• Techniki sprzedaży parafrazowanie

    Techniki sprzedaży – parafrazowanie

    Technika sprzedaży: parafrazowanie wypowiedzi klienta Parafrazowanie to technika negocjacyjna, która polega na powtórzeniu (nie dosłownym lecz sparafrazowanym) wypowiedzi klienta w celu uzasadnienia składanej oferty lub w celu zamknięcia sprzedaży. Wykonuje się ją w czterech krokach: zadanie pytania istotnego dla uzyskania postępu w procesie sprzedaży, wysłuchanie odpowiedzi klienta, w której argumentuje on swoją obawę lub oczekiwanie, Read More
  • Wzory oferty handlowej

    Wzory oferty handlowej

    Jak wygląda dobra oferta handlowa? Co powinien zawierać tekst oferty aby nie był nudny? Gdzie można znaleźć przykłady pism handlowych, na których można się wzorować? Czy trzeba mieć wybitne umiejętności aby napisać skuteczną ofertę? Jeżeli zadajesz sobie takie lub podobne pytania, to najprawdopodobniej potrzebujesz pomocy w tworzeniu ofert sprzedaży. W Read More
  • Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Prowadzisz małą firmę lub po prostu jesteś handlowcem. Szukasz konkretnego i skutecznego wzorca, który pozwoli Ci w szybki sposób stworzyć dobrą ofertę handlową? A może po prostu dotychczasowe metody ofertowania się nie sprawdziły, a nie bardzo wiesz jak powinno wyglądać atrakcyjne przedstawianie klientowi tego co masz do zaoferowania. Mam dla Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Nie wyłączaj tej strony!

 


Za chwilę wyślę Ci mail z linkiem do poradnika (sprawdź folder SPAM).
Kliknij link, a poradnik otworzy się w przeglądarce:
"SEKRET ZAWODOWEGO HANDLOWCA - czyli jak w pięciu krokach napisać profesjonalną ofertę"


Chcesz stworzyć OFERTĘ NIE DO ODRZUCENIA?
 

Oferta nie do odrzucenia to nie jest tekst wypełniony technikami manipulacyjnymi, ale propozycja, której klient nie może się oprzeć.

Oferta nie do odrzucenia jest unikatową propozycją Twojej firmy, w której klienci widzą rozwiązanie swoich problemów. Propozycja ta jest dla nich bardzo korzystna jednocześnie Ty dobrze na niej zarabiasz, a Twoja konkurencja nie może tej propozycji skopiować.

Jak stworzyć ofertę nie do odrzucenia?  

Trzeba znaleźć problem klienta, który inni ignorują i zaproponować jego rozwiązanie - tym produktem lub usługą, którą masz. Nie chodzi o wymyślanie kosmicznych korzysci dla klienta, ale o faktyczną propozycję rozwiązania problemu. Jak to zrobić? Trzeba przeanalizować problemy i znaleźć ich źródło. Na szczęście istnieje metoda, która to znacznie ułatwia. I tą metodą chcę się z Toba podzielić.
 

Metoda, której potrzebujesz:

Wszystko znajdziesz w skondensowanej formie opisu Metody RPS. Ten materiał normalnie jest płatny (47 zł), ale teraz możesz go pobrać za 0 zł. Poniżej jest link kierujący do wersji ze 100% zniżką :). 

https://wiedzawfirmie.pl/files/Metoda_rozwiazywania_problemow_sprzedaz_obsluga_klienta.pdf

 

PS.

Nie zapomnij otworzyć poczty i ściągnąć: "SEKRET ZAWODOWEGO HANDLOWCA - czyli jak w pięciu krokach napisać profesjonalną ofertę" klikając w link w wiadomości. Sprawdź folder spam, bo czasami tam są wrzucane wiadomości od nieznanych nadawców.

 

Popularne