W artykułach bloga opisane są techniki sprzedaży i sprawdzone „triki” sprzedażowe. Przeczytasz tu o tym: jak napisać ofertę handlową, co ludzi skłania do zakupu i jakich technik sprzedaży warto używać by zdobyć klientów. Nie jest to wiedza dla naciągaczy – opisuję uczciwe praktyki rzemiosła handlowego dla ludzi poważnie podchodzących do swojego zawodu.

 

Krótko o mnie: mam ponad 20-cia lat doświadczenia handlowego. Prowadzę z sukcesem własną firmę.

 

Generowanie LEAD’ów sprzedażowych z użyciem internetowych technik marketingowych to temat, w którym się specjalizuję. Dlatego w większości opublikowanych materiałów znajdziesz odniesienia do technik i „trików” przydatnych do zastosowania na stronie www w celu pozyskiwania maili i nr telefonów od osób – potencjalnych klientów.

Zapoznaj się z prezentowanymi tu technikami sprzedażowymi i marketingowymi.* Użyj ich i doskonal własny biznes.
 
*Część materiałów udostępniam tylko dla zarejestrowanych, bo nie wszyscy muszą wiedzieć na czym polega skuteczność w sprzedaży. Rejestracja na stronie jest za darmo i to się nie zmieni.

Biuletyn Wiedzawfirmie.pl

W biuletynie znajdziesz opisy technik handlowych, triki sprzedażowe itp. Biuletyn wysyłany jest co 4-5 tygodni.
captcha 
Polityka prywatności

W artykułach przeczytasz odpowiedzi na te i podobne pytania. Znajdziesz tu konkretne instrukcje „krok po kroku”, które możesz od razu zastosować w swojej firmie. Ale i odszukasz (mam taką nadzieję) inspirację do wzbogacania własnego marketingu o techniki, które sprawdziły się u innych.

 

Jeśli w czasie lektury dojdziesz do wniosku, że wdrażanie rozwiązań marketingowych lub napisanie profesjonalnej oferty handlowej wolisz jednak zlecić specjaliście, to skorzystaj z usług „zrób to za mnie” – sklep z usługami.
Skorzystasz wówczas z mojego ponad 20-to letniego doświadczenia: w tworzeniu ofert handlowych, w negocjowaniu z klientami, w robieniu deal’e  na setki tysięcy zł. Ale także z praktyki nadzorowania pracy handlowców, korygowania wzorów pism i przechwytywania od konkurencji najskuteczniejszych technik sprzedaży. W usługi wkładam również całe to moje doświadczenie związane z wdrażaniem metod sprzedaży opartych o marketing internetowy i sprawdzone (zawsze skuteczne) handlowe działania offline.

blank

Ile może być warta strona www

Jak (w Internecie) ustalić pozycję własnego biznesu? Jak ocenić siłę konkurencji i jej możliwości w docieraniu do klientów przez kanały internetowe? Jak sprawdzić czy warto zakładać kolejną stronę www skierowaną do konkretnego segmentu rynku?

Jeżeli zadajesz sobie takie pytania. Chcesz czegoś więcej niż odpowiedzi opartej na domysłach i wyczuciu, to zobacz jak wycena stron branżowych zrealizowana w prosty sposób pozwala na przeanalizowanie siły konkurencji w internetowym kanale sprzedaży. Zacznijmy od wyceny:

Wartości stron konkurencji

Analizowanie segmentu rynku, a właściwie badanie potencjału nowej strony internetowej dla konkretnego segmentu firm można wykonać w prosty sposób. W wideo przedstawiam wynik takiego ...

blank

Do czego posłuży mi firmowa strona internetowa?

Podstawowe pytanie, na które przedsiębiorcy z reguły odpowiadają ogólnikami, a to generuje poważne konsekwencje. Nie popełniaj tego błędu, bo całe Twoje zaangażowanie w budowanie firmowej strony www pójdzie w przysłowiowy gwizdek.

Jak można użyć strony www do pozyskiwania klientów? Jak to zrobić, by strona internetowa była czymś więcej niż tylko wizytówką firmy? Jaką wartość dla firmy może mieć właściwie zbudowany serwis internetowy?

Jeżeli zadajesz sobie powyższe pytania lub po prostu zastanawiasz się: Po co mi strona internetowa? lub: O co ten cały szum związany z Internetem, stronami, CMS’emi, marketingiem internetowym itd. … skoro zakup strony i ...

blank

Strona internetowa dostosowana do urządzeń mobilnych

Dostosowuję firmowe strony internetowe do wymagań stawianych przez użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych oraz do wymagań Google, który dzięki popularności swojej wyszukiwarki dyktuje warunki w Internecie. Przebudowuję strony wykonane tylko dla komputerów i laptopów na takie, które dynamicznie dostosowują się do wielkości ekranu urządzeń mobilnych.  

...

Jak wycenić własną witrynę internetową i sprawdzić czy pozyskuje nowych klientów? Czy wiesz ile warta jest Twoja firmowa strona internetowa, którą kupiłeś lub kupiłaś? Czy zarządzasz tą wartością tak, aby osiągnąć cel biznesowy zaplanowany w trakcie tworzenia strony www?

Poniżej zobaczysz, jak w szybki sposób ocenić wartość własnej strony www. Jest to sposób oparty na dość dużych przybliżeniach, ale wystarczający do wstępnej analizy.  

Jak wycenić własną stronę www?

...

blank

"Wkrótce założę działalność gospodarczą. Staram się o dofinansowanie na jej rozpoczęcie. Jestem artystą szklarzem. Dotychczasowe pozyskiwanie klienta było lekko chaotyczne. Czas to zmienić. Chciałam się dowiedzieć jaki jest koszt takiej usługi? Jakiś przedział cenowy. Z poważaniem Magdalena"

Odpowiedź na: Jaki jest koszt pozyskiwania klienta przez Internet?

Szanowna Pani Magdaleno, Zacznę nietypowo, od czynników, które o powodzeniu zdobywania klientów w Internecie decydują w znacznie większym stopniu niż „postawienie” strony www. Aby zdobywać klientów przez Internet trzeba poświęcać dużo czasu (czasami bardzo dużo czasu) na:

  1. rozbudowywanie własnej strony
  2. ciągłe pozyskiwanie ruchu na stronę.

Stworzenie strony www i jej opublikowanie jest ważną, ale tylko niewielką częścią ...

blank

"Mam pytanie czy na stronie można sprawdzić ilość odwiedzin, czy strona wyszukiwana jest na podstawie haseł, w jaki sposób mogę spowodować żeby strona była na wysokich pozycjach. Pozdrawiam Beata"  

Odpowiedź na: Jak można sprawdzić ilość odwiedzin strony internetowej?

Szanowna Pani Beato, sprawdzanie ilości odwiedzin strony i śledzenie haseł, na które strona została znaleziona w wyszukiwarce internetowej może odbywać się na kilka sposobów. Na rynku są dostępne specjalne usługi wykonywania raportów zawierających dane o ilości odwiedzin i hasłach wyszukiwanych dla stron www – ale o nich nie będę tu pisać – bo są płatne. Skupię się na zastosowaniu ...

Co zrobić aby strona internetowa zarabiała? Jakie znaczenie dla zarabiania ma treść strony, a jakie jej konstrukcja? Od czego zacząć budowanie lub modernizowanie strony www? Pytania są proste – nieprawdaż. Ale zastanów się proszę nad tym, jakiej w pierwszym odruchu udzielasz odpowiedzi. Moje odpowiedzi jeszcze 4 lata temu brzmiały … baaardzo ogólnikowo. Coś typu: trzeba atrakcyjnie opisywać towary i usługi. Trzeba ilustrować tekst grafiką. Trzeba uatrakcyjnić wygląd strony – podkreślić design firmy, wprowadzić interaktywną grafikę, dać atrakcyjniejszą czcionkę itd. I co robiłem? No cóż – potrafiłem pół roku dopracowywać szczegóły graficzne strony. Przez miesiąc pisać pojedynczy artykuł, a koniec końców ...

W artykułach bloga opisane są techniki sprzedaży i sprawdzone „triki” sprzedażowe. Przeczytasz tu o tym: jak napisać ofertę handlową, co ludzi skłania do zakupu i jakich technik sprzedaży warto używać by zdobyć klientów. Nie jest to wiedza dla naciągaczy – opisuję uczciwe praktyki rzemiosła handlowego dla ludzi poważnie podchodzących do swojego zawodu.

 

Krótko o mnie: mam ponad 20-cia lat doświadczenia handlowego. Prowadzę z sukcesem własną firmę.

 

Generowanie LEAD’ów sprzedażowych z użyciem internetowych technik marketingowych to temat, w którym się specjalizuję. Dlatego w większości opublikowanych materiałów znajdziesz odniesienia do technik i „trików” przydatnych do zastosowania na stronie www w celu pozyskiwania maili i nr telefonów od osób – potencjalnych klientów.

Zapoznaj się z prezentowanymi tu technikami sprzedażowymi i marketingowymi.* Użyj ich i doskonal własny biznes.
 
*Część materiałów udostępniam tylko dla zarejestrowanych, bo nie wszyscy muszą wiedzieć na czym polega skuteczność w sprzedaży. Rejestracja na stronie jest za darmo i to się nie zmieni.

Biuletyn Wiedzawfirmie.pl

W biuletynie znajdziesz opisy technik handlowych, triki sprzedażowe itp. Biuletyn wysyłany jest co 4-5 tygodni.
captcha 
Polityka prywatności