• Techniki sprzedaży parafrazowanie

    Techniki sprzedaży – parafrazowanie

    Technika sprzedaży: parafrazowanie wypowiedzi klienta Parafrazowanie to technika negocjacyjna, która polega na powtórzeniu (nie dosłownym lecz sparafrazowanym) wypowiedzi klienta w celu uzasadnienia składanej oferty lub w celu zamknięcia sprzedaży. Wykonuje się ją w czterech krokach: zadanie pytania istotnego dla uzyskania postępu w procesie sprzedaży, wysłuchanie odpowiedzi klienta, w której argumentuje on swoją obawę lub oczekiwanie, Read More
  • Wzory oferty handlowej

    Wzory oferty handlowej

    Jak wygląda dobra oferta handlowa? Co powinien zawierać tekst oferty aby nie był nudny? Gdzie można znaleźć przykłady pism handlowych, na których można się wzorować? Czy trzeba mieć wybitne umiejętności aby napisać skuteczną ofertę? Jeżeli zadajesz sobie takie lub podobne pytania, to najprawdopodobniej potrzebujesz pomocy w tworzeniu ofert sprzedaży. W Read More
  • Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Prowadzisz małą firmę lub po prostu jesteś handlowcem. Szukasz konkretnego i skutecznego wzorca, który pozwoli Ci w szybki sposób stworzyć dobrą ofertę handlową? A może po prostu dotychczasowe metody ofertowania się nie sprawdziły, a nie bardzo wiesz jak powinno wyglądać atrakcyjne przedstawianie klientowi tego co masz do zaoferowania. Mam dla Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Chcesz zwiększać sprzedaż, poukładać ją, zautomatyzować, ale brakuje Ci czasu, bo ... masz inne pilniejsze sprawy na głowie... a może czas już oddelegować sprzedaż specjaliście


Planujesz wzmocnić swój Dział Sprzedaży?


Właśnie zastanawiasz się nad zatrudnieniem handlowca lub kierownika, który tradycyjnie przypilnowałby Twojej sprzedaży. Masz nadzieję trafić na kompetentną osobę, która szybko się wdroży i w krótkim czasie zacznie przynosić firmie zyski. Ale wiesz, że to prawie zawsze jest loteria. Wiesz, że czasami mija 3-4 miesiące zanim przestaniesz dopłacać do nowego pracownika. A czasami bywa jeszcze gorzej.
 

A może rozważysz wdrożenie know-how z gwarancją efektu?


Co powiesz na zwiększenie sprzedaży w oparciu o ludzi i zasoby, które już masz? Bez inwestowania w ciemno. Czy kupisz wdrożenie innowacji z gwarancją co najmniej 20% wzrostu sprzedaży? Płacisz za efekt.
 

Proponuję Ci przemodelowanie Twoich obecnych sposobów sprzedaży na bardziej wydajne. Proponuję wprowadzenie innowacji, które przyniosą co najmniej 20% wzrost obrotów. Nie myśl, że to typowy konsulting, w którym przychodzi gość i mówi Ci co masz zmienić.

Propozycja dotyczy osiągnięcia konkretnych efektów zgodnie z zasadą wygrywasz – płacisz. Rozwiązanie to z pewnością jest mniej ryzykowne od zatrudniania nowego pracownika w „ciemno”.
 

Zwiększenie sprzedaży zawsze wymaga czyjejś pracy


Możesz postąpić tradycyjnie i zatrudnić nowego pracownika. Możesz też kupić efekt. Pewnie interesuje Cię jak wygląda wersja, którą proponuję i czy jest tu jakiś haczyk?

Sprawa jest dość prosta. Zgłaszasz się do mnie. Podpisujemy umowę wstępną, której najważniejszą częścią jest zachowanie poufności. Udostępniasz mi wgląd w swoją sprzedaż, którą przeanalizuję. Nic na razie nie płacisz – nic nie ryzykujesz. Mimo iż ja pracuję.

Dlaczego poddaję analizie „Twoją sprzedaż”? Bo każda firma jest inna, a ja muszę poznać Twoją. Dopiero na podstawie tego rozpoznania, dobiorę odpowiednie innowacje. Nie będą to jednak „gotowce” zapożyczone od konkurencji, bo to rzadko kiedy działa. Wykorzystamy atuty tkwiące w Twojej firmie, te których inni nie mają.

Zaproponuję Ci zakres i harmonogram wprowadzania innowacji z gwarancją efektu. Jeśli się dogadamy, to podpiszemy umowę na ich wdrożenie. Dzięki temu nie zostaniesz „z dobrą radą”, ale z konkretnym wsparciem wdrożenia nowych metod sprzedaży, dodatkowego kanału dystrybucji lub poszerzenia rynku zbytu o nowy segment klientów.
 

Są jednak pewne ograniczenia współpracy, wynikające z lokalizacji siedziby Twojej firmy.
 

  1. Jeśli Twoja firma ma siedzibę w promieniu większym niż 30 km od Warszawy, to mogę zaproponować Ci jedynie pracę zdalną, która sprawdzi się przy rozbudowie sprzedaży przez Internet. Możesz bardzo wiele w tym zakresie zyskać. Nie musimy się spotykać, bo wystarczą regularne kontakty telefoniczne i e-mailowe.

    Dodatkowy kanał sprzedaży w Internecie to między innymi:
  • Źródło nowych klientów, do których nie masz szans dotrzeć w tradycyjny sposób,
  • Automatyzacja pozyskiwania leadów – adresów e-mail i/lub nr tel. od osób zainteresowanych zakupem,
  • Automatyzacja przedsprzedaży, czyli budowania Twojej marki i składania kolejnych propozycji sprzedażowych,
  • Automatyzacja sprzedaży i pozyskiwania klientów, którym możesz sprzedawać kolejne produkty także kanałami tradycyjnymi: telefonicznie, mailowo na spotkaniach handlowych.
     
  1. Jeśli Twoja firma ma siedzibę w Warszawie lub do 30 km od jej granic, to mogę zaproponować Ci szerszy zakres usług. Wiąże się to z możliwością fizycznej obecności w siedzibie twojej firmy. Mogę dogłębniej zbadać sprzedaż i na bieżąco wprowadzać korekty we wdrożeniu nowego know-how. Mówimy tu również o gwarancji wzrostu sprzedaży z wykorzystaniem tych zasobów i ludzi, których masz.

    Wiesz, że w Twoich handlowcach są „rezerwy”. Jak podpiszemy umowę na wdrożenie innowacji, to niezbędne będą moje wizyty w Twojej firmie i umocowaniem mnie do wprowadzania zmian. Mogę pracować jako konsultant wpierający osobę decyzyjną lub jako np. decyzyjny kierownik odpowiedzialny za sprzedaż.

    Zyskujesz specjalistę od sprzedaży i jednocześnie wiesz, że:
  • Płacisz za konkretne efekty, z góry uzgodnione i nazwane,
  • Sprzedaż zostanie rozkręcona w oparciu o efektywniejsze wykorzystanie zasobów, za które i tak już płacisz,
  • Wprowadzisz innowacje podnoszące wartość Twojej firmy,
  • Zbudujesz system, który będzie działał jeszcze b. długo po zakończeniu mojej pracy.
     

W firmie liczy się efekt biznesowy. Daję Ci gwarancję osiągnięcia konkretnego celu jeśli zdecydujesz się wdrożyć w obszarze sprzedaży innowacje, które Ci zaproponuję.


Chcesz porozmawiać o szczegółach? Zadzwoń 606507183 (lub wypełnij formularz "szybki kontakt" - oddzwonię)

Kliknij -> Szybki Kontakt

 

Jak zwiększyć obroty w sklepie

Jak oddelegować sprzedaż

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym

Popularne