• Techniki sprzedaży parafrazowanie

    Techniki sprzedaży – parafrazowanie

    Technika sprzedaży: parafrazowanie wypowiedzi klienta Parafrazowanie to technika negocjacyjna, która polega na powtórzeniu (nie dosłownym lecz sparafrazowanym) wypowiedzi klienta w celu uzasadnienia składanej oferty lub w celu zamknięcia sprzedaży. Wykonuje się ją w czterech krokach: zadanie pytania istotnego dla uzyskania postępu w procesie sprzedaży, wysłuchanie odpowiedzi klienta, w której argumentuje on swoją obawę lub oczekiwanie, Read More
  • Wzory oferty handlowej

    Wzory oferty handlowej

    Jak wygląda dobra oferta handlowa? Co powinien zawierać tekst oferty aby nie był nudny? Gdzie można znaleźć przykłady pism handlowych, na których można się wzorować? Czy trzeba mieć wybitne umiejętności aby napisać skuteczną ofertę? Jeżeli zadajesz sobie takie lub podobne pytania, to najprawdopodobniej potrzebujesz pomocy w tworzeniu ofert sprzedaży. W Read More
  • Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Prowadzisz małą firmę lub po prostu jesteś handlowcem. Szukasz konkretnego i skutecznego wzorca, który pozwoli Ci w szybki sposób stworzyć dobrą ofertę handlową? A może po prostu dotychczasowe metody ofertowania się nie sprawdziły, a nie bardzo wiesz jak powinno wyglądać atrakcyjne przedstawianie klientowi tego co masz do zaoferowania. Mam dla Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Nie wyłączaj tej strony!

 


Za chwilę wyślę Ci mail z linkiem do potwierdzenia subskrypcji (sprawdź folder SPAM). Kliknij link, a otrzymasz poradnik: "SEKRET ZAWODOWEGO HANDLOWCA - czyli jak w pięciu krokach napisać profesjonalną ofertę"


Chcesz większej sprzedaży - zrób to:
 

Czy wiesz jak się przełamać i sięgnąć po sukces handlowy?

Poniżej przeczytasz o jednym małym kroku, który bywa przełomem w sprzedaży – u ciebie też się sprawdzi jeśli tylko zechcesz z tego skorzystać. Jeśli prowadzisz biznes też przeczytaj, bo dla Ciebie ta "drobnostka" ma jeszcze większe znaczenie.
 

Zapytam wprost. Jeśli sprzedaż nie idzie, czy zadajesz sobie pytania: Czego brakuje w moim działaniu lub jakie braki ma moja oferta? Co robię nie tak? Czego nie dostrzegam?

Pojedyncza porażka w sprzedaży to nie tragedia, ale gdy dłużej nie masz wyników, to prostu nie zarabiasz. Zaczynasz żyć na kredyt, a długi rosną. W dodatku wiesz, że problem sam się nie rozwiąże.

Jak przełamałem „niesprzedawanie”  


Kiedyś też wpadłem w taką niemoc. Pamiętam, jak zacząłem pracę w nowej firmie handlującej drogim oprogramowaniem dla Inżynierów. Trafiłem tam z firmy, w której odnosiłem duże sukcesy handlowe.

W nowej pracy od razu przystąpiłem do działania. Dzwoniłem do klientów. Wysyłałem oferty. Byłem pewny swego, bo przecież wiedziałem jak sprzedawać. I stała się rzecz niesamowita:
Minął pierwszy miesiąc, a ja nic nie sprzedałem!
W drugim miesiącu zacząłem się zastanawiać czy aby dobrze znam produkt. Mimo to kontynuowałem pracę handlową i … nadal odbijałem się jak od ściany. Klienci kupowali, ale od konkurencji!
 

Moje zarobki w tamtym czasie mocno zależały od prowizji za faktyczną sprzedaż. Możesz sobie wyobrazić jak wygląda moja wypłata: goła podstawa i nic więcej, bo 0 sprzedaży = 0 prowizji.
 

W trzecim miesiącu zacząłem szukać nowej pracy, i wtedy w desperacji zrobiłem coś, co znacząco odmieniło moje wyniki. Poszedłem do handlowca, który w tej firmie miał największe obroty i poprosiłem go o konsultacje.
 

Zafundowałem mu obiad, w trakcie którego po prostu rozmawialiśmy. Opowiedziałem mu co i jak robię, i zapytałem się gdzie popełniam błąd? Pochylił się nad moim sprzedawaniem. Dopytał o kilka szczegółów. Początkowo wydawało się, że właściwie wszystko robiłem dokładnie tak jak on. Ale zwrócił mi uwagę na jeden mały szczegół. Źle interpretowałem potrzeby klientów. Jak się później okazało, zmiana tej „interpretacji” diametralnie odmieniła moją sprzedaż.


Powtórzę jeszcze raz: nie powiedział nic odkrywczego, nic czego bym nie wiedział, a jednak zwrócił mi uwagę na coś, czego ja po prostu nie widziałem!
 

Następnego dnia zastosowałem „nowe podejście do potrzeb” już przy pierwszym kliencie i … sprzedałem! Cztery miesiące później zostałem najlepszym handlowcem w tej firmie.
 

Czego potrzebujesz aby przełamać się i rozkręcić sprzedaż?


Jeżeli sprzedaż nie idzie. To masz trzy wyjścia: 1. Możesz próbować zmienić swoje wyniki samodzielnie (kosztowne i długotrwałe, ale możliwe). 2. Możesz skorzystać z pomocy kogoś, kto patrząc z boku, trafną uwagą nakieruje Cię na szybszą ścieżkę rozwoju. 3. Rzuć to w diabły i zajmij się czymś innym.


Zastanów się nad rozwiązaniem: "skorzystać z pomocy kogoś doświadczonego, kto nakieruje Cię na szybszą ścieżkę rozwoju sprzedaży".

Człowiek biegły w sprzedaży prawdopodobnie popełnił już błędy, z którymi teraz się zmagasz (bo doświadczenie zdobywa się rozwiązując problemy). Prawdopodobnie ma on również rozwiązanie, które Ty dopiero musisz wypracować. Czyż skonsultowanie się z taką osobą nie przyśpieszy Twojego rozwoju?

Czytasz moje artykuły i poradniki. Ale być może chcesz konkretnie rozwinąć sprzedaż i mieć skalowalnie wzrastające wyniki. Chcesz szybciej sukcesów.
 

Proponuję Ci pomoc w postaci konsultacji. Nie kolejny poradnik, ale godzinną rozmowę o tym, co chcesz osiągnąć. O nowej ofercie handlowej, o skutecznym sposobie docierania do klientów, o sprawnym finalizowaniu sprzedaży lub o inny Twoim celu związanym ze sprzedażą.
 

W trakcie konsultacji będziesz mógł lub mogła zadać mi nurtujące Cię pytania o to: jak ułożyć efektywny proces sprzedaży, w jaki sposób wykorzystać zastrzeżenia klientów, jak pisać teksty handlowe, lub jak zautomatyzować sprzedaż, by wykonywać jak najmniej „ręcznej” pracy?
 

Odpowiem na każde pytanie dotyczące sprzedaży. Gwarantuję, że w ciągu tej godziny zidentyfikuję główną barierę Twojej sprzedaży. Być może będzie to jakiś element w ofercie, a być może element Twojego działania. Ale jestem przekonany, że zidentyfikujemy problem i wypracujemy podwaliny rozwiązania, które pozytywnie odmieni wyniki Twojej sprzedaży.
 

O to co musisz zrobić, aby szybciej dojść do swoich celów sprzedażowych:

  1. Zamów konsultacje - przycisk na dole strony;
  2. W ciągu jednego dnia roboczego skontaktuję się z Tobą, aby umówić termin godzinnego spotkanie via telefon lub Skype;
  3. W umówionym terminie pomogę Ci rozwiązać najważniejszy problem w sprzedaży.
     

Rozwiążesz problem - bez ryzyka


Wartość godzinnej konsultacji wyceniam na 200 zł. Ale zdaję sobie sprawę z tego, że jest to nasz pierwszy kontakt i prawdopodobnie nie wyciągniesz ot tak dwóch stów, by mi zapłacić. Chcesz więcej sprzedawać, ale nie wiesz czy płatne konsultacje Ci w tym pomogą – rozumiem to.

Biorę Twoje ryzyko na siebie i proponuję następujący układ:

Jeśli zależy Ci na rozwiązaniu problemu, to zamów i zapłać za godzinę konsultacji 50 zł wadium z gwarancją zwrotu.


To nie jest przecena mojej pracy. Konsultacje są warte 200,00 zł. Ale Ty możesz się o tym przekonać tylko po ich przeprowadzeniu. Dlatego daję gwarancję, że oddam Ci nawet te 50 zł wadium, jeśli w trakcie konsultacji zechcesz przerwać i się wycofać. Wystarczy, że powiesz: proszę o zwrot kasy i wadium wraca do Ciebie.


Jeżeli jednak będziesz zadowolony lub zadowolona, to tą godzinę konsultacji masz za 50 (a nie za 200) zł. Taka promocja. Ale będę miał do Ciebie prośbę o napisanie opinii o konsultacji i wyrażenie zgody, bym mógł opublikować ją na stronie z tą ofertą. Daję Ci 150 zł zniżki, bo chcę zdobyć opinię.


Masz jak na tacy doświadczenie handlowe - zdobyte na domknięciu setek transakcji. Teraz Twój ruch.

Kliknij w ten przycisk:

 

{addtocart 48;rejestracja;;Zamawiam konsultacje;btn}

(przycisk przekieruje Cię do strony z rejestracją w sklepie.
Po zarejestrowaniu zobaczysz zawartość koszyka - postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie)

PS.

Jak to mówią: nic na siłę. Tak czy siak otrzymujesz ode mnie poradnik: "SEKRET ZAWODOWEGO HANDLOWCA - czyli jak w pięciu krokach napisać profesjonalną ofertę"

Nie zapomnij ściągnąć go klikając w link w wiadomości. Sprawdź folder spam, bo czasami tam są wrzucane wiadomości od nieznanych nadawców.

 

Popularne