Reklama w Internecie
Mało znane sposoby na skuteczną reklamę w Internecie
Chcesz się reklamować w Internecie, bo masz świetny produkt lub usługę. Wiesz, że inni mają i wciąż pozyskują nowych klientów właśnie za pomocą tego medium. Ale u ciebie to nie działa, bo coś … robisz nie tak. Być może chcesz to zmienić.
W artykułach "Reklama w Internecie" podzielę się z Tobą wiedzą i doświadczeniem jakie zdobyłem w tym zakresie. Zajmuję się stronami www, mailingami i internetowymi prezentacjami produktów. Na bieżąco śledzę poczynania najlepszych marketerów i firm najprężniej sprzedających w Internecie. Prowadzę własne kampanie reklamowe i analizuję ich efekty.
Postaram się odpowiedzieć na najczęstsze pytania:
- Gdzie się reklamować w Internecie?
- Jakie są rodzaje reklam w Internecie?
- Co trzeba wiedzieć aby zlecić reklamę i nie dać się wydoić?
- Czym mierzyć skuteczność reklamy?
- Jak ustawić proces reklamy aby nie zniechęcać klientów?
- Co warto reklamować i jak to ustalić?
- Jak wykonać reklamę i na co zwrócić szczególną uwagę?
- Jak ustawić mierzenie skuteczności reklam i co właściwie mierzyć?
- Jak reklamować produkty na własnej stronie internetowej?
- Jak reklamować własną stronę?
- Jak reklamować się w mailingach?
- Co daje reklama płatna?
- Co daje optymalizacja tekstów reklamowych na własnej stronie www?
- Co dają mailingi?
- Co zyskasz pisząc teksty na własną stronę internetową?
- Co daje tworzenie chwytliwych nagłówków?
- Jaką rolę w reklamie spełnia prezentacja produktów na stronie www i jaki to ma wpływ na twoje zarobki?
- Co daje reklama na obcych stronach internetowych?
-
Jakich narzędzi potrzebujesz:
- Do zarządzania treścią własnej strony www?
- Do tworzenia stron lądowania?
- Do wysyłania mailingów?
- Do tworzenia skutecznych maili?
- Do mierzenia efektów reklamy?
- Do planowania działań reklamowych w Internecie?
- Piotr Kawa
- Reklama w Internecie
Co zrobić aby strona internetowa zarabiała? Jakie znaczenie dla zarabiania ma treść strony, a jakie jej konstrukcja? Od czego zacząć budowanie lub modernizowanie strony www? Pytania są proste – nieprawdaż. Ale zastanów się proszę nad tym, jakiej w pierwszym odruchu udzielasz ...
(czytaj więcej)
- Piotr Kawa
- Reklama w Internecie
"Mam pytanie czy na stronie można sprawdzić ilość odwiedzin, czy strona wyszukiwana jest na podstawie haseł, w jaki sposób mogę spowodować żeby strona była na wysokich pozycjach. Pozdrawiam Beata"
Odpowiedź na: Jak można sprawdzić ilość odwiedzin strony ...
(czytaj więcej)
- Piotr Kawa
- Reklama w Internecie
"Wkrótce założę działalność gospodarczą. Staram się o dofinansowanie na jej rozpoczęcie. Jestem artystą szklarzem. Dotychczasowe pozyskiwanie klienta było lekko chaotyczne. Czas to zmienić. Chciałam się dowiedzieć jaki jest koszt takiej usługi? Jakiś przedział cenowy. Z ...
(czytaj więcej)
- Piotr Kawa
- Reklama w Internecie
Jak wycenić własną witrynę internetową i sprawdzić czy pozyskuje nowych klientów? Czy wiesz ile warta jest Twoja firmowa strona internetowa, którą kupiłeś lub kupiłaś? Czy zarządzasz tą wartością tak, aby osiągnąć cel biznesowy zaplanowany w trakcie tworzenia strony ...
(czytaj więcej)
- Piotr Kawa
- Reklama w Internecie
Do czego posłuży mi firmowa strona internetowa?
Podstawowe pytanie, na które przedsiębiorcy z reguły odpowiadają ogólnikami, a to generuje poważne konsekwencje. Nie popełniaj tego błędu, bo całe Twoje zaangażowanie w budowanie firmowej strony www pójdzie w przysłowiowy ...
(czytaj więcej)
- Piotr Kawa
- Reklama w Internecie
Właśnie przeczytałem artykuł w „Uważam że…” o najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej – z dwoma oo w nazwie. Oprócz historii rozwoju tego potentata na rynku wyszukiwarek i jego mniej lub bardziej udanych inwestycjach, w artykule znalazłem dwa ciekawe ...
(czytaj więcej)
- Piotr Kawa
- Reklama w Internecie
Ile może być warta strona www
Jak (w Internecie) ustalić pozycję własnego biznesu? Jak ocenić siłę konkurencji i jej możliwości w docieraniu do klientów przez kanały internetowe? Jak sprawdzić czy warto zakładać kolejną stronę www skierowaną do konkretnego segmentu ...
(czytaj więcej)