• Techniki sprzedaży parafrazowanie

    Techniki sprzedaży – parafrazowanie

    Technika sprzedaży: parafrazowanie wypowiedzi klienta Parafrazowanie to technika negocjacyjna, która polega na powtórzeniu (nie dosłownym lecz sparafrazowanym) wypowiedzi klienta w celu uzasadnienia składanej oferty lub w celu zamknięcia sprzedaży. Wykonuje się ją w czterech krokach: zadanie pytania istotnego dla uzyskania postępu w procesie sprzedaży, wysłuchanie odpowiedzi klienta, w której argumentuje on swoją obawę lub oczekiwanie, Read More
  • Wzory oferty handlowej

    Wzory oferty handlowej

    Jak wygląda dobra oferta handlowa? Co powinien zawierać tekst oferty aby nie był nudny? Gdzie można znaleźć przykłady pism handlowych, na których można się wzorować? Czy trzeba mieć wybitne umiejętności aby napisać skuteczną ofertę? Jeżeli zadajesz sobie takie lub podobne pytania, to najprawdopodobniej potrzebujesz pomocy w tworzeniu ofert sprzedaży. W Read More
  • Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Prowadzisz małą firmę lub po prostu jesteś handlowcem. Szukasz konkretnego i skutecznego wzorca, który pozwoli Ci w szybki sposób stworzyć dobrą ofertę handlową? A może po prostu dotychczasowe metody ofertowania się nie sprawdziły, a nie bardzo wiesz jak powinno wyglądać atrakcyjne przedstawianie klientowi tego co masz do zaoferowania. Mam dla Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Od kilku lat współpracuję z lokalnymi firmami, dla których Internet jest źródłem pozyskiwania klientów. Robię dla nich strony internetowe. Pozycjonuję. Prowadzę kampanie mailingowe. Rozwiązuję problemy techniczne z hostingiem, pocztą email oraz aktualizacjami i rozbudową www. Wykonuję dla nich również raporty z Google Analytics, dzięki którym oceniają zyskowność własnych kampanii reklamowych.
 

Jednym słowem ogarniam działanie podstawowego (w dzisiejszych czasach) kanału do masowej komunikacji z klientami.
 

Nie jest to przypadek, bo realizuję się właśnie w organizowaniu pracy. A masowa komunikacja z klientami działa tylko wtedy, gdy jest zaplanowana, usystematyzowana i skrupulatnie wykonana.
 

Praca, którą wykonuję dla Zleceniodawców wymaga jednakże ciągłego doskonalenia i doświadczenia … handlowego. Bo techniczne ogarnianie stron www, mailingów, serwerów i programowania, to trochę za mało, by wspierać zdobywanie klientów. Do tego trzeba wiedzieć jak działa psychologia sprzedaży, na co ludzie reagują i co zrobić by domykać transakcje.

 

Mam za sobą ponad dwudziestoletnie doświadczenie związane jest ze sprzedażą i marketingiem. Pracowałem między innymi w korporacji Philip Morris, w firmach handlowych oraz informatycznych tj.: Humansoft Sp. z o.o. i Thesar-Pro Sp. z o.o.. Znam pracę handlową od podszewki. Byłem handlowcem, kierownikiem i dyrektorem. Webmasterem zostałem, bo to było i jest moje hobby.
 

Działam w sekwencji: najpierw planowanie i optymalizowanie tego, co ma być zrobione, później działanie i kontrolowanie realizacji.
 

Jeżeli wierzysz tak jak ja, że najlepsze efekty daje usystematyzowana praca, to być może będziesz zainteresowany usługami mojej firmy. Lubię procedury, automatyzację pracy, doskonalenie procesów i zaplanowane działanie. Uważam, że bałagan oraz chaos utrudniają życie i zabierają nam wszystkie te dobre rzeczy, które mogłyby się zadziać, po zrealizowaniu naszych ambitnych celów.
 

Chcesz delegować na kogoś część lub całość dbania o komunikację masową ze swoimi klientami (strony www, mailingi, analizy kampanii reklamowych, wdrażanie nowych rozwiązań) i nie chcesz przy tym ciągle sprawdzać tego wykonawcy, to rozważ skorzystanie z moich usług: http://wiedzawfirmie.pl/oferta-uslug-kpbpk

Popularne