Jaka jest funkcjonalność modułu Adresy i kontakty programu eGroupWare? Do czego możesz użyć modułu Adresy i kontakty programu eGroupWare?
Jaka jest funkcjonalność modułu Adresy i kontakty programu eGroupWare?
Moduł Adresy i kontakty to inaczej kartoteka służąca do gromadzenia, segregowania i wyszukiwania danych o użytkownikach, klientach, dostawcach, kooperantach, instytucjach ale także o obiektach (np. o budynku, który jest przedmiotem inwestycji budowlanej). W module tym można gromadzić dane teleadresowe i inne informacje o podmiotach instytucjonalnych i o konkretnych osobach.
Na funkcjonalność tego modułu składają się:
-
Karta kontaktu, w której można:
- gromadzić dane (teleadresowe, osobiste, dodatkowe – określone przez użytkownika)
- przypisywać kontakt do określonej kategorii
- podpinać dokumenty w postaci plików elektronicznych (np. skany dokumentów firmy: wpis do ewidencji, KRS, NIP, REGON)
-
System grupowania i filtrowania kontaktów:
- książki adresowe
- listy dystrybucyjne
- organizacje
-
System sortowania i wyszukiwania:
- sortowanie według nagłówków tabel
- wyszukiwanie kontekstowe
- wyszukiwanie zaawansowane
-
System działań grupowych:
- masowe przenoszenie i grupowanie kontaktów
- tworzenie korespondencji seryjnej
- tworzenie seryjnych wpisów do dziennika CRM
Do czego możesz użyć modułu Adresy i kontakty programu eGroupWare?
Podstawową funkcjonalnością tego modułu jest gromadzenia danych teleadresowych i zapisywanie ich w książce adresowej. (adres siedziby, telefon, e-mail, www itp.) Ale możesz wykorzystywać również bardziej złożone funkcje modułu Adresy i kontakty - takie jak:
- Kategoryzowanie gromadzonych kontaktów (np. tworząc kategorie odpowiadające grupom docelowych klientów)
- Tworzenie oddzielnych książek adresowych (np. książka kontaktów osobistych i książka kontaktów udostępnionych grupie roboczej)
- Tworzenie list dystrybucyjnych (np. lista VIP, lista potencjalnych dostawców, lista najlepszych klientów, czarna lista dłużników itp.)
- Gromadzenie w kartach kontaktów specyficznych dla twojej firmy danych (np. numerów seryjnych maszyn zakupionych przez klienta)
- Odznaczania poziomu zaawansowania procesu (np. poziomu zaawansowania procesu sprzedaży: pierwszy kontakt, przesłanie oferty, negocjacje itd.)
- Generowania seryjnej dokumentacji na podstawie szablonów z automatycznie wstawianymi danymi klientów (np. tworzenie seryjnej „papierowej” korespondencji handlowej)
- Usystematyzowania nazewnictwa dokumentów tworzonych w firmie (np. zapisywania ofert handlowych pod nazwami tworzonymi według ściśle określonego schematu wykorzystującego dane zapisane w kartach kontaktów tj. nazwa firmy, nazwisko itd.)
<<< Opis modułu Kalendarz ........ Lista modułów eGroupWare .......... Opis modułu CRM Dziennik >>>