• Techniki sprzedaży parafrazowanie

    Techniki sprzedaży – parafrazowanie

    Technika sprzedaży: parafrazowanie wypowiedzi klienta Parafrazowanie to technika negocjacyjna, która polega na powtórzeniu (nie dosłownym lecz sparafrazowanym) wypowiedzi klienta w celu uzasadnienia składanej oferty lub w celu zamknięcia sprzedaży. Wykonuje się ją w czterech krokach: zadanie pytania istotnego dla uzyskania postępu w procesie sprzedaży, wysłuchanie odpowiedzi klienta, w której argumentuje on swoją obawę lub oczekiwanie, Read More
  • Wzory oferty handlowej

    Wzory oferty handlowej

    Jak wygląda dobra oferta handlowa? Co powinien zawierać tekst oferty aby nie był nudny? Gdzie można znaleźć przykłady pism handlowych, na których można się wzorować? Czy trzeba mieć wybitne umiejętności aby napisać skuteczną ofertę? Jeżeli zadajesz sobie takie lub podobne pytania, to najprawdopodobniej potrzebujesz pomocy w tworzeniu ofert sprzedaży. W Read More
  • Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Jak napisać ofertę – przykłady ofert handlowych

    Prowadzisz małą firmę lub po prostu jesteś handlowcem. Szukasz konkretnego i skutecznego wzorca, który pozwoli Ci w szybki sposób stworzyć dobrą ofertę handlową? A może po prostu dotychczasowe metody ofertowania się nie sprawdziły, a nie bardzo wiesz jak powinno wyglądać atrakcyjne przedstawianie klientowi tego co masz do zaoferowania. Mam dla Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Tworzenie stron www

 

Jak zaprojektować sprzedającą stronę www?

 

Co decyduje o tym, że strona internetowa przyciąga klientów?

Czyli praktyczne i zdecydowanie sprzedażowe spojrzenie na firmową stronę internetową.   Poniżej przeczytasz o tym jak nie „sp …” własnej strony www - już na samym początku – na etapie tworzenia. Może jestem zbyt bezpośredni, ale specjalizuję się w poprawianiu firmowych stron internetowych i niejedną szkodliwą dla biznesu „rewelację” widziałem.   Ale nie będę pisać o błędach – skupię się na rozwiązaniach, które podnoszą wartość strony.   I jeszcze jedno – zawodowo zawsze byłem związany ze sprzedażą. To bardzo wpływa na moją ocenę stron www, które traktuję jak narzędzia marketingowo – handlowe, a nie tylko jak wizytówkę firmy. Poprawiając stronę internetową – przed wykonaniem każdej nawet najmniejszej zmiany - koniecznie zadaj sobie jedno pytanie:

Jak "przemodelowanie" strony www - wpłynie na zwiększenie sprzedaży?

Zauważ, że ograniczenie tematu tworzenia strony www do dylematu: powierzyć pracę programiście czy też dać zlecenie zaprojektowania strony grafikowi komputerowemu - jest co najmniej pomyłką. Strona internetowa ma służyć sprzedaży i marketingowi firmy!. Dlatego dużo ważniejsze od wyglądu graficznego czy jej oprogramowania jest samo podejście do idei:

  • Jak wpleść stronę w proces pozyskiwania klienta i sprzedaży?
  • Jak wykorzystywać stronę internetową do prowadzenia biznesu?

Zadając sobie powyższe pytania (i szukając odpowiedzi) dowiesz się o stronach lądowania tzw. landing page. Poznasz sposoby na automatyczne przekierowania, które wykorzystuje się do podążania za zainteresowaniem klienta. Opanujesz prezentowanie najważniejszych zalet usługi w taki sposób, żeby klient chciał skontaktować się z firmą. Zaczniesz wykorzystywać automatyzację e-mail marketingu i przyśpieszania sprzedaży (bo to również jest związane z odpowiednim wykorzystaniem strony www).   W miarę zdobywania doświadczenia usystematyzujesz wiedzę na temat marketingowego i sprzedażowego wykorzystania strony internetowej. Może tak jak ja dokonasz podsumowania i dla każdej funkcji strony www opracujesz po kilka technik przynoszących konkretne efekty. Oczywiście nie musisz opracowywać tych technik od podstaw. Sugerowałbym raczej - ulepszanie tego co działa u innych.

Najważniejsze funkcje tworzonych stron www

Powinienem raczej napisać: funkcje strony, o których nie można zapominać przy jej budowaniu.

Więcej o wymienionych funkcjach przeczytasz w poszczególnych artykułach.

wiedzawfirmie.pl - default image -
Strona internetowa dostosowana do urządzeń mobilnych Dostosowuję firmowe strony internetowe do wymagań stawianych przez użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych oraz do wymagań Google, który dzięki popularności swojej wyszukiwarki dyktuje warunki w Internecie. ...
wiedzawfirmie.pl - default image -
Zwiększ Sprzedaż na Własnej Stronie Internetowej w 6 tygodni   Modernizacja Stron Internetowych Na początek kilka słów abyśmy się dobrze zrozumieli. Czy i Ty uważasz, że skuteczna strona www - to taka ... na którą co minutę trafia nowy internauta: Potencjalny ...
wiedzawfirmie.pl - default image -
 Strony www stworzone od podstaw lub zmodyfikowane przez Konsulting Procesów Biznesowych Piotr Kawa   Poniżej zobaczysz listę stron internetowych klientów, którzy mi zaufali. Klienci ci zwrócili się do mnie, bo ich firmowe www nie przynosiło im korzyści. W większości ich wcześniejsze ...
wiedzawfirmie.pl - default image -
Czym jest, a czy nie jest audyt strony internetowej? Zacznijmy może od celu, który zazwyczaj ma przedsiębiorca inwestujący w stworzenie firmowej strony internetowej. Co chcesz osiągnąć dzięki własnej stronie www? Chcesz pokazać, że prowadzisz firmę. Wiadomo – bez reklamy nie ma ...

Popularne