Przed Tobą kolejny miesiąc i szansa na zmianę. Ale czy nurtuje Cię pytanie:
Jak zdobyć nowych klientów i sprzedać im z dobrym zyskiem?
Ustaw lejek sprzedażowy, który dostarcza klientów bez "zimnych" telefonów i przykrych odmów
Sprzedajesz -> to potrzebujesz klientów. Pytanie tylko czy chcesz się szarpać z każdym potencjalnym klientem osobno, czy jednak wolisz podejść do sprawy systemowo i przynajmniej część pracy zepchnąć na zautomatyzowany lejek sprzedażowy.
Jeżeli nie możesz inaczej jak tylko działać po staremu, to popraw swoją ofertę ( tu znajdziesz: „wzór oferty”) i atakuj klientów korzystając z technik sprzedaży. To wymagające zajęcie – pewnie wiesz o czym piszę:
- Trzeba gdzieś zdobyć kontakt do decyzyjnej osoby u potencjalnego klienta,
- Trzeba się przełamać i wykonać ten pierwszy „zimny” telefon,
- Trzeba wykrzesać z siebie treść maila, wysłać i zadzwonić,
- Trzeba znieść kolejną odmowę (czasami nawet sarkazm ze strony rozsierdzonego klienta).
Można tak sprzedawać i mieć efekty.
Jeśli jednak z jakiś powodów wolisz mieć zautomatyzowany lejek sprzedażowy, który przyjmie na siebie najbardziej przykre aspekty pozyskiwania klientów, to czytaj dalej.
- Piotr Kawa
- Lejek sprzedażowy
- Piotr Kawa
- Lejek sprzedażowy
- Piotr Kawa
- Lejek sprzedażowy
- Piotr Kawa
- Lejek sprzedażowy