W artykułach bloga opisane są techniki sprzedaży i sprawdzone „triki” sprzedażowe. Przeczytasz tu o tym: jak napisać ofertę handlową, co ludzi skłania do zakupu i jakich technik sprzedaży warto używać by zdobyć klientów. Nie jest to wiedza dla naciągaczy – opisuję uczciwe praktyki rzemiosła handlowego dla ludzi poważnie podchodzących do swojego zawodu.

 

Krótko o mnie: mam ponad 20-cia lat doświadczenia handlowego. Prowadzę z sukcesem własną firmę.

 

Generowanie LEAD’ów sprzedażowych z użyciem internetowych technik marketingowych to temat, w którym się specjalizuję. Dlatego w większości opublikowanych materiałów znajdziesz odniesienia do technik i „trików” przydatnych do zastosowania na stronie www w celu pozyskiwania maili i nr telefonów od osób – potencjalnych klientów.

Zapoznaj się z prezentowanymi tu technikami sprzedażowymi i marketingowymi.* Użyj ich i doskonal własny biznes.
 
*Część materiałów udostępniam tylko dla zarejestrowanych, bo nie wszyscy muszą wiedzieć na czym polega skuteczność w sprzedaży. Rejestracja na stronie jest za darmo i to się nie zmieni.

Biuletyn Wiedzawfirmie.pl

W biuletynie znajdziesz opisy technik handlowych, triki sprzedażowe itp. Biuletyn wysyłany jest co 4-5 tygodni.
captcha 
Polityka prywatności

W artykułach przeczytasz odpowiedzi na te i podobne pytania. Znajdziesz tu konkretne instrukcje „krok po kroku”, które możesz od razu zastosować w swojej firmie. Ale i odszukasz (mam taką nadzieję) inspirację do wzbogacania własnego marketingu o techniki, które sprawdziły się u innych.

 

Jeśli w czasie lektury dojdziesz do wniosku, że wdrażanie rozwiązań marketingowych lub napisanie profesjonalnej oferty handlowej wolisz jednak zlecić specjaliście, to skorzystaj z usług „zrób to za mnie” – sklep z usługami.
Skorzystasz wówczas z mojego ponad 20-to letniego doświadczenia: w tworzeniu ofert handlowych, w negocjowaniu z klientami, w robieniu deal’e  na setki tysięcy zł. Ale także z praktyki nadzorowania pracy handlowców, korygowania wzorów pism i przechwytywania od konkurencji najskuteczniejszych technik sprzedaży. W usługi wkładam również całe to moje doświadczenie związane z wdrażaniem metod sprzedaży opartych o marketing internetowy i sprawdzone (zawsze skuteczne) handlowe działania offline.

blank

Co to jest eGroupWare? Co trzeba zrobić aby korzystać z programu eGroupWare? Do czego możesz użyć programu eGroupWare?    

Co to jest eGroupWare?

eGroupWare jest open souce'owym programem komputerowym napisanym w technologii PHP i przeznaczonym do wspomagania pracy grupowej. Tak naprawdę program to platforma składająca się z wzajemnie powiązanych modułów obsługujących różne obszary pracy w firmie. Zawiera między innymi moduł do obsługi poczty elektronicznej, moduł kalendarza grupowego, dziennik zdarzeń zawierający notatki i zadania, moduł do planowania pracy, moduł do gromadzenia wiedzy, moduł do zarządzania dokumentami i plikami itd..

W sumie w eGroupWare jest 28 funkcjonalnych modułów. Program ten ...

blank

Jak rozkręcać sprzedaż aby jej .. nie zdusić

Ile nowych technik sprzedaży wdrażać w jednym czasie? Dlaczego podejście "hurtowe" do zmian może być szkodliwe dla wyników handlowych?

Pisałem już o tym, jak duże znaczenie we wprowadzaniu nowych metod sprzedawania ma systematyczność. Tym razem krótko o tym, dlaczego ważne jest aby wprowadzać jednocześnie tylko pojedyncze innowacje. Za takim podejściem przemawia co najmniej kilka bardzo ważnych argumentów:

  • Trudno jest przewidzieć wpływ na firmę kilku jednocześnie wprowadzanych zmian. Zdarza się, że w którymś momencie wdrażania innowacje wymagają podjęcia kolidujących ze sobą działań. Zakłóca to funkcjonowanie firmy i negatywnie wpływa na ocenę skuteczności wprowadzanych innowacji.
  • Wprowadzanie innowacji wymaga ...

Powiązania w bazie danych klientów

Czy każda baza klientów jest "martwa"?

Jeżeli nie pozyskujesz klientów, pomimo tego, że wysyłasz setki ofert i wykonujesz tysiące telefonów. To jedną z prawdopodobnych przyczyn może być źle zorganizowana baza danych firm i klientów. Dlaczego?

Baza danych klientów tylko pozornie jest zwykłą listą nazw firm lub nazwisk różnych ludzi. Tak naprawdę stanowi klucz do handlowego sukcesu. Bo zbieranie informacji dotyczących każdego klienta, często okazuje się kluczowe w późniejszym procesie doboru argumentów w ofercie i tym samym wpływa na zwiększanie obrotu w firmie.

Być może pozyskiwanie klientów jest problemem właśnie dlatego, że myślisz o bazie klientów zbyt lakonicznie, że owszem bywa pomocna, ale żeby ...

blank

O planowaniu i korzyściach z tego wynikających można poczytać w niejednym artykule. Więc nie będę tego powtarzał. Na zachodzie planowanie w biznesie jest rzeczą normalną już od przeszło 60 lat. W Polsce tym obszarem działalności firmy są zainteresowane jedynie duże przedsiębiorstwa i nieliczna grupa tych o średniej wielkości. Planować warto również mając małą firmę, może nawet trzeba to robić właśnie w małej firmie, bo każde nie przemyślane działanie może stać się pomyłką o charakterze: być albo nie być dla firmy. Aby pokazać, że planowanie nie jest niczym trudnym, opiszę prosty schemat planu rekrutacji nowego pracownika. Kilka razy już to robiłem ...

blank

Technika coraz skuteczniej wyręcza ludzi w codziennych zajęciach, wciąż doskonaląc sprawdzone mechanizmy. W tym roku nie pojawił się wprawdzie robot, który zastąpiłby w firmie handlowców ale jeszcze bardziej udoskonalono „cyborga” w postaci systemu „wymuszającego” większą skuteczność w sprzedaży. Nie jest to obietnica zastąpienia handlowców, ale skoro w dużych koncernach na co dzień używają programów do zarządzania relacjami z klientami (i mają tych klientów całą masę), to wiedza jak zbudować podobny mechanizm w Twojej firmie zapewne ci się przyda. Zdecyduj czy dołączysz do tych, którzy już z tej wiedzy korzystają. Zapisz się poniżej, a będziesz raz na 5-7 dni dostawać e-maila ...

blank

Właśnie przeczytałem artykuł w „Uważam że…” o najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej – z dwoma oo w nazwie. Oprócz historii rozwoju tego potentata na rynku wyszukiwarek i jego mniej lub bardziej udanych inwestycjach, w artykule znalazłem dwa ciekawe spostrzeżenia.

Jedno dotyczy sposobów na tzw. windowanie stron w wynikach wyszukiwania, a drugie dotyczy „nieuchronnych” zmian w wyszukiwaniu treści internetowych.

Autor tego artykułu według mnie bardzo dobrze opisał mechanizmy windowania rządzące tworzeniem „popularnych” treści internetowych. Mechanizmy te w obecnych czasach rzeczywiście nie skłaniają do pisania nazwijmy to „wysokojakościowych” treści lecz wręcz odwrotnie – dziś w Internecie premiowane są treści zawierające dużą dawkę ...

Masz wrażenie, że odpowiedzialność za wszystko co się dzieje w firmie spada tylko na ciebie? Twoi pracownicy wymagają „ręcznego” sterowania? Albo musisz co jakiś czas rozstrzygać spory kompetencyjne, bo zostały podjęte dwie sprzeczne decyzje w tej samej sprawie i nikt nie czuje się za to odpowiedzialny. Jeszcze jakiś czas temu sam odpowiedziałbym: no właśnie do czego u nas może być potrzebny schemat organizacyjny skoro w firmie pracuje tylko 4 osoby. Teraz wydaje mi się to podejście delikatnie mówiąc - niewłaściwe.

Opis stanowiska pracy – wyjątek pierwszy.

Każda organizacja biznesowa dąży do zarabiania pieniędzy. W małej firmie jest to o tyle istotne, że ...

blank

Na to pytanie można odpowiedzieć dwojako. Jeżeli planowanie i organizowanie będzie „życzeniowe” tzn. zostaną wyznaczone cele i rozdane zadania, a nie będzie to poparte budżetem na wykonanie i akceptacją celów ze strony pracowników, to można z góry założyć porażkę i de-motywujący charakter tych czynności. Jest to częsty błąd, wynikający z dość powszechnego poglądu, jakoby planowanie to tylko zawracanie głowy. Szczególnie ma to miejsce w małych organizacjach, gdzie zarządzający biznesem są

bardzo obciążeni sprawami dnia codziennego. Zdarza się, że podejmują wysiłek zaplanowania działań firmy, ale robią to naprędce, zakreślając jedynie schemat planu. Później rozdają zadania swoim pracownikom i wracają do spraw bieżących. ...

blank

Ile może być warta strona www

Jak (w Internecie) ustalić pozycję własnego biznesu? Jak ocenić siłę konkurencji i jej możliwości w docieraniu do klientów przez kanały internetowe? Jak sprawdzić czy warto zakładać kolejną stronę www skierowaną do konkretnego segmentu rynku?

Jeżeli zadajesz sobie takie pytania. Chcesz czegoś więcej niż odpowiedzi opartej na domysłach i wyczuciu, to zobacz jak wycena stron branżowych zrealizowana w prosty sposób pozwala na przeanalizowanie siły konkurencji w internetowym kanale sprzedaży. Zacznijmy od wyceny:

Wartości stron konkurencji

Analizowanie segmentu rynku, a właściwie badanie potencjału nowej strony internetowej dla konkretnego segmentu firm można wykonać w prosty sposób. W wideo przedstawiam wynik takiego ...

Dlaczego nie widać efektów działań marketingowych? Dlaczego tak mało się sprzedaje, choć wszyscy w firmie pracują na pełnych obrotach? Dlaczego ciągle ktoś w firmie szuka „zaginionych” ofert, faktur, zamówień lub rozwiązań problemów, które już dawno ktoś inny rozwiązał? Czy zadajesz sobie czasem pytanie jak pozbyć się takich problemów raz na zawsze? Jeżeli tak to poniżej znajdziesz kilka podpowiedzi i opis rozwiązania, które sprawdza się w małych firmach.

Czy można nie zarządzać sprzedażą firmy?

To pytanie brzmi głupio, ale w przypadku nie jednej firmy warto je zadać aby uniknąć bankructwa. Nie zarządzając firmą w usystematyzowany sposób, masz przed sobą perspektywę: braku wystarczającej liczby ...

blank

Bez niej sprzedasz tylko ułamek tego co zamierzasz!
 

Sercem lejka sprzedażowego jest Oferta Nie Do Odrzucenia

 

Nie wiem jak Ty, ale ja zanim zacznę pracę nad ustawieniem lejka sprzedażowego najpierw zajmuję się konstruowaniem "oferty nie do odrzucenia". Nie, nie jest to formalny tekst oferty handlowej, ale poukładane w spójną całość dwie rzeczy, bez których wielkość sprzedaży na pewno nie spełni Twoich oczekiwań:

  1. Przewaga konkurencyjna tego co oferusz klientom;
  2. Korzyści jakie odniosą klienci po zakupie i otrzymaniu tego co im sprzedasz.

Po prostu wypisz te elementy i zbuduj dzięki nim unikatowy produkt. Czyli ułóż z tego ofertę , ...

blank

Do czego posłuży mi firmowa strona internetowa?

Podstawowe pytanie, na które przedsiębiorcy z reguły odpowiadają ogólnikami, a to generuje poważne konsekwencje. Nie popełniaj tego błędu, bo całe Twoje zaangażowanie w budowanie firmowej strony www pójdzie w przysłowiowy gwizdek.

Jak można użyć strony www do pozyskiwania klientów? Jak to zrobić, by strona internetowa była czymś więcej niż tylko wizytówką firmy? Jaką wartość dla firmy może mieć właściwie zbudowany serwis internetowy?

Jeżeli zadajesz sobie powyższe pytania lub po prostu zastanawiasz się: Po co mi strona internetowa? lub: O co ten cały szum związany z Internetem, stronami, CMS’emi, marketingiem internetowym itd. … skoro zakup strony i ...

W artykułach bloga opisane są techniki sprzedaży i sprawdzone „triki” sprzedażowe. Przeczytasz tu o tym: jak napisać ofertę handlową, co ludzi skłania do zakupu i jakich technik sprzedaży warto używać by zdobyć klientów. Nie jest to wiedza dla naciągaczy – opisuję uczciwe praktyki rzemiosła handlowego dla ludzi poważnie podchodzących do swojego zawodu.

 

Krótko o mnie: mam ponad 20-cia lat doświadczenia handlowego. Prowadzę z sukcesem własną firmę.

 

Generowanie LEAD’ów sprzedażowych z użyciem internetowych technik marketingowych to temat, w którym się specjalizuję. Dlatego w większości opublikowanych materiałów znajdziesz odniesienia do technik i „trików” przydatnych do zastosowania na stronie www w celu pozyskiwania maili i nr telefonów od osób – potencjalnych klientów.

Zapoznaj się z prezentowanymi tu technikami sprzedażowymi i marketingowymi.* Użyj ich i doskonal własny biznes.
 
*Część materiałów udostępniam tylko dla zarejestrowanych, bo nie wszyscy muszą wiedzieć na czym polega skuteczność w sprzedaży. Rejestracja na stronie jest za darmo i to się nie zmieni.

Biuletyn Wiedzawfirmie.pl

W biuletynie znajdziesz opisy technik handlowych, triki sprzedażowe itp. Biuletyn wysyłany jest co 4-5 tygodni.
captcha 
Polityka prywatności