Inspiracja dla Ciebie
(czyli dlaczego powstała strona wiedzawfirmie.pl?)
Strona i artykuły tu opublikowane powstały by zainspirować Ciebie czytelniku do podniesienia jakości własnego życia. Zachęcam do przejścia na wyższy poziom działania – tak by wszystko robić z pasją i zaangażowaniem! Bo satysfakcja z pracy poprawia także jakość w pozostałych obszarach życia.
Moje doświadczenia zawodowe wiążą się z informatyką, sprzedażą i marketingiem. Z tego względu artykuły dotyczą właśnie tych obszarów. Mam nadzieję, że znajdziesz w moich artykułach coś, co pomoże Ci odkryć własne talenty do pozyskiwania klientów, sprzedawania i wprowadzania innowacji ułatwiających pracę.
W artykułach przeczytasz odpowiedzi na te i podobne pytania. Znajdziesz tu konkretne instrukcje „krok po kroku”, które możesz od razu zastosować w swojej firmie. Ale i odszukasz (mam taką nadzieję) inspirację do wzbogacania własnego doświadczenia zawodowego o techniki, które sprawdziły się u innych.
Jeśli dojdziesz do wniosku, że wdrażanie na własną rękę marketingu i sprzedaży w Internecie jest dla Ciebie zbyt czasochłonne, to zapoznaj się z alternatywnym rozwiązaniem:
Skorzystasz wówczas z mojego ponad 20-to letniego doświadczenia: w tworzeniu ofert handlowych, w negocjowaniu z klientami, w robieniu deal’e na setki tysięcy zł. Ale także z praktyki nadzorowania pracy handlowców, korygowania wzorów pism i przechwytywania od konkurencji najskuteczniejszych technik sprzedaży. W usługi wkładam również całe to moje doświadczenie związane z wdrażaniem metod sprzedaży opartych o marketing internetowy i sprawdzone (zawsze skuteczne) handlowe działania offline.
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Czym jest moduł Bazy Wiedzy programu eGroupWare? Jak funkcjonuje moduł Bazy Wiedzy? Do czego możesz użyć modułu Bazy Wiedzy?
Czym jest moduł Bazy Wiedzy programu eGroupWare?
Moduł Bazy Wiedzy jest miejscem składowania wiedzy gromadzonej przez firmę. ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Czym jest CRM Dziennik w programie eGroupWare? Co znajdziesz w module CRM programu eGroupWare? Do czego możesz użyć modułu CRM Dziennik?
Czym jest CRM Dziennik w programie eGroupWare?
CRM Dziennik jest miejscem zarządzania informacją i zadaniami. W ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Szybki kurs tworzenia oferty handlowej
W tym artykule znajdziesz dostęp do wszystkich lekcji kursu "Oferta handlowa – 8 najważniejszych elementów" , który pierwotnie wysyłałem mailem. Kurs obejmuje uporządkowaną wiedzę dotyczącą co i jak umieścić w ofercie sprzedaży aby klient ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Czym jest kalendarz w programie eGroupWare? Co potrafi moduł Kalendarz programu eGroupWare? Do czego możesz użyć modułu Kalendarz?
Czym jest kalendarz w programie eGroupWare?
Kalendarz jest centralnym miejscem do zarządzania:
czasem pracy ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Zobacz coś, czego nie pokazują na kursach handlowych
W praktyce połączenie wiedzy handlowej, organizacyjnej i technicznych umiejętności związanych z wykorzystaniem programów komputerowych jest jedną z podstawowych cech dobrego Sprzedawcy.
Na kursach uczących ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Jaka jest funkcjonalność modułu Adresy i kontakty programu eGroupWare? Do czego możesz użyć modułu Adresy i kontakty programu eGroupWare?
Jaka jest funkcjonalność modułu Adresy i kontakty programu eGroupWare?
Moduł Adresy i kontakty to inaczej ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Jak co dzień parkuję samochód pod biurem. Wchodzę, witam się ze wszystkimi i od razu zaczynam przygotowywać się na „nowe wyzwania”. W błogiej ciszy poranka odpalam komputer. Parzę poranną porcję kawy i wybiegając myślami naprzód, planuję najbliższe godziny ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Co to jest eGroupWare? Co trzeba zrobić aby korzystać z programu eGroupWare? Do czego możesz użyć programu eGroupWare?
Co to jest eGroupWare?
eGroupWare jest open souce'owym programem komputerowym napisanym w technologii PHP i przeznaczonym do wspomagania pracy ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Zastanawiasz się od czego zacząć pozyskiwanie nowych klientów?
Szukasz sposobu aby przyciągnąć do siebie tych najlepszych kupujących? A może po prostu nie wiesz co zrobić, aby pozyskać klientów?
Możesz mieć świetny produkt lub usługę. Możesz nawet mieć najlepszą na ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Czy każda baza klientów jest tak zimna, że aż "martwa"?
Jeżeli nie masz nowych klientów, pomimo tego, że wysyłasz setki ofert i wykonujesz tysiące telefonów. To jedną z prawdopodobnych przyczyn może być źle zorganizowana baza danych firm i potencjalnych ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Jak gromadzić pomysły marketingowe aby same popychały cię do rozwoju?
Czy miewasz wspaniałe pomysły?
Czy podobnie jak większość przedsiębiorczych ludzi przy pokonywaniu jakiś codziennych trudności wpadasz na pomysł, który ułatwiłby rozwiązanie tego problemu ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Dlaczego nie widać efektów działań marketingowych? Dlaczego tak mało się sprzedaje, choć wszyscy w firmie pracują na pełnych obrotach? Dlaczego ciągle ktoś w firmie szuka „zaginionych” ofert, faktur, zamówień lub rozwiązań problemów, które już dawno ktoś inny ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Dlaczego strategia firmy ma znaczenie?
W strategii odzwierciedlasz wszystkie wartości, którymi chcesz się dzielić: z klientami, z inwestorami, z dostawcami i z pracownikami. Jak nie przyłożysz się i nie opiszesz strategii własnej firmy, to później ...
(czytaj więcej)