Jeśli brakuje Ci czasu na rozwijanie sprzedaży, bo ... masz ważniejsze sprawy ... pilniejsze zajęcia ... lub po prostu czas oddelegować sprzedaż specjaliście


Planujesz oddelegować odpowiedzialność za sprzedaż? 


Właśnie zastanawiasz się nad zatrudnieniem kolejnego handlowca lub być może nawet kierownika, który tradycyjnie przypilnowałby sprzedaży i przy okazji rozwinąłby np. e-Commerce.
 

Rozważysz innowacje - alternatywę mniej ryzykowną  


Co powiesz na propozycję lepszego wykorzystania ludzi i zasobów, które już masz? Co powiesz na przemodelowanie obecnych sposobów sprzedaży na bardziej wydajne? (Na rozwiązanie tańsze i mniej ryzykowne od zatrudniania w „ciemno”).
 

Czy interesuje Cię wprowadzenie innowacji, które z dużym prawdopodobieństwem przyniosą trwały wzrost obrotów i wyższe zyski. Nie myśl, że to typowy konsulting, w którym przychodzi gość i mówi Ci co masz zmienić. Propozycja dotyczy osiągnięcia konkretnych efektów zgodnie z zasadą wygrany – wygrany.
 

Ktoś to musi zrobić


Przeanalizuję Twoją sprzedaż, zaproponuję rozwiązanie i współdziałając wprowadzimy innowację w czyn. Nie zostaniesz sam „z dobrą radą”, ale z moją pomocą wdrożysz nowe metody sprzedaży, dodatkowy kanał dystrybucji lub poszerzysz swój rynek zbytu o nowych klientów.
 

Dlaczego wspominam o analizie „Twojej sprzedaży”? Bo każda firma jest inna i rozwiązanie dla Ciebie musi się opierać na tym co masz, a ja muszę to poznać. Dopiero na podstawie tego rozpoznania, dobiorę dla Ciebie odpowiednie innowacje. Nie będą to jednak „gotowce” zapożyczone od bezpośredniej konkurencji, bo to rzadko kiedy działa. Więcej sprzedasz dzięki wykorzystaniu atutów tkwiących w Twojej firmie, tych których oni nie mają (lub których nie są wstanie wykorzystać).
 

Jak wygląda współpraca, którą proponuję.

  1. Gdy chcesz zbudować dodatkowy kanał sprzedaży w Internecie.

    W tym przypadku nasza współpraca może odbywać się zdalnie. Nie musimy się spotykać, bo wystarczą regularne kontakty telefoniczne i e-mailowe.

    Dodatkowy kanał sprzedaży w Internecie da Ci następujące korzyści:
  • Dotrzesz do klientów, do których nie masz szans dotrzeć w tradycyjny sposób,
  • Zdobędziesz kontakty od osób, które mogą zostać Twoimi klientami (e-mail lub nr tel.),
  • Automatycznie będziesz ponawiać im swoją propozycję sprzedażową (ofertę),
  • Zyskasz dodatkowych klientów, którym następnie telefonicznie lub mailowo będziesz sprzedawać kolejne produkty.

     
  1. Gdy chcesz uzyskać wzrosty sprzedaży w oparciu o dotychczasowe zasoby (ludzi) i kanały sprzedaży.

    Wiesz, że w Twoich handlowcach są „rezerwy”. W takim przypadku niezbędne będą moje wizyty w Twojej firmie i umocowaniem mnie do wprowadzania zmian. Możemy to zrobić na zasadzie, że wynajmujesz mnie na określony czas jako konsultanta lub jako kierownika handlowego. Ustalamy ramy współpracy i działamy. 

    Współpraca na tych zasadach oznacza dla Ciebie, że:
  • Płacisz za konkretne efekty, które wcześniej uzgadniamy i nazywamy,
  • Rozwijasz sprzedaż w oparciu o znacząco lepsze wykorzystanie zasobów, za które i tak już płacisz,
  • Wprowadzasz innowacje dopasowane do Twojej firmy,
  • Budujesz system, który będzie działał jeszcze b. długo po zakończeniu przeze mnie pracy.


Jednak ta usługa nie jest dla wszystkich, bo musze do Ciebie dojeżdżać. Dlatego oferuję ją tylko dla firmom z Warszawy i okolic do 40 km od granic Warszawy.
 

W firmie liczy się to co wdrożysz. Moja propozycja to rozwiązywanie problemów i wdrażanie w obszarze sprzedaży konkretnych innowacji.


Chcesz porozmawiąć o szczegółach? Zadzwoń 606507183 (lub wypełnij formularz "szybki kontakt" - oddzwonię)

Kliknij -> Szybki Kontakt

 

Jak zwiększyć obroty w sklepie

Jak oddelegować sprzedaż

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym