Jaka jest funkcjonalność modułu Adresy i kontakty programu eGroupWare? Do czego możesz użyć modułu Adresy i kontakty programu eGroupWare?    

Jaka jest funkcjonalność modułu Adresy i kontakty programu eGroupWare?

  Moduł Adresy i kontakty to inaczej kartoteka służąca do gromadzenia, segregowania i wyszukiwania danych o użytkownikach, klientach, dostawcach, kooperantach, instytucjach ale także o obiektach (np. o budynku, który jest przedmiotem inwestycji budowlanej). W module tym można gromadzić dane teleadresowe i inne informacje o podmiotach instytucjonalnych i o konkretnych osobach.   

Na funkcjonalność tego modułu składają się:

  1. Karta kontaktu, w której można:
    • gromadzić dane (teleadresowe, osobiste, dodatkowe – określone przez użytkownika)
    • przypisywać kontakt do określonej kategorii
    • podpinać dokumenty w postaci plików elektronicznych (np. skany dokumentów firmy: wpis do ewidencji, KRS, NIP, REGON)
  2. System grupowania i filtrowania kontaktów:
    • książki adresowe
    • listy dystrybucyjne
    • organizacje
  3. System sortowania i wyszukiwania:
    • sortowanie według nagłówków tabel
    • wyszukiwanie kontekstowe
    • wyszukiwanie zaawansowane
  4. System działań grupowych:
    • masowe przenoszenie i grupowanie kontaktów
    • tworzenie korespondencji seryjnej
    • tworzenie seryjnych wpisów do dziennika CRM

 

Do czego możesz użyć modułu Adresy i kontakty programu eGroupWare?

  Podstawową funkcjonalnością tego modułu jest gromadzenia danych teleadresowych i zapisywanie ich w książce adresowej. (adres siedziby, telefon, e-mail, www itp.) Ale możesz wykorzystywać również bardziej złożone funkcje modułu Adresy i kontakty - takie jak:

  1. Kategoryzowanie gromadzonych kontaktów (np. tworząc kategorie odpowiadające grupom docelowych klientów)
  2. Tworzenie oddzielnych książek adresowych (np. książka kontaktów osobistych i książka kontaktów udostępnionych grupie roboczej)
  3. Tworzenie list dystrybucyjnych (np. lista VIP, lista potencjalnych dostawców, lista najlepszych klientów, czarna lista dłużników itp.)
  4. Gromadzenie w kartach kontaktów specyficznych dla twojej firmy danych (np. numerów seryjnych maszyn zakupionych przez klienta)
  5. Odznaczania poziomu zaawansowania procesu (np. poziomu zaawansowania procesu sprzedaży: pierwszy kontakt, przesłanie oferty, negocjacje itd.)
  6. Generowania seryjnej dokumentacji na podstawie szablonów z automatycznie wstawianymi danymi klientów (np. tworzenie seryjnej „papierowej” korespondencji handlowej)
  7. Usystematyzowania nazewnictwa dokumentów tworzonych w firmie (np. zapisywania ofert handlowych pod nazwami tworzonymi według ściśle określonego schematu wykorzystującego dane zapisane w kartach kontaktów tj. nazwa firmy, nazwisko itd.)

 

  <<< Opis modułu Kalendarz ........ Lista modułów eGroupWare .......... Opis modułu CRM Dziennik >>>