Od kilku lat współpracuję z lokalnymi firmami, dla których Internet jest źródłem pozyskiwania klientów. Robię dla nich strony internetowe. Pozycjonuję. Prowadzę kampanie mailingowe. Rozwiązuję problemy techniczne z hostingiem, pocztą email oraz aktualizacjami i rozbudową www. Wykonuję dla nich również raporty z Google Analytics, dzięki którym oceniają zyskowność własnych kampanii reklamowych.
 

Jednym słowem ogarniam działanie podstawowego (w dzisiejszych czasach) kanału do masowej komunikacji z klientami.
 

Nie jest to przypadek, bo realizuję się właśnie w organizowaniu pracy. A masowa komunikacja z klientami działa tylko wtedy, gdy jest zaplanowana, usystematyzowana i skrupulatnie wykonana.
 

Praca, którą wykonuję dla Zleceniodawców wymaga jednakże ciągłego doskonalenia i doświadczenia … handlowego. Bo techniczne ogarnianie stron www, mailingów, serwerów i programowania, to trochę za mało, by wspierać zdobywanie klientów. Do tego trzeba wiedzieć jak działa psychologia sprzedaży, na co ludzie reagują i co zrobić by domykać transakcje.

 

Mam za sobą ponad dwudziestoletnie doświadczenie związane jest ze sprzedażą i marketingiem. Pracowałem między innymi w korporacji Philip Morris, w firmach handlowych oraz informatycznych tj.: Humansoft Sp. z o.o. i Thesar-Pro Sp. z o.o.. Znam pracę handlową od podszewki. Byłem handlowcem, kierownikiem i dyrektorem. Webmasterem zostałem, bo to było i jest moje hobby.
 

Działam w sekwencji: najpierw planowanie i optymalizowanie tego, co ma być zrobione, później działanie i kontrolowanie realizacji.
 

Jeżeli wierzysz tak jak ja, że najlepsze efekty daje usystematyzowana praca, to być może będziesz zainteresowany usługami mojej firmy. Lubię procedury, automatyzację pracy, doskonalenie procesów i zaplanowane działanie. Uważam, że bałagan oraz chaos utrudniają życie i zabierają nam wszystkie te dobre rzeczy, które mogłyby się zadziać, po zrealizowaniu naszych ambitnych celów.
 

Chcesz delegować na kogoś część lub całość dbania o komunikację masową ze swoimi klientami (strony www, mailingi, analizy kampanii reklamowych, wdrażanie nowych rozwiązań) i nie chcesz przy tym ciągle sprawdzać tego wykonawcy, to rozważ skorzystanie z moich usług: http://wiedzawfirmie.pl/oferta-uslug-kpbpk