Reklama w Internecie

Mało znane sposoby na skuteczną reklamę w Internecie

 

Chcesz się reklamować w Internecie, bo masz świetny produkt lub usługę. Wiesz, że inni mają i wciąż pozyskują nowych klientów właśnie za pomocą tego medium. Ale u ciebie to nie działa, bo coś … robisz nie tak. Być może chcesz to zmienić.

 

W artykułach "Reklama w Internecie" podzielę się z Tobą wiedzą i doświadczeniem jakie zdobyłem w tym zakresie. Zajmuję się stronami www, mailingami i internetowymi prezentacjami produktów. Na bieżąco śledzę poczynania najlepszych marketerów i firm najprężniej sprzedających w Internecie. Prowadzę własne kampanie reklamowe i analizuję ich efekty.

 

Postaram się odpowiedzieć na najczęstsze pytania:

  • Gdzie się reklamować w Internecie?
  • Jakie są rodzaje reklam w Internecie?
  • Co trzeba wiedzieć aby zlecić reklamę i nie dać się wydoić?
  • Czym mierzyć skuteczność reklamy?
  • Jak ustawić proces reklamy aby nie zniechęcać klientów?
  • Co warto reklamować i jak to ustalić?
  • Jak wykonać reklamę i na co zwrócić szczególną uwagę?
  • Jak ustawić mierzenie skuteczności reklam i co właściwie mierzyć?
  • Jak reklamować produkty na własnej stronie internetowej?
  • Jak reklamować własną stronę?
  • Jak reklamować się w mailingach?
  • Co daje reklama płatna?
  • Co daje optymalizacja tekstów reklamowych na własnej stronie www?
  • Co dają mailingi?
  • Co zyskasz pisząc teksty na własną stronę internetową?
  • Co daje tworzenie chwytliwych nagłówków?
  • Jaką rolę w reklamie spełnia prezentacja produktów na stronie www i jaki to ma wpływ na twoje zarobki?
  • Co daje reklama na obcych stronach internetowych?
  • Jakich narzędzi potrzebujesz:
    • Do zarządzania treścią własnej strony www?
    • Do tworzenia stron lądowania?
    • Do wysyłania mailingów?
    • Do tworzenia skutecznych maili?
    • Do mierzenia efektów reklamy?
    • Do planowania działań reklamowych w Internecie?
Co zrobić aby strona internetowa zarabiała? Jakie znaczenie dla zarabiania ma treść strony, a jakie jej konstrukcja? Od czego zacząć budowanie lub modernizowanie strony www? Pytania są proste – nieprawdaż. Ale zastanów się proszę nad tym, jakiej w pierwszym odruchu udzielasz ...
wiedzawfirmie.pl - default image -
"Mam pytanie czy na stronie można sprawdzić ilość odwiedzin, czy strona wyszukiwana jest na podstawie haseł, w jaki sposób mogę spowodować żeby strona była na wysokich pozycjach. Pozdrawiam Beata"   Odpowiedź na: Jak można sprawdzić ilość odwiedzin strony ...
wiedzawfirmie.pl - default image -
"Wkrótce założę działalność gospodarczą. Staram się o dofinansowanie na jej rozpoczęcie. Jestem artystą szklarzem. Dotychczasowe pozyskiwanie klienta było lekko chaotyczne. Czas to zmienić. Chciałam się dowiedzieć jaki jest koszt takiej usługi? Jakiś przedział cenowy. Z ...
Jak wycenić własną witrynę internetową i sprawdzić czy pozyskuje nowych klientów? Czy wiesz ile warta jest Twoja firmowa strona internetowa, którą kupiłeś lub kupiłaś? Czy zarządzasz tą wartością tak, aby osiągnąć cel biznesowy zaplanowany w trakcie tworzenia strony ...
wiedzawfirmie.pl - default image -
Do czego posłuży mi firmowa strona internetowa? Podstawowe pytanie, na które przedsiębiorcy z reguły odpowiadają ogólnikami, a to generuje poważne konsekwencje. Nie popełniaj tego błędu, bo całe Twoje zaangażowanie w budowanie firmowej strony www pójdzie w przysłowiowy ...
wiedzawfirmie.pl - default image -
Właśnie przeczytałem artykuł w „Uważam że…” o najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej – z dwoma oo w nazwie. Oprócz historii rozwoju tego potentata na rynku wyszukiwarek i jego mniej lub bardziej udanych inwestycjach, w artykule znalazłem dwa ciekawe ...
wiedzawfirmie.pl - default image -
Ile może być warta strona www Jak (w Internecie) ustalić pozycję własnego biznesu? Jak ocenić siłę konkurencji i jej możliwości w docieraniu do klientów przez kanały internetowe? Jak sprawdzić czy warto zakładać kolejną stronę www skierowaną do konkretnego segmentu ...