{techniki sprzedaży - wiedzawfirmie.pl} {o technikach sprzedaży i pisaniu ofert handlowych}

Gwarancja podwojenia liczby Lead'ów 

KLIKNIJ >>> 

Grafika do ilustracji oferty handlowej

Przed Tobą kolejny miesiąc i szansa na zmianę. Ale czy nurtuje Cię pytanie:

Jak zdobyć nowych klientów i sprzedać im z dobrym zyskiem?


Ustaw lejek sprzedażowy, który daje klientów bez "zimnych" telefonów i przykrych odmów

 

Sprzedajesz -> to potrzebujesz klientów. Pytanie tylko czy chcesz się szarpać z każdym potencjalnym klientem osobno, czy jednak wolisz podejść do sprawy systemowo i przynajmniej część pracy zepchnąć na zautomatyzowany lejek sprzedażowy.

Jeżeli nie możesz inaczej jak tylko działać po staremu, to popraw swoją ofertę ( tu znajdziesz: „wzór oferty”) i atakuj klientów korzystając z technik sprzedaży. To wymagające zajęcie – pewnie wiesz o czym piszę:

  • Trzeba gdzieś zdobyć kontakt do decyzyjnej osoby u potencjalnego klienta,
  • Trzeba się przełamać i wykonać ten pierwszy „zimny” telefon,
  • Trzeba wykrzesać z siebie treść maila, wysłać i zadzwonić,
  • Trzeba znieść kolejną odmowę (czasami nawet sarkazm ze strony rozsierdzonego klienta).

Można tak sprzedawać i mieć efekty.

 

Jeśli jednak z jakiś powodów wolisz mieć zautomatyzowany lejek sprzedażowy, który przyjmie na siebie najbardziej przykre aspekty pozyskiwania klientów, to czytaj dalej.
 

 

Strategia Kurta Vonneguta w rozwiązywaniu problemów małej firmy

Aby rozwinąć sprzedaż do stałych lub całkowicie nowych klientów musisz wykonać sporo różnych rzeczy. To już wiesz. Pozostaje pytanie jak to zrobić, by się nie narobić? Jednym słowem pytam: czy masz na to jakiś sprawdzony sposób?


W tym artykule będzie o prostej metodzie szukania najkrótszej drogi prowadzącej do celu (służy ona również do rozwiązania z pozoru trudnych problemów). Metoda ta jest tak prosta, że nadaje się do wykorzystania od razu po poznaniu jej opisu.


Masz problem lub cel natury handlowej – przeczytaj i wykorzystaj.


Dróg prowadzących do celu (rozwiązania problemu) jest wiele. Tu opisuję sposób szczególnie przydatny, gdy masz do ...

blank

Co lejek sprzedażowy załatwi za Ciebie?
 

  1. Z wszystkich zainteresowanych Twoją propozycją „odfiltruje” ludzi, którzy faktycznie chcą kupić i zrobi z nich tzw. leady;
  2. Tym, którzy nie kupią od razu z automatu będzie ponawiać przedstawianie oferty sprzedażowej – dzięki temu przestaną być „straconymi” klientami;
  3. Zautomatyzuje i znacząco uniezależni sprzedaż od Ciebie i od czynników z otoczenia firmy;
  4. Zdejmie stres związany z odmowami klientów i da Ci więcej wolnego czasu ( to tak przy okazji).


Co to właściwie jest ten lejek sprzedażowy?
 

Lejek sprzedażowy to nic innego jak system, który porządkuje tzw. zwykłą sprzedaż i pozwala w krótszym czasie sprzedać więcej, większej ilości klientów.

Lejek sprzedażowy - schemat

blank

Bez niej sprzedasz tylko ułamek tego co zamierzasz!
 

Sercem lejka sprzedażowego jest Oferta Nie Do Odrzucenia

 

Nie wiem jak Ty, ale ja zanim zacznę pracę nad ustawieniem lejka sprzedażowego najpierw zajmuję się konstruowaniem "oferty nie do odrzucenia". Nie, nie jest to formalny tekst oferty handlowej, ale poukładane w spójną całość dwie rzeczy, bez których wielkość sprzedaży na pewno nie spełni Twoich oczekiwań:

  1. Przewaga konkurencyjna tego co oferusz klientom;
  2. Korzyści jakie odniosą klienci po zakupie i otrzymaniu tego co im sprzedasz.

Po prostu wypisz te elementy i zbuduj dzięki nim unikatowy produkt. Czyli ułóż z tego ofertę , ...

Gwarancja podwojenia liczby Lead'ów 

KLIKNIJ >>> 

Grafika do ilustracji oferty handlowej

Konsultacje

{techniki sprzedaży - wiedzawfirmie.pl} {o technikach sprzedaży i pisaniu ofert handlowych}

Piotr Kawa - WIZYTÓWKA

Chcesz usunąć bariery hamujące Twój marketing lub sprzedaż?

Pomogę Ci znaleźć i wdrożyć rozwiązanie, które rozwinie Twój biznes.

Wypełnij i wyślij formularz:

Kliknij -> Szybki Kontakt

Instrukcja pisania ofert sprzedaży

Pobierz za darmo instrukcję,
z którą napiszesz ofertę handlową, nawet jeśli nigdy wcześniej tego nie robiłaś / nie robiłeś:

jak napisać ofertę w czterech krokach