Lejek sprzedażowy dla drogich usług i produktów

Jeśli sprzedajesz drogie produkty lub usługi i chcesz więcej nowych klientów, to przeczytaj:

Codziennie dostaniesz nowe kontakty do potencjalnych klientów i sprzedajesz, bez stresujących rozmów lub przykrych odmów


Aby sprzedawać musisz mieć stałe źródło wciąż nowych i nowych kandydatów na klientów. Wszyscy wiemy czym kończy się wysyłanie na maila niezamówionych ofert albo jak wygląda dzwonienie „na zimno”. A jednak aby sprzedać trzeba jakoś dotrzeć do klienta, bo bez tego nie będzie transakcji i nie będzie pieniędzy. Ale jak to robić bez niepotrzebnych stresów?


Czy chcesz poznać rozwiązanie tego problemu?


Receptą na to jest takie ustawienie swojego marketingu, by chętni do zakupu sami zostawiali ci swoje dane kontaktowe tj. e-mail lub tel.. Piszę tu o docieraniu do osób aktywnie szukających rozwiązania i pokazywaniu im, że znajdą to rozwiązanie w Twoich usługach lub produktach.


W wielu branżach w tym celu stosuje się specjalne strony www, formularze, reklamy re-marketingowe i inne kierunkowe techniki. Zawsze jednak wymaga to dużej pracy i nakładu sporych środków.
 

Jak zautomatyzować proces pozyskiwania nowych klientów w małej firmie


Jak to zrobić, by raz włożony wysiłek dawał efekty przez długie miesiące. Jak zautomatyzować proces pozyskiwania takich kontaktów w małej firmie?


Kilka lat temu sam stawiałem sobie takie pytania, bo ciągłe szukanie nowych klientów zajmowało mi strasznie dużo czasu. W końcu znalazłem rozwiązanie. Rozpisałem wszystkie czynności, które zwykle wykonuję aby doprowadzić do sprzedaży. Uporządkowałem je chronologicznie i zacząłem szukać sposobów na ich zautomatyzowanie. Nie byłem pierwszym, który wpadł na taki pomysł. Na rynku są rozwiązania. Ale z reguły oferują automatyzację tylko części procesu sprzedaży i wymagają zakupu abonamentu. Z tych względów ciężko było ich używać razem, bo przenoszenie danych z jednego programu do drugiego wymaga sporo czasu i jest kłopotliwe.
 

Profesjonalny proces sprzedaży usług i drogich produktów


Dlatego opracowałem i oprogramowałem prostsze rozwiązanie. Takie dopasowane do potrzeb małej firmy sprzedającej usługi lub drogie produkty. Nie zawiera ono wydumanych funkcji (tj. w rozwiązaniach korporacyjnych), ale realizuje automatycznie w jednym miejscu wszystkie niezbędne czynności procesu sprzedaży. Tak powstał lejek sprzedażowy, który można obsługiwać dzięki przejrzystemu interfejsowi CMS strony internetowej, a który wykonuje wszystko co trzeba skryptami PHP.


Rozwiązanie to automatyzuje proces sprzedażowy dopasowany do potrzeb firmy. Bo przecież masz unikatowe produkty i usługi, oferujesz niepowtarzalne wartości dodane i tym właśnie namawiasz klientów do zakupu.


Ty masz unikatowe produkty i usługi - ja mam doświadczenie uwypuklania tego co cię wyróżnia i automatyzowania sprzedaży. Dlatego proponuję Ci zautomatyzowanie procesu pozyskiwania leadów i wstępnego przedstawiania im zalet Twojej oferty - poprzez wdrożenie w Twojej firmie lejka sprzedażowego. 


Lejek sprzedażowy to nic innego jak dobrze zaprojektowana i oprogramowana sekwencja działań marketingowych. Działań, które muszą się u Ciebie wydarzyć aby Twój klient kupił!

Lejek oprogramowany jest na bazie CMS strony internetowej i serwera PHP – dlatego wymaga umieszczenia na serwerze hostingowym. Jedynej usłudze zewnętrznej, którą pewnie już masz – mając stronę www.


Lejek sprzedażowy, który jest przedmiotem składanej przeze mnie oferty realizuje:
 

  1. Przestawia „ofertę nie do odrzucenia” tzw. wabik;
  2. Zbiera i zapisuje w bazie danych: dane kontaktowe ze zgodami
    marketingowymi kandydata na klienta;
  3. Automatycznie dostarcza kandydatowi na klienta obiecany wabik;
  4. Automatycznie wyświetla kandydatowi na klienta stronę z Twoją ofertą;
  5. Automatycznie wysyła na skrzynkę e-mail potencjalnego klienta
    serię zakolejkowanych wiadomości, które przedstawiają korzyści z zakupu u Ciebie;


Raz wdrożony lejek sprzedażowy systematycznie będzie gromadził bazę potencjalnych klientów i automatycznie przedstawiał im zalety Twojej oferty!


Unikatowe w proponowanej usłudze jest to, że CAŁOŚĆ oprogramowania lejka sprzedażowego będzie umieszczone na Twoim serwerze hostingowym i nie będzie wymagało kupowania żadnych zewnętrznych usług – oprócz odnawiania domeny internetowej i wspomnianego serwera hostingowego. Ale każdy przedsiębiorca, który ma własną stronę www musi to i tak robić.


Koszt JEDNORAZOWY wdrożenia oprogramowania i uruchomienia sekwencji działań marketingowych wymaganych do prawidłowego działania lejka sprzedażowego to kwestia indywidualnego ustalenia.


Jeżeli interesuję Cię ta propozycja to napisz do mnie


Pytanie tylko: Czy chcesz mieć zbudowany własny zautomatyzowany system zdobywania nowych klientów?