Jeśli sprzedajesz drogie produkty lub usługi i chcesz ciągłego dopływu nowych klientów, to ta oferta jest dla Ciebie:

Codziennie na skrzynkę e-mail dostaniesz nowe, wartościowe Lead'y (dane kontaktowe do potencjalnych klientów) i to bez wysiłku oraz uciążliwej pracy


Aby sprzedawać musisz mieć stałe źródło wciąż nowych i nowych kandydatów na klientów. Wszyscy wiemy czym kończy się wysyłanie na maila niezamówionych ofert albo jak wygląda dzwonienie „na zimno”. A jednak aby sprzedać trzeba jakoś dotrzeć do klienta, bo bez tego nie będzie transakcji i nie będzie pieniędzy.


Znasz ten problem?


Receptą na to jest zautomatyzowane pozyskiwanie danych kontaktowych (e-maili lub tel.) od chętnych do zakupu. Czyli osób, które szukają rozwiązań własnych problemów i latego pozostawiają swoje dane dobrowolnie wyrażając zgodę na przesyłanie ofert.


W wielu branżach w tym celu stosuje się specjalne strony www, formularze, reklamy re-marketingowe i inne kierunkowe techniki. Zawsze jednak wymaga to nakładu nieustannej i dużej pracy.


Ale jak to zrobić, by raz włożony wysiłek dawał efekty przez długie miesiące. Jak zautomatyzować proces pozyskiwania takich kontaktów w małej firmie?


Kilka lat temu sam stawiałem sobie takie pytania, bo ciągłe szukanie nowych klientów zajmowało mi strasznie dużo czasu. W końcu znalazłem rozwiązanie. Rozpisałem wszystkie czynności, które zwykle wykonuję aby doprowadzić do sprzedaży. Uporządkowałem je chronologicznie i zacząłem szukać sposobów na ich zautomatyzowanie. Nie byłem pierwszym, który wpadł na taki pomysł. Na rynku były rozwiązania. Ale z reguły oferowały automatyzację tylko części procesu sprzedaży i wymagały zakupu abonamentu. Ciężko też było ich używać razem, a przenoszenie danych z jednego programu do drugiego wymagało sporo czasu.


Dlatego opracowałem i oprogramowałem prostsze rozwiązanie. Takie dopasowane do potrzeb małej firmy. Nie zawiera ono wydumanych funkcji (tj. w rozwiązaniach korporacyjnych), ale realizuje automatycznie w jednym miejscu wszystkie niezbędne czynności procesu sprzedaży. Tak powstał lejek sprzedażowy, który można obsługiwać dzięki przejrzystemu interfejsowi CMS strony internetowej, a który wykonuje wszystko co trzeba skryptami PHP.


Rozwiązanie to automatyzuje proces sprzedażowy, ale wymaga dopasowania do konkretnej firmy. Bo przecież Twoja firma ma inne produkty i usługi, oferuje inne wartości i pewnie inaczej namawiasz klientów do zakupu. Mam odpowiednie doświadczenie aby wychwycić te różnice i odpowiednio zautomatyzować je w Twoim lejku sprzedażowym. Dlatego nie proponuję Ci oprogramowania z tysiącem opcji do samodzielnego ustawienia.


Ale proponuję wdrożenie tzw. lejka sprzedażowego, który zbierze adresy e-mail od osób zainteresowanych (tzw. kandydatów na klientów) i w zorganizowany oraz całkowicie zautomatyzowany sposób przedstawi im Twoją ofertę i jej zalety.

 

Lejek sprzedażowy to nic innego jak dobrze zaprojektowana i oprogramowana sekwencja działań
marketingowych. Działań, które muszą się u Ciebie wydarzyć aby Twój klient kupił! Lejek oprogramowany jest na bazie CMS strony internetowej i serwera PHP – dlatego wymaga umieszczenia na serwerze hostingowym. Jedynej usłudze zewnętrznej, którą pewnie już masz – mając stronę www.


Lejek sprzedażowy, który jest przedmiotem składanej przeze mnie oferty realizuje:
 

  1. Przestawia „ofertę nie do odrzucenia” tzw. wabik;
  2. Zbiera i zapisuje w bazie danych: dane kontaktowe ze zgodami
    marketingowymi kandydata na klienta;
  3. Automatycznie dostarcza kandydatowi na klienta obiecany wabik;
  4. Automatycznie wyświetla kandydatowi na klienta stronę z Twoją ofertą;
  5. Automatycznie wysyła na skrzynkę e-mail potencjalnego klienta
    serię zakolejkowanych wiadomości, które przedstawiają korzyści z zakupu u Ciebie;

Raz wdrożony lejek sprzedażowy systematycznie będzie gromadził bazę potencjalnych klientów i automatycznie przedstawiał im zalety Twojej oferty!


Unikatowe w proponowanej usłudze jest to, że CAŁOŚĆ oprogramowania lejka sprzedażowego będzie umieszczone na Twoim serwerze hostingowym i nie będzie wymagało kupowania żadnych zewnętrznych usług – oprócz odnawiania domeny internetowej i wspomnianego serwera hostingowego. Ale każdy przedsiębiorca, który ma własną stronę www musi to i tak robić.


Koszt JEDNORAZOWY wdrożenia oprogramowania i uruchomienia sekwencji działań marketingowych wymaganych do prawidłowego działania lejka sprzedażowego to:

Zaloguj się aby przeczytać dalszy ciąg ...

 

Zaloguj Zarejestruj

(To są materiały dla właścicieli firm i handlowców)


Za około 10 dni Twoja firma będzie dysponować sprawdzonym i automatycznym sposobem namawiania do zakupu codziennie wciąż nowych klientów! Będziesz mieć lejek sprzedażowy tak szybko jeśli zamówisz dzisiaj.