• Techniki sprzedaży parafrazowanie

    Techniki sprzedaży – parafrazowanie

    Technika sprzedaży: parafrazowanie wypowiedzi klienta Parafrazowanie to technika negocjacyjna, która polega na powtórzeniu (nie dosłownym lecz sparafrazowanym) wypowiedzi klienta w celu uzasadnienia składanej oferty lub w celu zamknięcia sprzedaży. Wykonuje się ją w czterech krokach: zadanie pytania istotnego dla uzyskania postępu w procesie sprzedaży, wysłuchanie odpowiedzi klienta, w której argumentuje on swoją obawę lub oczekiwanie, Read More
  • Wzory oferty handlowej

    Wzory oferty handlowej

    Jak wygląda dobra oferta handlowa? Co powinien zawierać tekst oferty aby nie był nudny? Gdzie można znaleźć przykłady pism handlowych, na których można się wzorować? Czy trzeba mieć wybitne umiejętności aby napisać skuteczną ofertę? Jeżeli zadajesz sobie takie lub podobne pytania, to najprawdopodobniej potrzebujesz pomocy w tworzeniu ofert sprzedaży. W Read More
  • Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Prowadzisz małą firmę lub po prostu jesteś handlowcem. Szukasz konkretnego i skutecznego wzorca, który pozwoli Ci w szybki sposób stworzyć dobrą ofertę handlową? A może po prostu dotychczasowe metody ofertowania się nie sprawdziły, a nie bardzo wiesz jak powinno wyglądać atrakcyjne przedstawianie klientowi tego co masz do zaoferowania. Mam dla Read More
  • 1
  • 2
  • 3

"Kilku dodatkowych klientów na początek i sprzedaż rośnie"

Daj mi 5 minut, a udowodnię ci, że możesz zdobyć tylu klientów ilu chcesz, bez narażania się na nieprzyjemne odmowy

Niskie zyski ze sprzedaży rujnują plany rozwoju (zarówno firmowe jak i osobiste), ale gdy ciągle za mało sprzedajesz, to pojawiają się problemy finansowe – bo przecież trzeba mieć kasę na opłacanie rachunków.

W ciągu ponad 20 lat sprzedałem setki produktów i usług, ale i dziesiątki razy usłyszałem „nie”. Dzwoniłem, spotykałem się, wysyłałem oferty – duuużo pracy. Teraz dodatkowych klientów zdobywam właściwie tylko w Internecie. Jest łatwiej, bo skorzystałem z doświadczeń w realu i wiem co działa, a co się nie sprawdza. Docieram do właściwych klientów i przekonuję ich do zakupu (Ważne!) do zakupu u mnie.

Chcesz na początek sprzedać kilku klientom, a później stale powiększać tą liczbę?

Dostaniesz kilka maili. Zobaczysz konkretne rozwiązania ze szczegółami, które pozwolą Ci na ich wdrożenie. Jestem pewny, że korzystając z podanych wskazówek dasz radę:

1.       Dotrzeć do większej liczby klientów

2.       Zbudować sobie bazę osób faktycznie zainteresowanych zakupem

3.       Przekonać zainteresowanych do zakupu u siebie

Sprawdź swoją skrzynkę e-mail. Jeszcze dzisiaj dostaniesz „na tacy” rozwiązanie na zwiększenie liczby Twoich potencjalnych klientów.

  PS.

Rozwiązania, które dostajesz są częścią innowacyjnego projektu PEFAR . Założeniem PEFAR jest stałe docieranie z ofertami do co najmniej 30% klientów indywidualnych rynku warszawskiego. Projekt jest realizowany w kooperacji: KPBPK (moja firma) i Artelis (największy polski portal dziennikarstwa społecznego).  – W zamian za rozwiązania, które Ci dajemy liczymy na Twoją pomoc w rozpropagowaniu naszego projektu.

 

Popularne