• Techniki sprzedaży parafrazowanie

    Techniki sprzedaży – parafrazowanie

    Technika sprzedaży: parafrazowanie wypowiedzi klienta Parafrazowanie to technika negocjacyjna, która polega na powtórzeniu (nie dosłownym lecz sparafrazowanym) wypowiedzi klienta w celu uzasadnienia składanej oferty lub w celu zamknięcia sprzedaży. Wykonuje się ją w czterech krokach: zadanie pytania istotnego dla uzyskania postępu w procesie sprzedaży, wysłuchanie odpowiedzi klienta, w której argumentuje on swoją obawę lub oczekiwanie, Read More
  • Wzory oferty handlowej

    Wzory oferty handlowej

    Jak wygląda dobra oferta handlowa? Co powinien zawierać tekst oferty aby nie był nudny? Gdzie można znaleźć przykłady pism handlowych, na których można się wzorować? Czy trzeba mieć wybitne umiejętności aby napisać skuteczną ofertę? Jeżeli zadajesz sobie takie lub podobne pytania, to najprawdopodobniej potrzebujesz pomocy w tworzeniu ofert sprzedaży. W Read More
  • Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Prowadzisz małą firmę lub po prostu jesteś handlowcem. Szukasz konkretnego i skutecznego wzorca, który pozwoli Ci w szybki sposób stworzyć dobrą ofertę handlową? A może po prostu dotychczasowe metody ofertowania się nie sprawdziły, a nie bardzo wiesz jak powinno wyglądać atrakcyjne przedstawianie klientowi tego co masz do zaoferowania. Mam dla Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Zwiększ Sprzedaż na Własnej Stronie Internetowej w 6 tygodni

 

tworzenie stron internetowych

Modernizacja Stron Internetowych

Na początek kilka słów abyśmy się dobrze zrozumieli.

Czy i Ty uważasz, że skuteczna strona www - to taka

... na którą co minutę trafia nowy internauta: Potencjalny klient, który szuka odpowiedniej dla siebie usługi lub produktu. Który widział już kilkanaście ofert i… ... Teraz otwiera tę stronę, która jest zdecydowanie "inna". Jej inność daje się odczuć już na pierwszy rzut oka i powoduje, że klient: Czyta nagłówek (i z każdym kolejnym słowem czuje, że tu znajdzie to czego szuka). Czyta pierwszy akapit (rośnie w nim zainteresowanie ofertą) … Zaczyna niemal chłonąć informacje szczegółowe. Ogląda zamieszczone zdjęcia i ... (myśli, że właśnie znalazł dokładnie To Co chce kupić.) W rezultacie: Dzięki sugestywnej ofercie umieszczonej na stronie, odpowiednio opisanej i przedstawionej usłudze / produktowi - ów zainteresowany internauta bez oporu dzwoni do firmy by spytać o szczegóły. Czasami nawet wprost mówi: Jestem zainteresowany zamówieniem .... Oczywiście nie ma stron, które przekonają do zakupu - tak po prostu. Ale są skuteczne strony www i ... cała reszta.  

Czy możesz wyobrazić sobie (nie)posiadanie takiej strony?

skuteczna strona internetowa

Modernizacja strony - to przede wszystkim NOWE FUNKCJE, które generują zapytania od klientów A może zrobisz tak jak pan Piotr (współwłaściciel warszawskiego klubu Nova Maska), który zlecił przebudowę starej strony klubu i zdecydował się na wdrożenie skutecznych w Internecie metod marketingowych. To dało mu wymierny efekt: więcej osób bawiących się na imprezach otwartych i więcej imprez organizowanych dla firm. Dzisiaj na jego stronę http://nova-maska.pl trafia codziennie nawet kilkaset osób, które dowiadują się jak wspaniałe imprezy organizuje.

  1. Dzięki przebudowie strony internetowej klubu (i dodaniu kilku sprawdzonych technik, które teraz wydają się oczywiste, a których wcześniej nie było) ten biznes zyskał rewelacyjne narzędzie do zdobywania klientów.
  2. Zmodernizowana strona www znacznie skuteczniej zachęca klientów do odwiedzenia lokalu. Co przy ogromie ofert naprawdę licznych klubów w Warszawie nie jest sprawą łatwą. Teraz konsekwentnie: Pozycjonujemy stronę internetową klubu, Wysyłamy mailingi do potencjalnych klientów biznesowych i skutecznie Promujemy ofertę usług.
  3. Po modernizacji strony www klub cały czas pozyskuje nowych klientów. Ruch na stronie wzrósł z 20-30 do 130 - 480 odwiedzin dziennie (i nadal rośnie). Często jest tak, że co 2 minuty na stronę wchodzi nowy potencjalny klient:

Czy możesz wyobrazić sobie jak czuje się Manager tej firmy gdy włącza Google Analytics? Jak się uśmiecha widząc, że na stronę przez cały czas wchodzą nowi potencjalni klienci. - O tym świadczą gęsto ułożone słupki odwiedzin. Co myśli - Jak zdaje sobie sprawę z faktu, że właśnie w tej chwili 16 osób ogląda ofertę jego firmy.

Średnio co 2 minuty nowy klient i nawet 16 jednocześnie czytających ofertę

Strona klubu jest na czołowych pozycjach w wynikach wyszukiwarki google.pl, a klub Nova Maska ma coraz więcej gości i organizuje coraz więcej imprez dla firm.

Co daje modernizacja strony internetowej?

  Zanim przeczytasz co zyskasz dzięki modernizacji strony www. Zerknij na reprymendę jaką otrzymałem od klienta. Zobacz zrzut ze skrzynki mailowej, który dostałem w mailu od Managera Novej Maski. Zdjęcie to skomentował dzwoniąc do mnie (starałem się w miarę wiernie przytoczyć jego słowa)

< Panie Piotrze ten pomysł z promowaniem oferty jest świetny. Zapytania są codziennie, ale to nic w porównaniu z telefonami. Jestem na pana zły (uśmiech) bo non stop ktoś dzwoni i pyta o rezerwację stolików (uśmiech)

zapytania ze strony www Novej Maski

 

Modernizacja strony www to przede wszystkim:

 

  1. Wyróżnienie marki firmy poprzez nowoczesny wygląd firmowej strony www – zmieniamy graficzne tło dla Twojej unikalnej oferty.Bywa, że strona jest nieatrakcyjna graficznie, brakuje na niej zdjęć lub wręcz przeciwnie jest przeładowana i pstrokata. Grafika na stronie powinna służyć konkretnym celom .... stąd potrzeba modernizacji graficznej.
  2. Przyciąganie uwagi potencjalnych klientów poprzez zmianę nagłówków, tekstów podstron i przemyślaną nawigację po stronie – zmieniamy teksty na bardziej perswazyjne, a przyciskami nawigacyjnymi „prowadzimy klienta za rękę” do oferty sprzedaży.Teksty to najsilniejsza metoda oddziaływania na wyobraźnię klienta. Dobry tekst przyciągnie uwagę i pokieruje klientem. Złe teksty nic nie zdziałają.
  3. Nakłanianie potencjalnych klientów do kontaktu z firmą poprzez stosowanie sprawdzonych i skutecznych technik – wdrażamy na stronie sprawdzone "w realu" metody sprzedażowe.Strona internetowa to platforma komunikacji z klientem. Można na niej przeprowadzić klienta przez cały proces zakupu, ale trzeba wiedzieć jakich technik i w jaki sposób użyć.

/#/ Kliknij aby przejść do oferty modernizacji strony www //\\  

Co to znaczy: wdrożyć na stronie DOŚWIADCZENIE Zawodowego Handlowca?

Doświadczenie Zawodowego Handlowca trudno opisać słowami, ale każdy właściciel firmy wie, że do sprzedawania lepiej wynająć jednego zawodowca niż dziesięciu amatorów. W przypadku strony internetowej ma to znaczenie tym większe, że poprzez to medium firma może lub nawet dociera do bardzo dużej liczby osób. Choćby tylko z tego powodu warto by strona była zbudowana w oparciu o doświadczenie dobrego handlowca. Wdrożenie doświadczenia zawodowego handlowca na stronie www to same konkrety:

  1. Zwielokrotnienie siły przyciągania potencjalnych klientów na stronę www – poprzez:
    • konsekwentne SEO (pozycjonowanie strony w sposób dający trwałe i wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania google.pl) - dobry handlowiec wie gdzie są jego klienci i pokazuje się tam aby oni mogli go znaleźć.
    • konsekwentny e-mail marketing – budowanie bazy potencjalnych klientów i tworzenie z nimi relacji - dobry handlowiec wie, że z klientami trzeba się komunikować i wie jak budować relację, nie robiąc tego nachalnie.
  2. Przekonywanie odwiedzających stronę www do zakupu (lub złożenia zapytania) – poprzez umiejętne analizowanie i udoskonalanie Oferty Handlowej, w tym:
    • zmiana elementów oferty (treści, zdjęć, wyróżnień) - doświadczenie w budowaniu ofert.
    • mierzenie konwersji na kilku poziomach (np. narzędziami Google Analytics) - dobry handlowiec analizuje to co robi, by wybrać tylko najskuteczniej działające techniki i nie tracić czasu na to, co nie działa.
    • precyzyjne dopasowanie technik perswazji (zmiana korzyści, technik interakcji, „przyśpieszaczy podejmowania decyzji” itd.) - dobry handlowiec wie, że świat się zmienia i dopasowuje ofertę do aktualnej sytuacji - tak aby zawsze być krok przed konkurencją.

Jak widzisz nie są to 'magiczne sztuczki', ale konsekwentne wykorzystanie sprawdzonych "w realu" metod handlowych.  

Zobacz przykłady zmodyfikowanych stron www:

Ich właściciele z pewnością potwierdzą, że było warto zainwestować w udoskonalenie strony www.  

Firmowa strona www warszawskiego klubu Nova Maska.

projekt strony www klubu maska Strona gruntownie zmodernizowana:

  • zmiana zaplecza do zarządzania treścią strony na CMS Joomla
  • zmiana wyglądu graficznego
  • szeroka zmiana funkcjonalności
  • rozbudowa do wielojęzyczności strony
  • integracja z fanpage facebooka

Firmowa strona www warszawskiego Zarządcy Nieruchomości firmy Polbest Sp. z o.o.

projekt strony firmy Polbest Nieruchomości Strona zaprojektowana i wykonana od podstaw. Oparta na CMS WordPress. Zastąpiła starą stronę firmową. Najważniejsze wdrożone elementy marketingowe:

  • komunikaty dla Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez Polbest
  • opracowanie i implementacja struktury SEO

Firmowa strona www producenta wędlin z dziczyzny Zagroda Opolska Sp. z o.o.

  Firmowa strona www producenta wędlin Zagroda Opolska Strona zaprojektowana i wykonana od podstaw. Oparta na CMS Joomla. Najważniejsze wdrożone elementy marketingowe:

  • zarządzanie prezentacjami sprzedawanego asortymentu
  • wykonanie opisów wędlin
  • opracowanie i implementacja struktury SEO
  • wdrożenie przyjmowania zamówień

Firmowa strona www serwisu przemysłowych instalacji chłodniczych M-A-M Mieszko Monasterski

  Projekt strony www firma serwis chłodnictwa   Strona zaprojektowana i wykonana od podstaw. Oparta na CMS WordPress. Najważniejsze wdrożone elementy marketingowe:

  • integracja z systemem do e-mail marketingu
  • wykonanie prezentacji oferty handlowej
  • opracowanie i implementacja struktury SEO

Firmowa strona www ośrodka wypoczynkowego i SPA z Ełku

  Projekt strony www spa z Ełku   Strona zaprojektowana i wykonana od podstaw. Oparta na CMS Joomla. Zastąpiła starą stronę firmową. Najważniejsze wdrożone elementy marketingowe:

  • zarządzanie prezentacjami atrakcji ośrodka wypoczynkowego
  • opracowanie i implementacja struktury SEO

Firmowa strona www Sali Bankietowej Cambria z Inowrocławia

  Projekt strony www salonu bankietowego z Inowrocławia   Strona przeprojektowana funkcjonalnie i przeniesiona na CMS Joomla. Zastąpiła starą stronę firmową. Najważniejsze wdrożone elementy marketingowe:

  • zarządzanie prezentacjami usług firmy
  • zarządzanie komunikacją z klientami firmy - polecenia i opinie
  • opracowanie i implementacja struktury SEO

Firmowa strona www DomLux - budowa domów z bali

  Projekt graficzny strony internetowej domlux   Strona przeprojektowana funkcjonalnie i wizerunkowo. Oparta na CMS WordPress. Zastąpiła starą stronę firmową. Najważniejsze wdrożone elementy marketingowe:

  • zarządzanie prezentacjami domów wykonanych przez firmę
  • zarządzanie zapytaniami od klientów
  • opracowanie i częściowa implementacja struktury SEO

Firmowa strona www Laufer z Bielska Białej - profesjonalne systemy czyszczenia i renowacji przemysłowej

  Projekt strony internetowej firmy laufer   Strona zaprojektowana i wykonana od podstaw. Oparta na CMS Joomla. Zastąpiła starą stronę firmową. Najważniejsze wdrożone elementy marketingowe:

  • zarządzanie prezentacjami usług i wiedzy firmy
  • zarządzanie formularzami zapytań dla poszczególnych grup klientów
  • opracowanie i implementacja struktury SEO

 

Rozpocznij skuteczne zdobywanie klientów w Internecie i

Zapytaj Co warto poprawić na Twojej stronie www

Zmień strategię działań w Internecie i Zwiększ skuteczność własnej firmowej strony internetowej. Wyślij zapytanie Zakres świadczonych usług:

Wsparcie dla 3 najważniejszych obszarów marketingu internetowego Wdrażanie skutecznych strategii
  • Opracowanie dla firmy skutecznej strategii sprzedaży w Internecie,
  • Analiza skuteczności działań w Internecie Twojej firmy na tle konkurencji,
Zmiana strony www w narzędzie do sprzedawania
  • Optymalizacja na firmowej stronie technik sprzedaży konkretnych usług lub produktów,
  • Projektowanie i budowa od podstaw firmowej strony internetowej w technologi Responsive Web Desig,
  • Konstruowanie dedykowanych do umieszczenia na stronie www ofert handlowych,
Zdobywanie ruchu na stronę
  • Usługi SEO w tym: pozycjonowanie strony www, dla pozyskiwania ruchu z wyszukiwarki google.pl,
  • Przygotowanie i prowadzenie kampanii linków sponsorowanych w Google AdWords,
  • Promowanie w Internecie oferty sprzedaży konkretnej usługi lub produktu,
  • Konstruowanie wiadomości do masowego e-mailingu,
  • Prowadzenie kampanii e-mail marketingowych.

 

Ta krótka prezentacja pokazuje wyniki, jakie uzyskasz u siebie po wprowadzeniu zmian:

Współpracując zemną zyskujesz dostęp do mojego doświadczenia związanego ze sprzedażą i reklamą. Poprowadzę Twoją internetową sprzedaż od początku do końca, bo nie jestem agencją zajmującą się tylko reklamą, tylko projektowaniem stron, tylko pozycjonowaniem. Ja zajmuję się (tylko :)) budową skutecznego kanału sprzedaży przez Internet. Tu znajdziesz moją ofertę usług.

Popularne