• Techniki sprzedaży parafrazowanie

    Techniki sprzedaży – parafrazowanie

    Technika sprzedaży: parafrazowanie wypowiedzi klienta Parafrazowanie to technika negocjacyjna, która polega na powtórzeniu (nie dosłownym lecz sparafrazowanym) wypowiedzi klienta w celu uzasadnienia składanej oferty lub w celu zamknięcia sprzedaży. Wykonuje się ją w czterech krokach: zadanie pytania istotnego dla uzyskania postępu w procesie sprzedaży, wysłuchanie odpowiedzi klienta, w której argumentuje on swoją obawę lub oczekiwanie, Read More
  • Wzory oferty handlowej

    Wzory oferty handlowej

    Jak wygląda dobra oferta handlowa? Co powinien zawierać tekst oferty aby nie był nudny? Gdzie można znaleźć przykłady pism handlowych, na których można się wzorować? Czy trzeba mieć wybitne umiejętności aby napisać skuteczną ofertę? Jeżeli zadajesz sobie takie lub podobne pytania, to najprawdopodobniej potrzebujesz pomocy w tworzeniu ofert sprzedaży. W Read More
  • Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Prowadzisz małą firmę lub po prostu jesteś handlowcem. Szukasz konkretnego i skutecznego wzorca, który pozwoli Ci w szybki sposób stworzyć dobrą ofertę handlową? A może po prostu dotychczasowe metody ofertowania się nie sprawdziły, a nie bardzo wiesz jak powinno wyglądać atrakcyjne przedstawianie klientowi tego co masz do zaoferowania. Mam dla Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Inspiracja dla Ciebie
(czyli dlaczego powstała strona wiedzawfirmie.pl?)

 

Strona i artykuły tu opublikowane powstały by zainspirować Ciebie czytelniku do podniesienia jakości własnego życia. Zachęcam do przejścia na wyższy poziom działania – tak by wszystko robić z pasją i zaangażowaniem! Bo satysfakcja z pracy poprawia także jakość w pozostałych obszarach życia.
 

Moje doświadczenia zawodowe wiążą się z informatyką, sprzedażą i marketingiem. Z tego względu artykuły dotyczą właśnie tych obszarów. Mam nadzieję, że znajdziesz w moich artykułach coś, co pomoże Ci odkryć własne talenty do pozyskiwania klientów, sprzedawania i wprowadzania innowacji ułatwiających pracę.
 

W artykułach przeczytasz odpowiedzi na te i podobne pytania. Znajdziesz tu konkretne instrukcje „krok po kroku”, które możesz od razu zastosować w swojej firmie. Ale i odszukasz (mam taką nadzieję) inspirację do wzbogacania własnego doświadczenia zawodowego o techniki, które sprawdziły się u innych.

 

Jeśli dojdziesz do wniosku, że wdrażanie na własną rękę marketingu i sprzedaży w Internecie jest dla Ciebie zbyt czasochłonne, to zapoznaj się z alternatywnym rozwiązaniem: 

pozyskiwanie klientów i zamówień bez zbędnej straty czasu

 

Skorzystasz wówczas z mojego ponad 20-to letniego doświadczenia: w tworzeniu ofert handlowych, w negocjowaniu z klientami, w robieniu deal’e  na setki tysięcy zł. Ale także z praktyki nadzorowania pracy handlowców, korygowania wzorów pism i przechwytywania od konkurencji najskuteczniejszych technik sprzedaży. W usługi wkładam również całe to moje doświadczenie związane z wdrażaniem metod sprzedaży opartych o marketing internetowy i sprawdzone (zawsze skuteczne) handlowe działania offline.

Zwiększanie sprzedaży w sklepie stacjonarnym - pomysły
Zobacz jak zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym bez wydawania góry pieniędzy. Jedyne co musisz zrobić, by zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym, to skrupulatnie wykorzystać wszystkie atuty, których nie ma handel wirtualny. Osiem konkretnych sposobów znajdziesz ...
Pomysły na zwiększanie wolumenu sprzedaży w sklepie stacjonarnym
Jak zwiększyć obroty sklepu (stacjonarnego i internetowego)? Czyli jedenaście pomysłów na zwiększenie sprzedaży w sklepie, które przynoszą wzrosty obrotów o kilka do kilkunastu procent i jeden sposób na wzmocnienie ich działania. Opisane tu metody ...
egroupware
Jeżeli prowadzisz firmę i jesteś zdecydowana lub zdecydowany przejąć kontrolę nad wszystkimi sprawami, które dopominają się Twojej uwagi. Chcesz mieć porządek "w papierach firmy", chcesz kończyć na czas wszystkie rozpoczęte sprawy i pragniesz systematycznie kontrolować wykonanie ...
Delegowanie odpowiedzialności za sprzedaż
Jak oddelegować odpowiedzialność za sprzedaż na pracownika bez obawy, że wszystko padnie. Czyli jak sprawić aby handlowiec zaangażował się, sprzedawał dużo i nie kombinował. W tym artykule znajdziesz opis kilku prostych działań, które pomogą Ci skutecznie oddelegować ...
Największy wróg skutecznej sprzedaży
Czy zastanawiasz się co jest największą przeszkodą w skutecznym wdrożeniu technik sprzedaży? Co powoduje, że składanie ofert handlowych nie przysparza sprzedaży? Jak każdy przedsiębiorca wstając rano zaczynam myśleć o klientach i o sprzedaży. Myślę ...
duże błędy małego biznesu
Darmowy Raport ujawniający 4 największe zaniedbania, które potrafią doprowadzić do ruiny każdą małą firmę Z Raportu dowiesz się: Jak zidentyfikować 4 czynniki zagrożenia we własnej firmie, Co doprowadzi Twój biznes do upadku jeśli zignorujesz ...
prosty plan doskonalenia własnych umiejętności handlowych
W poradniku zawarłem wiedzę, którą sam sprawdziłem. Jego napisanie i zredagowanie zajęło mi kilkanaście godzin, a mimo to daję Ci go za darmo. Przeczytaj, użyj i zbierz pozytywne owoce własnej pracy. Mam jednak prośbę: pomóż komuś ze swojego otoczenia (cokolwiek miałoby ...
lejek sprzedaży - technika zadawania pytań handlowych
Czyli zastosowanie w sprzedaży - lejka pytań doprowadzających do zakupu Czym jest technika lejka sprzedaży i na jakiej zasadzie działa? Gdzie można jej użyć? Jak stosować ją w praktyce? Jak podnieść skuteczność sales fannel’a? Sales Fannel = lejek sprzedażowy ...
Najważniejszy nawyk handlowca
Co jest najważniejszą techniką sprzedaży? Jeśli sprzedajesz osobiście i/lub zarządzasz pracą kilku handlowców i chcesz regularnie pozyskiwać nowych klientów oraz konsekwentnie sprzedawać im swój towar oraz usługi to: Przeczytaj o nawyku, którego brak może ...
Techniki sprzedaży parafrazowanie
Technika sprzedaży: parafrazowanie wypowiedzi klienta Parafrazowanie to technika negocjacyjna, która polega na powtórzeniu (nie dosłownym lecz sparafrazowanym) wypowiedzi klienta w celu uzasadnienia składanej oferty lub w celu zamknięcia sprzedaży. Wykonuje się ją ...
Czym jest moduł FelaMiMail programu eGroupWare? Co potrafi moduł poczty elektronicznej programu eGroupWare? Do czego możesz użyć modułu FelaMiMail? Czym jest moduł FelaMiMail programu eGroupWare? Moduł FelaMiMail jest programem poczty elektronicznej, który służy ...
Marketingowo W tym artykule zobaczysz jedną z form prezentacji możliwą do wykorzystania w obszarze marketingu internetowego. To co widzisz w poniższej prezentacji jest reklamą oferty handlowej. (Mojej oferty handlowej - tak, aby nie było niedomówień.) Wykonuję usługi ...
egroupware
  Czym jest moduł Bazy Wiedzy programu eGroupWare? Jak funkcjonuje moduł Bazy Wiedzy? Do czego możesz użyć modułu Bazy Wiedzy?     Czym jest moduł Bazy Wiedzy programu eGroupWare?   Moduł Bazy Wiedzy jest miejscem składowania wiedzy gromadzonej przez firmę. ...

Popularne