni.

Biuletyn Wiedzawfirmie.pl

W biuletynie znajdziesz opisy technik handlowych, triki sprzedażowe itp. Biuletyn wysyłany jest co 4-5 tygodni.
captcha 
Polityka prywatności

Marketing mix - internetowy i offline

Czyli narzędzia, które ułatwią Ci docieranie do klientów różnymi kanałami komunikacji.
Na poniższych podstronach znajdziesz kursy i instrukcje. W jednych są wskazówki jak napisać i zaprezentować ofertę, a w innych jak organizować własną sprzedaż i systematyczne pozyskiwanie klientów.

Odnajdziesz tu opis metod marketingowo-handlowych do wykorzystania w pracy offline (czyli w realnym, żywym kontakcie z klientami) oraz takich, które sprawdzają się w sprzedaży poprzez kanał internetowy.  

  • Marketing produktu – sposoby na przedstawianie produktu w interesujący dla klienta sposób,
  • Marketing dystrybucji – kanały dotarcia do klienta i jak z nich efektywnie korzystać,
  • Ukryty marketing – jak przyciągać klientów i robić to za plecami konkurencji,
  • Marketing w naszych głowach – propozycje zmiany myślenia o marketingu w małej firmie.
blank

błedy organizacyjne w firmieDarmowy Raport ujawniający 4 największe zaniedbania, które potrafią doprowadzić do ruiny każdą małą firmę


Z Raportu dowiesz się:

  • Jak zidentyfikować 4 czynniki zagrożenia we własnej firmie,
  • Co doprowadzi Twój biznes do upadku jeśli zignorujesz pierwsze sygnały,
  • W jaki sposób zamienić te 4 zagrożenia w szanse rozwojowe.

W oparciu o analizę przypadku poznasz konkretne przykłady rozwiązań. Raport oddaję w Twoje ręce za darmo, bo wiem, że tych zagrożeniach nie dowiesz się na żadnym szkoleniu dla przedsiębiorców. Wszędzie możesz usłyszeć o pomyślnych perspektywach, o zarabianiu kokosów. Tylko nikt Ci nie powie, że dynamiczny rozwój wiąże się z dynamicznie rosnącymi ...

blank

Jak gromadzić pomysły marketingowe aby same popychały cię do rozwoju?

Czy miewasz wspaniałe pomysły?

Czy podobnie jak większość przedsiębiorczych ludzi przy pokonywaniu jakiś codziennych trudności wpadasz na pomysł, który ułatwiłby rozwiązanie tego problemu w przyszłości? Pewnie nie raz czujesz, że to można by zrobić inaczej – lepiej. Wpadasz na nowy pomysł, zaczynasz działać, i mimo wysiłku włożonego na początku nie zawsze doprowadzasz sprawę do szczęśliwego końca – chociaż chcesz. Najprawdopodobniej problem nie tkwi w pomyśle, który zrodził się w Twojej głowie ale w sposobie w jaki go wdrażasz. W tym artykule przedstawię system postępowania z pomysłami, który znacznie ułatwia wprowadzenie ich w ...

blank

W poradniku zawarłem wiedzę, którą sam sprawdziłem. Jego napisanie i zredagowanie zajęło mi kilkanaście godzin, a mimo to daję Ci go za darmo.

Przeczytaj, użyj i zbierz pozytywne owoce własnej pracy. Mam jednak prośbę: pomóż komuś ze swojego otoczenia (cokolwiek miałoby to być – zrób coś dobrego)

Aby pobrać - kliknij w link pod grafiką okładki raportu:

 

 

 

 

 

 

 

 

...

blank

Marketingowo

W tym artykule zobaczysz jedną z form prezentacji możliwą do wykorzystania w obszarze marketingu internetowego. To co widzisz w poniższej prezentacji jest reklamą oferty handlowej. (Mojej oferty handlowej - tak aby nie było niedomówień.) Wykonuję usługi związane z promocją firm w Internecie. Tworzę strony internetowe, pozycjonuję je, buduję listy adresowe i robię masowe mailingi. Ale jak zauważysz w trakcie ogładania - nie reklamuję usług lecz siebie i wyniki jakie osiągam. Dlaczego? Bo jak masz firmę to pewnie bardziej zainteresuje Cię czy i jakie wyniki osiągniesz niż jakież to ja mam niesamowite usługi na sprzedaż. Prezentację tą umieściłem w tym miejscu ...

blank

Wzór oferty handlowej z omówieniem

Z jakich elementów składa się dobrze napisana oferta handlowa? Co trzeba, a czego nie warto umieszczać w ofercie?

8 najważniejszych elementów oferty handlowej - jest to kurs, w którym znajdziesz jak krok po kroku stworzyć profesjonalne i skuteczne pismo handlowe.

...

W artykułach bloga opisane są techniki sprzedaży i sprawdzone „triki” sprzedażowe. Przeczytasz tu o tym: jak napisać ofertę handlową, co ludzi skłania do zakupu i jakich technik sprzedaży warto używać by zdobyć klientów. Nie jest to wiedza dla naciągaczy – opisuję uczciwe praktyki rzemiosła handlowego dla ludzi poważnie podchodzących do swojego zawodu.

 

Krótko o mnie: mam ponad 20-cia lat doświadczenia handlowego. Prowadzę z sukcesem własną firmę.

 

Generowanie LEAD’ów sprzedażowych z użyciem internetowych technik marketingowych to temat, w którym się specjalizuję. Dlatego w większości opublikowanych materiałów znajdziesz odniesienia do technik i „trików” przydatnych do zastosowania na stronie www w celu pozyskiwania maili i nr telefonów od osób – potencjalnych klientów.

Zapoznaj się z prezentowanymi tu technikami sprzedażowymi i marketingowymi.* Użyj ich i doskonal własny biznes.
 
*Część materiałów udostępniam tylko dla zarejestrowanych, bo nie wszyscy muszą wiedzieć na czym polega skuteczność w sprzedaży. Rejestracja na stronie jest za darmo i to się nie zmieni.

Biuletyn Wiedzawfirmie.pl

W biuletynie znajdziesz opisy technik handlowych, triki sprzedażowe itp. Biuletyn wysyłany jest co 4-5 tygodni.
captcha 
Polityka prywatności