Biuletyn Wiedzawfirmie.pl

W biuletynie znajdziesz opisy technik handlowych, triki sprzedażowe itp. Biuletyn wysyłany jest co 4-5 tygodni.
captcha 
Polityka prywatności

Tworzenie stron www

 

Jak zaprojektować sprzedającą stronę www?

 

Co decyduje o tym, że strona internetowa przyciąga klientów?

Czyli praktyczne i zdecydowanie sprzedażowe spojrzenie na firmową stronę internetową.   Poniżej przeczytasz o tym jak nie „sp …” własnej strony www - już na samym początku – na etapie tworzenia. Może jestem zbyt bezpośredni, ale specjalizuję się w poprawianiu firmowych stron internetowych i niejedną szkodliwą dla biznesu „rewelację” widziałem.   Ale nie będę pisać o błędach – skupię się na rozwiązaniach, które podnoszą wartość strony.   I jeszcze jedno – zawodowo zawsze byłem związany ze sprzedażą. To bardzo wpływa na moją ocenę stron www, które traktuję jak narzędzia marketingowo – handlowe, a nie tylko jak wizytówkę firmy. Poprawiając stronę internetową – przed wykonaniem każdej nawet najmniejszej zmiany - koniecznie zadaj sobie jedno pytanie:

Jak "przemodelowanie" strony www - wpłynie na zwiększenie sprzedaży?

Zauważ, że ograniczenie tematu tworzenia strony www do dylematu: powierzyć pracę programiście czy też dać zlecenie zaprojektowania strony grafikowi komputerowemu - jest co najmniej pomyłką. Strona internetowa ma służyć sprzedaży i marketingowi firmy!. Dlatego dużo ważniejsze od wyglądu graficznego czy jej oprogramowania jest samo podejście do idei:

  • Jak wpleść stronę w proces pozyskiwania klienta i sprzedaży?
  • Jak wykorzystywać stronę internetową do prowadzenia biznesu?

Zadając sobie powyższe pytania (i szukając odpowiedzi) dowiesz się o stronach lądowania tzw. landing page. Poznasz sposoby na automatyczne przekierowania, które wykorzystuje się do podążania za zainteresowaniem klienta. Opanujesz prezentowanie najważniejszych zalet usługi w taki sposób, żeby klient chciał skontaktować się z firmą. Zaczniesz wykorzystywać automatyzację e-mail marketingu i przyśpieszania sprzedaży (bo to również jest związane z odpowiednim wykorzystaniem strony www).   W miarę zdobywania doświadczenia usystematyzujesz wiedzę na temat marketingowego i sprzedażowego wykorzystania strony internetowej. Może tak jak ja dokonasz podsumowania i dla każdej funkcji strony www opracujesz po kilka technik przynoszących konkretne efekty. Oczywiście nie musisz opracowywać tych technik od podstaw. Sugerowałbym raczej - ulepszanie tego co działa u innych.

Najważniejsze funkcje tworzonych stron www

Powinienem raczej napisać: funkcje strony, o których nie można zapominać przy jej budowaniu.

Więcej o wymienionych funkcjach przeczytasz w poszczególnych artykułach.

blank

 Strony www stworzone od podstaw lub zmodyfikowane przez Konsulting Procesów Biznesowych Piotr Kawa

  Poniżej zobaczysz listę stron internetowych klientów, którzy mi zaufali. Klienci ci zwrócili się do mnie, bo ich firmowe www nie przynosiło im korzyści. W większości ich wcześniejsze strony „wisiały” w Internecie i nikt lub prawie nikt ich nie odwiedzał. Część z poniższych projektów stron www została przeze mnie zmodyfikowana (w różnym zakresie), a część starych stron klientów została zastąpiona nowymi (w ich przypadku po wstępnej analizie wyszło, że nie było co poprawiać). Modyfikując lub tworząc stronę www dbam przede wszystkim o to, by powstało internetowe narzędzie do ...

blank

Czym jest, a czy nie jest audyt strony internetowej?

Zacznijmy może od celu, który zazwyczaj ma przedsiębiorca inwestujący w stworzenie firmowej strony internetowej.

Co chcesz osiągnąć dzięki własnej stronie www?

  • Chcesz pokazać, że prowadzisz firmę. Wiadomo – bez reklamy nie ma sprzedaży, a bez własnej strony w Internecie Twoi klienci raczej nie mają szans zobaczyć co  robisz i co możesz im sprzedać (o ile fizycznie do Ciebie nie przyjdą).
  • Chcesz przedstawić ofertę swoich usług i produktów. Oczywiście w sposób zachęcający do kupna. Pragniesz jak najlepiej opisać korzyści dla klientów. Chcesz pokazać jak prezentuje się Twój produkt i dążysz do tego by obrazem oraz opisem ...

blank

Zwiększ Sprzedaż na Własnej Stronie Internetowej w 6 tygodni

 

tworzenie stron internetowych

Modernizacja Stron Internetowych

Na początek kilka słów abyśmy się dobrze zrozumieli.

Czy i Ty uważasz, że skuteczna strona www - to taka

... na którą co minutę trafia nowy internauta: Potencjalny klient, który szuka odpowiedniej dla siebie usługi lub produktu. Który widział już kilkanaście ofert i… ... Teraz otwiera tę stronę, która jest zdecydowanie "inna". Jej inność daje się odczuć już na pierwszy rzut oka i powoduje, że klient: Czyta nagłówek (i z każdym kolejnym słowem czuje, że tu znajdzie to czego ...

Biuletyn Wiedzawfirmie.pl

W biuletynie znajdziesz opisy technik handlowych, triki sprzedażowe itp. Biuletyn wysyłany jest co 4-5 tygodni.
captcha 
Polityka prywatności