• Techniki sprzedaży parafrazowanie

    Techniki sprzedaży – parafrazowanie

    Technika sprzedaży: parafrazowanie wypowiedzi klienta Parafrazowanie to technika negocjacyjna, która polega na powtórzeniu (nie dosłownym lecz sparafrazowanym) wypowiedzi klienta w celu uzasadnienia składanej oferty lub w celu zamknięcia sprzedaży. Wykonuje się ją w czterech krokach: zadanie pytania istotnego dla uzyskania postępu w procesie sprzedaży, wysłuchanie odpowiedzi klienta, w której argumentuje on swoją obawę lub oczekiwanie, Read More
  • Wzory oferty handlowej

    Wzory oferty handlowej

    Jak wygląda dobra oferta handlowa? Co powinien zawierać tekst oferty aby nie był nudny? Gdzie można znaleźć przykłady pism handlowych, na których można się wzorować? Czy trzeba mieć wybitne umiejętności aby napisać skuteczną ofertę? Jeżeli zadajesz sobie takie lub podobne pytania, to najprawdopodobniej potrzebujesz pomocy w tworzeniu ofert sprzedaży. W Read More
  • Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Prowadzisz małą firmę lub po prostu jesteś handlowcem. Szukasz konkretnego i skutecznego wzorca, który pozwoli Ci w szybki sposób stworzyć dobrą ofertę handlową? A może po prostu dotychczasowe metody ofertowania się nie sprawdziły, a nie bardzo wiesz jak powinno wyglądać atrakcyjne przedstawianie klientowi tego co masz do zaoferowania. Mam dla Read More
  • 1
  • 2
  • 3
Dziękuję za potwierdzenie.
Raport otrzymasz na maila, ale możesz również pobrać go klikając w linki na znajdujące się na końcu tej strony.

 


 

Zakres i ceny usług

Konsulting Procesów Biznesowych Piotr Kawa

(programowanie sprzedaży)

 
  • Programowanie HTML, PHP, Java skrypt (całe strony www lub ich składowe); 
  • Administrowanie stronami www, serwerem hostingowym i serwerem poczty elektronicznej; 
  • Wsparcie techniczne i merytoryczne w kampaniach reklamowych realizowanych kanałem internetowym: Adwords, Facebook ADS, mass mailing.
  • Analizy ruchu i zaangażowania na stronach www (Google Analytics i HotJar)
 

USŁUGA 1: Administracja stroną www, hostingiem i serwerem poczty elektronicznej

 
Usługa zapewnia ciągłość działania firmy w Internecie i odciąża pracowników w zakresie wprowadzania treści na strony internetowe. 
 
Efekty: 
  • W razie awarii bezzwłocznie zostanie przywrócona ostatnia wersja strony www. 
  • Cała zawartość strony będzie zabezpieczona przed utratą z powodu awarii lub nieuwagi redaktorów. Kopie bezpieczeństwa wykonuję codziennie i zapisuję na co najmniej dwóch różnych serwerach. 
  • Strona będzie zabezpieczana przed atakami hackerskimi i spamem. 
  • Skrzynki poczty elektronicznej – zakładam, konfiguruję, dodaję podpisy, na bieżąco rozwiązuję problemy, w razie potrzeby ustawiam przekierowania i zmieniam poziom ochrony przed spamem.
  • Aktualizowanie strony www. Na bieżąco wprowadzam na stronę przesłane mi mailowo artykuły, zdjęcia, pdf’y itp..
  • Optymalizuję publikowane na stronie artykuły:
    • By były czytelne (dbam o przejrzystość, wstawianie nagłówków i wyróżnień, odpowiednie wstawianie ilustracji itp.)
    • By uzyskiwały wysokie pozycje w wyszukiwarce Google (uzupełniam o opisy i znaczniki „meta” , wstawiam linki wewnętrzne itp.) 
  • Zadbam również o terminowość odnawiania domen i hostingu. 
 
W ramach tej usługi wykonuję następujące czynności:
  1. Comiesięczne uaktualnianie skryptu i komponentów strony (tylko CMS Joomla i CMS Wordpress)
  2. Usuwanie błędnych zapisów w skrypcie strony, w tym:
    • Naprawa konfliktów generowanych przez komponenty
    • Czyszczenie bufora plików strony
    • Usuwanie wpisów dokonywanych przez roboty spamujące strony www
  3. Wykonywanie i odtwarzanie w razie konieczności kopii bezpieczeństwa strony
  4. Usuwanie wirusów i infekcji z serwera hostingowego, na którym znajdują się pliki strony.
  5. Monitorowanie zagrożeń i prób włamań.
  6. Obsługa techniczna hostingu Zleceniodawcy (FTP, Bazy SQL, serwer pocztowy), w tym:
    • Zakładanie, blokowanie, usuwanie kont FTP
    • Zakładanie, konserwacja, usuwanie baz SQL
    • Zakładanie, przekierowywanie, blokowanie, usuwanie oraz ustawianie parametrów użytkowych kont mailowych – również wprowadzanie Sygnatur (podpisów)
  7. Tworzenie i zarządzanie DNS domen oraz subdomen Zlecającego 
  8. Analizowanie skuteczności konwersji stron www i mailingów
    • Analizowanie danych gromadzonych w Google Analytics, w tym:
      • Źródeł ruchu
      • Zachowania użytkowników strony 
    • Określanie najsłabszego punktu działania strony w danym miesiącu, który stanowi największą stratę ruchu lub konwersji
    • Wytyczanie zmian na stronie i / lub zmian w sposobach pozyskiwania ruchu w celu zwiększania konwersji z użytkowników stron na klientów firmy
  9. Uzupełnianie strony treścią dostarczaną przez Zlecającego, w tym:
    • Dodawanie artykułów i publikowanie ich pod wskazanymi pozycjami menu
    • Formatowanie wyglądu artykułów (nagłówki, grafika, ramki, tabele, linki, odnośniki wewnętrzne tzw. zakładki)
    • Optymalizowanie „wagi” grafiki i opisywanie jej znacznikami ALT i TITLE
 
Opłata za usługę 1 w wymienionym powyżej zakresie dla jednej strony www, jednego serwera hostingowego i pocztowego z max 25 skrzynkami mail oraz wprowadzania do 5 artykułów w miesiącu wynosi 550,00 zł netto. Opłata abonamentowa miesięczna przy umowie na co najmniej 12 miesięcy.
 
 

USŁUGA 2: Rozbudowa stron firmowych - wdrażanie zaawansowanych technik marketingowych i sprzedażowych

 
Usługa zapewnia techniczną realizację wizji marketingowych w obrębie strony www, mailingów oraz sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego. Usługa realizowana jest tylko dla stron zbudowanych na CMS Joomla.
 
Zapewniam realizację rozbudowy stron www o: 
  • dodatkowe pozycje menu, które mogą wyświetlać: listing artykułów, zawartość wielomodułowych podstron, landing page, treści HTML dla mailingów masowych, 
  • dodatkowe funkcje tj. slidery graficzne, galerie zdjęć i wideo, formularze, moduły z dowolną zawartością, popupy, animacje elementów graficznych i tekstowych, ramki „frame” itp.
  • dodatkowe sposoby prezentacji oferty tj. listingi produktów, karty produktów, strony porównań produktów, moduły z sugerowanym dodatkowym asortymentem, katalogi itp.
  • dodatkowe szablony wyglądu podstron (odmienna szata graficzna dla pojedynczych podstron lub grup podstron)
 
Zapewniam realizację kampanii e-mail marketingowych:
  • Przygotowywanie tekstów i tytułów wiadomości e-mailowych
  • Przygotowanie maili w postaci strony HTML oraz tekstowej, 
  • Publikowanie wiadomości HTML na dedykowanych podstronach www
  • Wysyłkę wiadomości,
  • Analizowanie skuteczności mailingu (wskaźniki otwieralności, klikalności w linki itp.)
  • Zarządzanie listami mailingowymi (adresami respondentów)
  • Eliminację zagrożeń związanych z wpisami na Black List SPAM 
 
Zapewniam wsparcie copywriterskie dla tekstów handlowych:
  • Poprawianie struktury tekstów handlowych,
  • Redagowanie ofert i opisów produktów,
  • Opracowywanie nagłówków i wezwań do działania, 
 
Nie podejmuję się dostarczania treści graficznej i obróbki grafiki. Jedyne prace, które w zakresie grafiki wykonuję to przycinam i kompresuję grafikę umieszczaną na stronie i w treści maili. (ale współpracuję z bardzo dobrym grafikiem i polecam jego usługi)
 
Szczegółowe czynności związane z rozbudową stron oraz z kampaniami e-mail marketingowymi:
 
  1. Konsultowanie doboru narzędzi na www realizujących założenia marketingowo-sprzedażowe, w tym:
    • Analiza potrzeb technicznych związanych z wyświetlaniem treści i zaplanowaną interakcją klientów (ustalenie jaka treść, w jakiej formie ma być prezentowana na stronie www i jaką akcję ma wykonać klient)
    • Dobór odpowiedniego komponentu lub skryptu realizującego ustalone cele (wybór podprogramów, które będą wyświetlać treść w pożądany sposób i będą nakłaniać lub ułatwiać klientom wykonanie pożądanej akcji. Np. wybór odpowiedniego skryptu do wyświetlania popupu z formularzem rejestracji na liście mailingowej)
    • Dobór pozycji na stronie i czasu działania wybranego narzędzia. (Wybór miejsca na stronie, w którym ma się wyświetlać prezentacja. Czasu, w którym ma się uruchomić lub wygasić prezentacja. Wybór podstron, na których prezentacja ma działać)
  2. Uruchamianie i programowanie narzędzi www realizujących założenia marketingowo-sprzedażowe, w tym:
    • Zamawianie płatnych komponentów i dbanie o to by Zamawiający nabywał prawo do ich użytkowania na własnych stronach www – w zgodzie z licencją dla danego komponentu.
    • Instalowanie komponentów w CMS strony,
    • Konfiguracja ustawień komponentu i dopasowanie działania do urządzeń mobilnych (smartfonów i tabletów)
    • Programowanie dodatkowej funkcjonalności,
    • Programowanie styli CSS i dostosowywanie wyświetlania treści za pomocą komponentu 
    • Integracja powiązań z innymi komponentami działającymi w CMS strony www (np. powiązanie komponentu zarządzającego wyświetlaniem popupu z komponentem zarządzającym formularzami)
  3. Uzgadnianie szczegółów z wykonawcami treści, która ma być publikowana na stronie, w tym:
    • Współpraca z grafikiem w zakresie parametrów technicznych elementów strony do wykonania w css, grafice i infografikach,
    • Współpraca z autorem tekstu w zakresie formatowania tekstu i jego redakcji,
    • Powielanie treści z podstron wskazanych przez Zleceniodawcę,
  4. Dbanie o poprawne działanie wdrożonych narzędzi marketingu internetowego, w tym:
    • Poprawne wyświetlanie zaprogramowanych funkcji strony na komputerach, tabletach i smartfonach,
    • Poprawne wyświetlanie zaprogramowanych funkcji na głównych przeglądarkach internetowych (Google Chrome, Firefox, Opera, Microsoft Edge, IE, Safari, przeglądarka systemowa Android)
  5. Prowadzenie kampanii e-mail marketingowych i wrażanie automatyzacji:
    • Przygotowanie mailingów i kolejek maili do automatycznej wysyłki, w tym
      • Opracowanie chwytliwego tytułu maila (podnosi wskaźnik otwieralności maili)
      • Konsultacja copywriterska tytułu, treści i wezwania do działania maila (podnosi skuteczność oddziaływania)
      • Opracowanie maila w postaci HTML i tekstowej z optymalizacją „wagi w kB”
      • Przeprowadzenie testu anty spam i optymalizacja wiadomości by nie trafiała do spamu ze względu na strukturę 
      • Opublikowanie na firmowej stronie podstrony z wersją HTML mailingu
    • Dopilnowanie wysyłki mailingu
    • Czyszczenie błędów i nieaktualnych adresów z bazy maili
 
Opłata za czynności wymienione w pkt. od 1 do 4 wyceniana jest indywidualnie dla każdego projektu. Ceny zależą od nakładu pracy, przeważnie jest to od 200,00 zł netto do 1500,00 zł netto w zależności od zakresu wprowadzanych zmian.
Opłata za czynności wymienione w pkt. 5 - to 250,00 zł netto za każdy pojedynczy mailing. 
 

Usługi dodatkowe

 

Tworzenie stron www

  • Proste strony w HTML od 500,00 zł netto
  • Strony na CMS Joomla od 2500,00 zł netto
  • Sklepy internetowe w oparciu o CMS Joomla od 3800,00 zł netto
 

Optymalizacja SEO stron internetowych

Tylko dla stron zbudowanych na CMS Joomla lub CMS Wordpress

  • Optymalizacja 1 podstrony (struktura, meta, tekst, wewnętrzne linki) od 60,00 zł netto
  • Optymalizacja kodu strony i dopasowanie do urządzeń mobilnych – wycena indywidualna
 

Tworzenie stron zaplecza seo

Cały projekt tj. ustalenie fraz kluczowych, opracowanie wytycznych dla copywritera, zamówienie artykułów, zbudowanie strony (oprogramowanie w oparciu o szablon graficzny i utworzenie struktury), wprowadzenie tekstów, ich optymalizacja SEO i opisanie znacznikami meta, opublikowanie strony i zgłoszenie do indeksowania (ask, bing, google)
  • Strona HTML z 5 artykułami cena od 1200,00 zł netto 
  • Strona na CMS Joomla z 5 artykułami cena od 1500,00 zł netto

 

Raport do pobrania:

 

 

Popularne