Biuletyn Wiedzawfirmie.pl

W biuletynie znajdziesz opisy technik handlowych, triki sprzedażowe itp. Biuletyn wysyłany jest co 4-5 tygodni.
captcha 
Polityka prywatności

Reklama w Internecie

Mało znane sposoby na skuteczną reklamę w Internecie

 

Chcesz się reklamować w Internecie, bo masz świetny produkt lub usługę. Wiesz, że inni mają i wciąż pozyskują nowych klientów właśnie za pomocą tego medium. Ale u ciebie to nie działa, bo coś … robisz nie tak. Być może chcesz to zmienić.

 

W artykułach "Reklama w Internecie" podzielę się z Tobą wiedzą i doświadczeniem jakie zdobyłem w tym zakresie. Zajmuję się stronami www, mailingami i internetowymi prezentacjami produktów. Na bieżąco śledzę poczynania najlepszych marketerów i firm najprężniej sprzedających w Internecie. Prowadzę własne kampanie reklamowe i analizuję ich efekty.

 

Postaram się odpowiedzieć na najczęstsze pytania:

  • Gdzie się reklamować w Internecie?
  • Jakie są rodzaje reklam w Internecie?
  • Co trzeba wiedzieć aby zlecić reklamę i nie dać się wydoić?
  • Czym mierzyć skuteczność reklamy?
  • Jak ustawić proces reklamy aby nie zniechęcać klientów?
  • Co warto reklamować i jak to ustalić?
  • Jak wykonać reklamę i na co zwrócić szczególną uwagę?
  • Jak ustawić mierzenie skuteczności reklam i co właściwie mierzyć?
  • Jak reklamować produkty na własnej stronie internetowej?
  • Jak reklamować własną stronę?
  • Jak reklamować się w mailingach?
  • Co daje reklama płatna?
  • Co daje optymalizacja tekstów reklamowych na własnej stronie www?
  • Co dają mailingi?
  • Co zyskasz pisząc teksty na własną stronę internetową?
  • Co daje tworzenie chwytliwych nagłówków?
  • Jaką rolę w reklamie spełnia prezentacja produktów na stronie www i jaki to ma wpływ na twoje zarobki?
  • Co daje reklama na obcych stronach internetowych?
  • Jakich narzędzi potrzebujesz:
    • Do zarządzania treścią własnej strony www?
    • Do tworzenia stron lądowania?
    • Do wysyłania mailingów?
    • Do tworzenia skutecznych maili?
    • Do mierzenia efektów reklamy?
    • Do planowania działań reklamowych w Internecie?
blank

Strona internetowa dostosowana do urządzeń mobilnych

Dostosowuję firmowe strony internetowe do wymagań stawianych przez użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych oraz do wymagań Google, który dzięki popularności swojej wyszukiwarki dyktuje warunki w Internecie. Przebudowuję strony wykonane tylko dla komputerów i laptopów na takie, które dynamicznie dostosowują się do wielkości ekranu urządzeń mobilnych.  

...

Co zrobić aby strona internetowa zarabiała? Jakie znaczenie dla zarabiania ma treść strony, a jakie jej konstrukcja? Od czego zacząć budowanie lub modernizowanie strony www? Pytania są proste – nieprawdaż. Ale zastanów się proszę nad tym, jakiej w pierwszym odruchu udzielasz odpowiedzi. Moje odpowiedzi jeszcze 4 lata temu brzmiały … baaardzo ogólnikowo. Coś typu: trzeba atrakcyjnie opisywać towary i usługi. Trzeba ilustrować tekst grafiką. Trzeba uatrakcyjnić wygląd strony – podkreślić design firmy, wprowadzić interaktywną grafikę, dać atrakcyjniejszą czcionkę itd. I co robiłem? No cóż – potrafiłem pół roku dopracowywać szczegóły graficzne strony. Przez miesiąc pisać pojedynczy artykuł, a koniec końców ...

blank

"Mam pytanie czy na stronie można sprawdzić ilość odwiedzin, czy strona wyszukiwana jest na podstawie haseł, w jaki sposób mogę spowodować żeby strona była na wysokich pozycjach. Pozdrawiam Beata"  

Odpowiedź na: Jak można sprawdzić ilość odwiedzin strony internetowej?

Szanowna Pani Beato, sprawdzanie ilości odwiedzin strony i śledzenie haseł, na które strona została znaleziona w wyszukiwarce internetowej może odbywać się na kilka sposobów. Na rynku są dostępne specjalne usługi wykonywania raportów zawierających dane o ilości odwiedzin i hasłach wyszukiwanych dla stron www – ale o nich nie będę tu pisać – bo są płatne. Skupię się na zastosowaniu ...

blank

"Wkrótce założę działalność gospodarczą. Staram się o dofinansowanie na jej rozpoczęcie. Jestem artystą szklarzem. Dotychczasowe pozyskiwanie klienta było lekko chaotyczne. Czas to zmienić. Chciałam się dowiedzieć jaki jest koszt takiej usługi? Jakiś przedział cenowy. Z poważaniem Magdalena"

Odpowiedź na: Jaki jest koszt pozyskiwania klienta przez Internet?

Szanowna Pani Magdaleno, Zacznę nietypowo, od czynników, które o powodzeniu zdobywania klientów w Internecie decydują w znacznie większym stopniu niż „postawienie” strony www. Aby zdobywać klientów przez Internet trzeba poświęcać dużo czasu (czasami bardzo dużo czasu) na:

  1. rozbudowywanie własnej strony
  2. ciągłe pozyskiwanie ruchu na stronę.

Stworzenie strony www i jej opublikowanie jest ważną, ale tylko niewielką częścią ...

blank

Do czego posłuży mi firmowa strona internetowa?

Podstawowe pytanie, na które przedsiębiorcy z reguły odpowiadają ogólnikami, a to generuje poważne konsekwencje. Nie popełniaj tego błędu, bo całe Twoje zaangażowanie w budowanie firmowej strony www pójdzie w przysłowiowy gwizdek.

Jak można użyć strony www do pozyskiwania klientów? Jak to zrobić, by strona internetowa była czymś więcej niż tylko wizytówką firmy? Jaką wartość dla firmy może mieć właściwie zbudowany serwis internetowy?

Jeżeli zadajesz sobie powyższe pytania lub po prostu zastanawiasz się: Po co mi strona internetowa? lub: O co ten cały szum związany z Internetem, stronami, CMS’emi, marketingiem internetowym itd. … skoro zakup strony i ...

Jak wycenić własną witrynę internetową i sprawdzić czy pozyskuje nowych klientów? Czy wiesz ile warta jest Twoja firmowa strona internetowa, którą kupiłeś lub kupiłaś? Czy zarządzasz tą wartością tak, aby osiągnąć cel biznesowy zaplanowany w trakcie tworzenia strony www?

Poniżej zobaczysz, jak w szybki sposób ocenić wartość własnej strony www. Jest to sposób oparty na dość dużych przybliżeniach, ale wystarczający do wstępnej analizy.  

Jak wycenić własną stronę www?

...

blank

Ile może być warta strona www

Jak (w Internecie) ustalić pozycję własnego biznesu? Jak ocenić siłę konkurencji i jej możliwości w docieraniu do klientów przez kanały internetowe? Jak sprawdzić czy warto zakładać kolejną stronę www skierowaną do konkretnego segmentu rynku?

Jeżeli zadajesz sobie takie pytania. Chcesz czegoś więcej niż odpowiedzi opartej na domysłach i wyczuciu, to zobacz jak wycena stron branżowych zrealizowana w prosty sposób pozwala na przeanalizowanie siły konkurencji w internetowym kanale sprzedaży. Zacznijmy od wyceny:

Wartości stron konkurencji

Analizowanie segmentu rynku, a właściwie badanie potencjału nowej strony internetowej dla konkretnego segmentu firm można wykonać w prosty sposób. W wideo przedstawiam wynik takiego ...

blank

Właśnie przeczytałem artykuł w „Uważam że…” o najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej – z dwoma oo w nazwie. Oprócz historii rozwoju tego potentata na rynku wyszukiwarek i jego mniej lub bardziej udanych inwestycjach, w artykule znalazłem dwa ciekawe spostrzeżenia.

Jedno dotyczy sposobów na tzw. windowanie stron w wynikach wyszukiwania, a drugie dotyczy „nieuchronnych” zmian w wyszukiwaniu treści internetowych.

Autor tego artykułu według mnie bardzo dobrze opisał mechanizmy windowania rządzące tworzeniem „popularnych” treści internetowych. Mechanizmy te w obecnych czasach rzeczywiście nie skłaniają do pisania nazwijmy to „wysokojakościowych” treści lecz wręcz odwrotnie – dziś w Internecie premiowane są treści zawierające dużą dawkę ...

Biuletyn Wiedzawfirmie.pl

W biuletynie znajdziesz opisy technik handlowych, triki sprzedażowe itp. Biuletyn wysyłany jest co 4-5 tygodni.
captcha 
Polityka prywatności

Napisz skuteczną ofertę sprzedaży

Zwiększ sprzedaż dzięki własnej stronie www