Metody pozyskiwania klientów

Zobacz coś, czego nie pokazują na kursach handlowych

W praktyce połączenie wiedzy handlowej, organizacyjnej i technicznych umiejętności związanych z wykorzystaniem programów komputerowych jest jedną z podstawowych cech dobrego Sprzedawcy.

Na kursach uczących rzemiosła handlowego ciągle spotykałem się z "wytycznymi" co i kiedy trzeba zrobić aby pozyskać Klienta. Później wracałem do pracy i długo zastanawiałem się jak tę ponoć "praktyczną" wiedzę wcielić w życie. Nie było łatwo, ale w końcu stworzyłem mój własny system skutecznej pracy.

W wideo zobaczysz jeden z elementów systemu, który u mnie bardzo dobrze funkcjonuje. Dzielę się z Tobą metodą na tworzenie oferty handlowej w oparciu o szablony. Tłumaczę jak ominąć podstawowe błędy przy tworzeniu pisma handlowego oraz objaśniam dobre oraz złe strony najczęściej wykorzystywanych metod tworzenia ofert sprzedażowych.

 

 

W drugim wideo rozwijam temat automatyzacji tworzenia oferty handlowej. Umieściłem to kolejne wideo w osobnym, obszernym artykule.

Aby je obejrzeć kliknij w Jak w praktyce użyć szablonu oferty