• Techniki sprzedaży parafrazowanie

    Techniki sprzedaży – parafrazowanie

    Technika sprzedaży: parafrazowanie wypowiedzi klienta Parafrazowanie to technika negocjacyjna, która polega na powtórzeniu (nie dosłownym lecz sparafrazowanym) wypowiedzi klienta w celu uzasadnienia składanej oferty lub w celu zamknięcia sprzedaży. Wykonuje się ją w czterech krokach: zadanie pytania istotnego dla uzyskania postępu w procesie sprzedaży, wysłuchanie odpowiedzi klienta, w której argumentuje on swoją obawę lub oczekiwanie, Read More
  • Wzory oferty handlowej

    Wzory oferty handlowej

    Jak wygląda dobra oferta handlowa? Co powinien zawierać tekst oferty aby nie był nudny? Gdzie można znaleźć przykłady pism handlowych, na których można się wzorować? Czy trzeba mieć wybitne umiejętności aby napisać skuteczną ofertę? Jeżeli zadajesz sobie takie lub podobne pytania, to najprawdopodobniej potrzebujesz pomocy w tworzeniu ofert sprzedaży. W Read More
  • Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Prowadzisz małą firmę lub po prostu jesteś handlowcem. Szukasz konkretnego i skutecznego wzorca, który pozwoli Ci w szybki sposób stworzyć dobrą ofertę handlową? A może po prostu dotychczasowe metody ofertowania się nie sprawdziły, a nie bardzo wiesz jak powinno wyglądać atrakcyjne przedstawianie klientowi tego co masz do zaoferowania. Mam dla Read More
  • 1
  • 2
  • 3

 


Na Twojej skrzynce e-mail za chwilę pojawi się wiadomość z linkiem do potwierdzenia subskrypcji. Jak w niego klikniesz otrzymasz poradnik: "SEKRET ZAWODOWEGO HANDLOWCA - czyli jak w pięciu krokach napisać profesjonalną ofertę"


To co robię zawodowo w ramach własnej firmy: Konsulting Procesów Biznesowych Piotr Kawa wypływa z przekonania:

 

Wierzę, że DOBRE ZORGANIZOWANIE PRACY daje moc „przenoszenia gór”, bo gwarantuje najszybszą realizację celu!


Jeśli myślisz tak samo. Masz własną wizję biznesu, być może zainteresuje Cię mój coaching z zakresu planowania procesów handlowych lub usługi organizujące marketing i sprzedaż w Internecie tj.:

  • budowanie własnych baz potencjalnych klientów,
  • budowanie automatycznych lejków sprzedażowych,
  • organizowanie komunikacji z klientami za pomocą zautomatyzowanej strony www oraz masowego mailingu.

 

Napisz do mnie: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Popularne