• Techniki sprzedaży parafrazowanie

    Techniki sprzedaży – parafrazowanie

    Technika sprzedaży: parafrazowanie wypowiedzi klienta Parafrazowanie to technika negocjacyjna, która polega na powtórzeniu (nie dosłownym lecz sparafrazowanym) wypowiedzi klienta w celu uzasadnienia składanej oferty lub w celu zamknięcia sprzedaży. Wykonuje się ją w czterech krokach: zadanie pytania istotnego dla uzyskania postępu w procesie sprzedaży, wysłuchanie odpowiedzi klienta, w której argumentuje on swoją obawę lub oczekiwanie, Read More
  • Wzory oferty handlowej

    Wzory oferty handlowej

    Jak wygląda dobra oferta handlowa? Co powinien zawierać tekst oferty aby nie był nudny? Gdzie można znaleźć przykłady pism handlowych, na których można się wzorować? Czy trzeba mieć wybitne umiejętności aby napisać skuteczną ofertę? Jeżeli zadajesz sobie takie lub podobne pytania, to najprawdopodobniej potrzebujesz pomocy w tworzeniu ofert sprzedaży. W Read More
  • Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Prowadzisz małą firmę lub po prostu jesteś handlowcem. Szukasz konkretnego i skutecznego wzorca, który pozwoli Ci w szybki sposób stworzyć dobrą ofertę handlową? A może po prostu dotychczasowe metody ofertowania się nie sprawdziły, a nie bardzo wiesz jak powinno wyglądać atrakcyjne przedstawianie klientowi tego co masz do zaoferowania. Mam dla Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Pisanie ofert handlowych jest łatwe – nieprawdaż?

 

„Za pomocą tych wzorów i kilku podpowiedzi będziesz mógł lub mogła szybko oraz bez wysiłku napisać powalająco skuteczną ofertę handlową”


– Co o tym myślisz?

Dla mnie taka obietnica to totalna bzdura. Dlaczego?

 

Bo nawet jak dostajesz kilka lub kilkanaście wzorów pism i dawkę merytorycznej wiedzy. To i tak musisz później siąść i coś napisać. Wówczas okazuje się, że wcale nie przyśpieszasz w procesie bez wysiłkowego tworzenia oferty. Rodzą się kolejne wątpliwości, a każde napisane zdanie wzbudza pytanie: Czy to przekona klientów?!?!?
(lub jak w moim przypadku: czy ja czasami nie przesadzam z wodolejstwem?)

 

Nie wiem jak sobie wówczas radzisz. Ja jak mam wątpliwości sięgam do ściągawki – checklisty elementów oferty. I w oparciu o nią sprawdzam punk po punkcie, czy to co napisałem ma charakter oferty handlowej czy nie.

 

To jest moja metoda nie wypuszczania bubli ofertowych.

 

Czy masz swoją własną checklistę do weryfikacji ofert? Jeśli nie, to ją stwórz. Bo nawet najlepszym zdarza się zapomnieć o wstawieniu takich oczywistości jak „wezwanie do działania”, a co dopiero bardziej subtelnych perswazji.

 

W stworzeniu własnej możesz posłużyć się moją checklistą: 

 

Uklad_oferty_handlowej_lista_sprawdzajaca_pdf

 

 

 


PDF otrzymasz na emaila

Imię: *
Email: *

 

Wysyłając wypełniony formularz - zgadzasz się z polityką prywatności

Popularne