• Techniki sprzedaży parafrazowanie

    Techniki sprzedaży – parafrazowanie

    Technika sprzedaży: parafrazowanie wypowiedzi klienta Parafrazowanie to technika negocjacyjna, która polega na powtórzeniu (nie dosłownym lecz sparafrazowanym) wypowiedzi klienta w celu uzasadnienia składanej oferty lub w celu zamknięcia sprzedaży. Wykonuje się ją w czterech krokach: zadanie pytania istotnego dla uzyskania postępu w procesie sprzedaży, wysłuchanie odpowiedzi klienta, w której argumentuje on swoją obawę lub oczekiwanie, Read More
  • Wzory oferty handlowej

    Wzory oferty handlowej

    Jak wygląda dobra oferta handlowa? Co powinien zawierać tekst oferty aby nie był nudny? Gdzie można znaleźć przykłady pism handlowych, na których można się wzorować? Czy trzeba mieć wybitne umiejętności aby napisać skuteczną ofertę? Jeżeli zadajesz sobie takie lub podobne pytania, to najprawdopodobniej potrzebujesz pomocy w tworzeniu ofert sprzedaży. W Read More
  • Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Prowadzisz małą firmę lub po prostu jesteś handlowcem. Szukasz konkretnego i skutecznego wzorca, który pozwoli Ci w szybki sposób stworzyć dobrą ofertę handlową? A może po prostu dotychczasowe metody ofertowania się nie sprawdziły, a nie bardzo wiesz jak powinno wyglądać atrakcyjne przedstawianie klientowi tego co masz do zaoferowania. Mam dla Read More
  • 1
  • 2
  • 3

To "coś" zmienia czytelników w Kupujących Klientów

 

 

Konkurencja wciąż rośnie. Klienci uodpornili się na reklamę, coraz trudniej namówić ich do zakupu – a po mnie to spływa jak woda po kaczce. Bo odkryłem nietypowy sposób na przełamywanie oporu klientów odwiedzających strony internetowe.

 

Większość aby zdobyć nowych klientów robi wciąż to samo: „kupuje coraz więcej i coraz droższych reklam”. Ciągłe ściga się z konkurencją, ciągle walczy o uwagę klienta i … ma coraz niższe marże na sprzedaży. W końcu okazuje się, że „idziesz z torbami”, bo brakuje ci kasy na kolejną reklamę.

 

Zrób inaczej, a efekty przyjdą same

 

Przestań reklamować się gdzie popadnie i nie namawiaj do zakupu ludzi, którzy w życiu od Ciebie nie kupią. Przyciągaj na swoją firmową stronę najlepszych klientów i tu rozbijaj w pył ich lęk przez kupowaniem!

 

Mówią, że strony internetowe nie działają! - Większość rzeczywiście nie skłania do zakupu, ale skoro statystycznie sprzedaż przez Internet wciąż rośnie, to znaczy, że są takie strony, które przyciągają kupujących jak magnes.

W czym tkwi siła stron www, które generują sprzedaż? Za chwilę się dowiesz, ale najpierw odpowiedzmy sobie na pytanie:

 

Jak to zrobić aby każda złotówka zainwestowana w Internet zwróciła się z nawiązką?

 

Odpowiedź znajduje się w dwóch prostych zdaniach:

  1. Przyciągaj najlepszych klientów, czyli nie wyrzucaj pieniędzy na nietrafione działania reklamowe

  2. Zamieniaj oglądających stronę internetową w kupujących klientów, czyli wykorzystaj każdą okazję na sprzedaż

 

Jak ustalić które działania reklamowe się opłacają, a które stanowią zbędny koszt?

(takimi działaniami jest wszystko co napędza ruch na Twoją stronę: Adwords'y, bannery na portalach, reklama na facebooku i w prasie, telemarketing, mailing, seo itd.)

Opłacalność ustalasz tak jak to się zwykle robi:

  1. inwestujesz niewielką kwotę w reklamą próbną
  2. uruchamiasz kampanię
  3. podliczasz ilu klientów zyskałeś
  4. od zysków odejmujesz zainwestowaną kwotę
  5. decydujesz czy ta reklama Ci się opłaca

Na szczęście czasy, w których robiło się to na wyczucie dawno minęły. Teraz dostępne są narzędzia, dzięki którym z dużą dokładnością ustalasz opłacalność poszczególnych działań.

Dziś taguje się linki, liczy kliknięcia, śledzi ruch na stronie i analizuje skąd klienci przyszli, co robili na stronie, oraz którzy z nich kupili. Dzięki takiemu podejściu nie tracisz pieniędzy na chybione działania reklamowe.

 

Jak angażować oglądających stronę aby zrobić z nich kupujących klientów?

Które z poniższych elementów strony (według Ciebie) angażują klienta:

  • grafika
  • nagłówki
  • teksty
  • przyciski
  • prezentacja
  • animacje

 

Odpowiedź zawiera się we właściwym komponowaniu tych elementów. Jak? Są cztery podstawowe techniki, które podpowiadają jak to robić, aby strona angażowała klientów. Techniki te wykorzystują wyniki badań naukowców nad zachowaniem społecznym ludzi. Są to:

  1. Przynęta – zaczynasz od super okazji i stopniowo „urealniasz” ofertę
  2. Niskie wejście – zaczynasz od najtańszej wersji produktu i pozwalasz dobierać opcje
  3. Kwas i balsam – uwydatniasz problem i pokazujesz lekarstwo
  4. Tylko dla wybranych – rozbudzasz pragnienia, ale szczegóły udostępniasz tylko po wykonaniu akcji

 

Mając konkretne techniki i wiedzę o swoich klientach bez problemu zbudujesz na swojej stronie prezentacje produktów i usług, które zaangażują. Następnie gdy masz już zaangażowanych czytelników, jedyne co trzeba zrobić, to zachęcić ich do wykonania jednej z poniższych akcji:

  • niech składają zamówienia,
  • niech dzwonią z zapytaniami,
  • niech wysyłają maile z prośbą o ofertę,
  • niech się rejestrują na stronie i zostawiają nr telefonu oraz maila,
  • niech polecają Twoje strony znajomym.

 

Co jeszcze decyduje o tym, że strona internetowa sprzedaje?

 

  • Wspomniałem Analizę ruchu i zachowania klientów na stronie.
  • Wymieniłem optymalizację marketingową z użyciem jednej z podstawowych technik angażowania
  • Pozostaje już tylko udoskonalanie prezentacji tego co sprzedajesz

 

Co i jak udoskonalać na stronie www, aby osiągać ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe?

  1. Dbaj aby wszystko na Twojej stronie zawsze działało – www musi być dostępna aby sprzedawała,
  2. Usuwaj tzw. „wąskie gardła”, w których tracisz najwięcej klientów.
  3. Wdrażaj nowe pomysły marketingowe.
  4. Edukuj klientów i zawsze pokazuj im co dla nich zrobią Twoje produkty oraz usługi.

 

Zaniedbania na stronie internetowej mszczą się na Twojej sprzedaży. Kiepski nagłówek, nieczytelnie rozmieszczona treść, błędy w sposobie prezentacji lub brak istotnych informacji powoduje, że klient się nudzi lub irytuje. W końcu zniechęcony opuszcza Twoją stronę i nie daje Ci nawet szansy na sprzedaż .

 

Nikt nie zdejmie z Ciebie odpowiedzialności za Twoją stronę www

Ale czy to znaczy, że musisz programować i szkolić się w tajnikach marketingu internetowego?

 

Skup się na tym co robisz najlepiej, czyli na dostarczaniu klientom swoich produktów, a …

 

Administrację i Rozwój Strony www powierz Specjaliście

 

 

No dobrze, ale do dokładnie dostajesz korzystając z moich usług

 

Audyt handlowo-marketingowy strony www

Analizuję ruch i zachowanie klientów na Twojej stronie www. Robię to w oparciu o dane z Google Analytics. Jeśli masz podłączone to narzędzie to sprawdzam czy zbierasz wszystkie istotne informacje i robię analizę. W gdy nie masz – podłączam skrypt śledzący do strony i czekam miesiąc na zgromadzenie danych. W ramach audytu określam kto trafia na Twoją stronę, w co klika, co czyta, w jaki sposób porusza się po stronie i jak reaguje na ofertę. Pamiętaj analizuję Twoja stronę na podstawie danych, a nie domysłów. W ramach wyniku otrzymasz raport, w którym wskażę miejsca i elementy strony, których poprawienie da Ci najszybszy efekt w zdobywaniu nowych klientów.

 

KONSULTACJA (angażowanie klientów)

Zajmiemy się doborem najlepszej w Twoim przypadku techniki angażowania klientów. Dostaniesz wytyczne użycia wybranej techniki na podstronach swojego serwisu. Wytłumaczę jak powinieneś zmienić układ i strukturę swojej oferty handlowej, aby sprzedaż zaskoczyła.

 

OPTYMALIZACJA treści i układu podstron serwisu www

W wyniku audytu ustalę podstrony, na których masz największy ruch. W trakcie konsultacji dobiorę najodpowiedniejszą dla Ciebie technikę angażowania klienta. Optymalizacja oznacza, że na wybranych podstronach www zrobię za Ciebie wszystko co niezbędne:

  • Poprawię nagłówki i śródnagłówki
  • Przeredaguję tekst
  • Wstawię linki do Twojej zasadniczej oferty
  • Stworzę lub przeredaguję tzw. „wezwania do działania”
  • Czyli wdrożę technikę angażowania klientów

 

ADMINISTRACJA stron www (Wsparcie techniczne)

Dbam o to by strona zawsze poprawnie wyświetlała się na komputerach klientów. Przejmuję odpowiedzialność za zabezpieczenie treści strony przed awariami i przed wrogim przejęciem. Na bieżąco aktualizuję stronę treściami, które mi przekazujesz. Administruję również serwerem hostingowym i pocztowym by jeszcze lepiej służył Twojej firmie.

 

 

Moje usługi są dla Ciebie jeśli:

  • Twoi klienci są w Internecie (korzystają z wyszukiwarki, przeglądają strony internetowe, korzystają z poczty elektronicznej)
  • Sprzedajesz drogie produkty lub usługi
  • Wydajesz miesięcznie na reklamę co najmniej tysiąc zł
  • Masz stronę internetową, na której oferujesz swoje produkty bądź usługi
  • Zatrudniasz co najmniej jednego profesjonalnego handlowca, który obsłuży klientów zdobytych w Internecie

 

Moje usługi zdecydowanie nie są dla Ciebie jeśli:

  • Prowadzisz mikro firmę
  • Nie kupujesz reklam albo robisz to tyko sporadycznie
  • Sprzedajesz tanie produkty i usługi
  • Nie zatrudniasz handlowca

 

Popularne