W artykułach bloga opisane są techniki sprzedaży i sprawdzone „triki” sprzedażowe. Przeczytasz tu o tym: jak napisać ofertę handlową, co ludzi skłania do zakupu i jakich technik sprzedaży warto używać by zdobyć klientów. Nie jest to wiedza dla naciągaczy – opisuję uczciwe praktyki rzemiosła handlowego dla ludzi poważnie podchodzących do swojego zawodu.

 

Krótko o mnie: mam ponad 20-cia lat doświadczenia handlowego. Prowadzę z sukcesem własną firmę.

 

Generowanie LEAD’ów sprzedażowych z użyciem internetowych technik marketingowych to temat, w którym się specjalizuję. Dlatego w większości opublikowanych materiałów znajdziesz odniesienia do technik i „trików” przydatnych do zastosowania na stronie www w celu pozyskiwania maili i nr telefonów od osób – potencjalnych klientów.

Zapoznaj się z prezentowanymi tu technikami sprzedażowymi i marketingowymi.* Użyj ich i doskonal własny biznes.
 
*Część materiałów udostępniam tylko dla zarejestrowanych, bo nie wszyscy muszą wiedzieć na czym polega skuteczność w sprzedaży. Rejestracja na stronie jest za darmo i to się nie zmieni.

Biuletyn Wiedzawfirmie.pl

W biuletynie znajdziesz opisy technik handlowych, triki sprzedażowe itp. Biuletyn wysyłany jest co 4-5 tygodni.
captcha 
Polityka prywatności
blank

Zmiana, która upraszcza zdobywanie nowych klientów i zwiększa zyski ze sprzedaży

 

Mała sprzedaż i niezbyt wysoka marża niszczą biznes, a co najmniej hamują rozwój. W tym artykule przeczytasz, co zrobić, aby zwiększyć liczbę kupujących i podnieść uzyskiwaną marżę na sprzedaży. Ta metoda dobrze działa przy sprzedaży usług i produktów złożonych. Jeśli sprzedajesz „taniość”, to ten artykuł raczej nie jest dla Ciebie.

Mierząc się z problemem zdobywania nowych klientów z reguły mamy do czynienia z dwoma podstawowymi barierami:

  1. Za mało klientów zapoznaje się z ofertą (tu słabością jest zbyt mały ruch na ofertę lub ruch o złej jakości – w dalszej części znajdziesz podpowiedź ...

blank

Kodeks tworzenia profilu eksperckiego na stronie www

Login(*)
Nieprawidłowe dane

Hasło(*)
Nieprawidłowe dane

Potwierdź hasło(*)
Nieprawidłowe dane

E-mail(*)
Proszę podać adres e-mail

Potwierdź Email(*)
Powtórz prawidłowy Email

(*)
Nieprawidłowe dane

Administratorem danych osobowych jest Konsulting Procesów Biznesowych Piotr Kawa z siedzibą przy ul. Chłodnej 22 lok. 88, 00-891 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celach kontaktowych. Podanie danych jest dobrowolne i każdej osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

 

...

blank

Wiesz, gdzie teraz są Twoi klienci?

W tej chwili, tak jak Ty czytają artykuły – szukając informacji o rozwiązaniach, które zaspokoją ich potrzeby. Są na podstronach poczytnych serwisów albo czytają „treściwe” i fachowe strony firm podobnych do Twojej. Jestem tego pewny, bo znam statystyki odwiedzin stron z dobrymi artykułami.

 

Sekretem przyciągających ruch Artykułów Eksperckich jest odpowiednia optymalizacja układu i treści. Polecaamy skorzystanie z naszej tajnej wiedzy zamkniętej w wewnętrznej

procedurze sprawdzania jakości. (Korzystamy z tych procedur w projekcie PEFAR – dostęp do co najmniej 30% klientów indywidualnych rynku warszawskiego. Już w krótce dowiesz się więcej.).


Optymalizacja artykułów eksperckich - lista sprawdzającą:

 

 

...

blank

"Kilku dodatkowych klientów na początek i sprzedaż rośnie"

Daj mi 5 minut, a udowodnię ci, że możesz zdobyć tylu klientów ilu chcesz, bez narażania się na nieprzyjemne odmowy

Niskie zyski ze sprzedaży rujnują plany rozwoju (zarówno firmowe jak i osobiste), ale gdy ciągle za mało sprzedajesz, to pojawiają się problemy finansowe – bo przecież trzeba mieć kasę na opłacanie rachunków.

W ciągu ponad 20 lat sprzedałem setki produktów i usług, ale i dziesiątki razy usłyszałem „nie”. Dzwoniłem, spotykałem się, wysyłałem oferty – duuużo pracy. Teraz dodatkowych klientów zdobywam właściwie tylko w Internecie. Jest łatwiej, bo skorzystałem z doświadczeń w realu i wiem ...

blank

Wiedza w Firmie Wyślij mi ten raport

Wpisz adres e-mail, na który przesłać Raport:

blank

Dziękuję za potwierdzenie adresu e-mail

 

Raport podzieliłem na 6 części. Każdą z nich otrzymasz na swojego maila - wraz z dodatkowym komentarzem.
Jeżeli nie chcesz czekać - pobierz umieszczone poniżej pliki pdf.

 

...

blank

Kliknij mnie

Twoje imię
Nieprawidłowe dane

E-mail(*)
Wprowadź poprawny adres email

Wpisz swój adres e-mail

Nr. tel.(*)
Wprowadź poprawny nr telefonu

Wpisz swój nr telefonu, na który mam dzwonić.

Strona www
Nieprawidłowe dane

Wpisz adres swojej strony www (pozostaw puste jak nie masz jeszcze strony)

Pytanie:
Nieprawidłowe dane

Wpisz co chcesz uzyskać, co chcesz poprawić na własnej stronie www

Captcha
Nieprawidłowe dane

Otwórz formularz


Napisz. Oddzwonię.


Twoje imię
Nieprawidłowe dane

E-mail(*)
Wprowadź poprawny adres email

Wpisz swój adres e-mail

Nr. tel.(*)
Wprowadź poprawny nr telefonu

Wpisz swój nr telefonu, na który mam dzwonić.

Strona www
Nieprawidłowe dane

Wpisz adres swojej strony www (pozostaw puste jak nie masz jeszcze strony)

Pytanie:
Nieprawidłowe dane

Wpisz co chcesz uzyskać, co chcesz poprawić na własnej stronie www

Captcha
Nieprawidłowe dane


Wysyłając wypełniony formularz - zgadzasz się tylko na jednorazowy kontakt związany bezpośrednio z tym zapytaniem.

...

blank

Nie Musisz Być Największym w Polsce Deweloperem by
Codziennie Odbierać Nawet 12 Dodatkowych Zapytań od Klientów Zdecydowanych na Zakup Mieszkania lub Domu


Wpisz Swój Email

Zobacz jak Podwarszawski Deweloper Zyskał Dodatkowe Zapytania od Klientów i to bez Zwiększania Wydatków na Reklamę ABSOLUTNIE BEZPŁATNIE!

Co wstawić na stronie www by klienci zostawiali emaile

 

 

Poznaj Tajemnice Sprytnego Dewelopera - Bezpłatnie Zapisz się i Pobierz BEZPŁATY raport.

 

Odkryj 5 Rzeczy, Które Decydują o Otrzymywaniu Zapytań od Klientów – Gwarantowane!

 

Poznaj sekrety, o których nie wie 95% Deweloperów

 

 

blank

Wypisanie się przebiegło poprawnie

Twoje dane zostały usunięte z listy adresowej.

 

Artykuły z wiedzą przydatną w sprzedaży mieszkań i domów, w tym:

Jak napisać skuteczną ofertę handlową

Jakie są techniki sprzedaży i jak je wdrażać we własnej firmie

Jak pozyskać nowych klientów dzięki „trikom” marketingowym na stronie www

 

Znajdziesz na stronie

http://wiedzawfirmie.pl/

Kliknij i Zobacz

...

blank

Oferta dla deweloperów

 

Pozyskuję klientów zainteresowanych zakupem nowego mieszkania

 

Mam konkretną, sprawdzoną u dewelopera metodę (która cały czas działa)

 

Zainteresowanych tą metodą proszę o wypełnieni i wysłanie formularza:

 

Otwórz formularz


Napisz. Oddzwonię.


Chcesz zdobywać więcej klientów przez Internet? Napisz:

Nieprawidłowe dane
Wprowadź poprawny adres email
Wprowadź poprawny nr telefonu
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane

Wysyłając - zgadzasz się na kontakt związany bezpośrednio z tym zapytaniem.


Wysyłając wypełniony formularz - zgadzasz się tylko na jednorazowy kontakt związany bezpośrednio z tym zapytaniem.

...

blank

Zapis przebiegł poprawnie

 

Jeszcze tylko jeden krok

 

Na Twój adres e-mailowy została wysłana wiadomość z linkiem.

Kliknij w ten link, a otrzymasz zamówiony raport.

 

Wiadomość z linkiem dotrze do Ciebie w ciągu minuty.

...

W artykułach bloga opisane są techniki sprzedaży i sprawdzone „triki” sprzedażowe. Przeczytasz tu o tym: jak napisać ofertę handlową, co ludzi skłania do zakupu i jakich technik sprzedaży warto używać by zdobyć klientów. Nie jest to wiedza dla naciągaczy – opisuję uczciwe praktyki rzemiosła handlowego dla ludzi poważnie podchodzących do swojego zawodu.

 

Krótko o mnie: mam ponad 20-cia lat doświadczenia handlowego. Prowadzę z sukcesem własną firmę.

 

Generowanie LEAD’ów sprzedażowych z użyciem internetowych technik marketingowych to temat, w którym się specjalizuję. Dlatego w większości opublikowanych materiałów znajdziesz odniesienia do technik i „trików” przydatnych do zastosowania na stronie www w celu pozyskiwania maili i nr telefonów od osób – potencjalnych klientów.

Zapoznaj się z prezentowanymi tu technikami sprzedażowymi i marketingowymi.* Użyj ich i doskonal własny biznes.
 
*Część materiałów udostępniam tylko dla zarejestrowanych, bo nie wszyscy muszą wiedzieć na czym polega skuteczność w sprzedaży. Rejestracja na stronie jest za darmo i to się nie zmieni.

Biuletyn Wiedzawfirmie.pl

W biuletynie znajdziesz opisy technik handlowych, triki sprzedażowe itp. Biuletyn wysyłany jest co 4-5 tygodni.
captcha 
Polityka prywatności