Czym jest CRM Dziennik w programie eGroupWare? Co znajdziesz w module CRM programu eGroupWare? Do czego możesz użyć modułu CRM Dziennik?
Czym jest CRM Dziennik w programie eGroupWare?
CRM Dziennik jest miejscem zarządzania informacją i zadaniami. W dzienniku są gromadzone informacje:
- o kontaktach z kontrahentami (klientami, dostawcami itd.),
- o tym co się dzieje w otoczeniu firmy i o działaniach konkurencji,
- o zadaniach do wykonania i o postępie w wykonaniu zadań.
W module CRM Dziennik odbywa się również zlecanie/przekazywanie zadań do wykonania oraz odnotowywanie postępów w ich realizacji. W tym miejscu programu eGroupWare zarządza się pracą zadaniową.
Co znajdziesz w module CRM programu eGroupWare?
Moduł CRM Dziennik został tak zaprogramowany aby w maksymalnym stopniu ułatwić tworzenie notatek, ich oznaczanie i przypisywanie do innych elementów programu eGroupWare. Głównym celem modułu jest ułatwienie użytkownikowi szybkiego notowania, klasyfikowania i docierania do potrzebnej informacji. Dlatego utworzono tu cztery różne typy notatek:
- Notatka
- Notatka z rozmowy telefonicznej
- Notatka sporządzona z korespondencji e-mail
- Zadanie
Dzięki takiemu podziałowi uzyskuje się uporządkowanie w gromadzeniu i obróbce informacji. Każdy z tych typów notatek służy innemu celowi i jest także wspierany przez różne dodatkowe funkcje.
Notatka
– jest najprostszą formą gromadzenia informacji i odpowiada czystej kartce, na której możesz zapisać dowolną informację. Mimo swej prostoty ma:
- dwa statusy (niedokończona, wykonana),
- można ją podlinkować do dowolnego elementu eGroupWare (np. do osoby w kontaktach),
- można do niej „przypiąć” dowolny plik elektroniczny (np. zeskanowaną ofertę konkurencji),
- można ją przekazać do wglądu innym członkom zespołu,
- można ją również przyporządkować do projektu.
Notatka z rozmowy telefonicznej
– odnosi się do rozmów telefonicznych. Za jej pomocą:
- możesz zaplanować wykonanie rozmowy telefonicznej,
- możesz zaznaczyć iż spodziewasz się w danym czasie rozmowy przychodzącej (od konkretnej osoby dzięki powiązaniu z kontaktem),
- możesz zanotować co było przedmiotem przeprowadzonej rozmowy.
Tą notatkę można oczywiście podlinkować do dowolnego elementu eGroupWare, podpiąć do niej pliki, przekazać do wglądu współpracownikom i przyporządkować do projektu.
Notatka sporządzona z korespondencji e-mail
– ma identyczne parametry jak zwykła notatka z tą różnicą, że tworzona jest automatycznie ze wskazanej wiadomości e-mail. Jako jej opis zapisywana jest treść maila, wraz z nią zapisują się wszystkie pliki znajdujące się w załącznikach wiadomości, i automatycznie jest przypisywana do osoby zapisanej w kontaktach, do której trafiła lub, od której otrzymaliśmy wiadomość.
Zadanie
– to najbardziej rozbudowany typ notatki. Posiada wszystkie cechy notatki zwykłej wzbogacone o funkcjonalność pozwalającą na śledzenie statusu realizacji. Zadania można zlecać, akceptować, ustawiać stopień ich wykonania w %, można je wyceniać podpinając pod projekty, a także można automatyzować tworzenie zapisów zadań robiąc ich szablony. Zadanie oprócz gromadzenia informacji służy również do zlecania pracy i kontrolowania jej wykonania. Do zadań jest przypisana funkcja powiadomień (o zbliżającym się terminie rozpoczęcia i/lub zakończenia, o podjęciu zadania lub jego odrzuceniu, o przeterminowaniu itp.)
Do czego możesz użyć modułu CRM Dziennik?
W module CRM Dziennik programu eGroupWare:
-
możesz kontrolować realizację własnych zadań:
- możesz zapisywać zadania, które masz wykonać
- możesz ustalać terminy, w których chcesz się tymi zadaniami zająć (lub musisz się nimi zająć)
- możesz bezpośrednio do zadań podpinać wszystko co jest konieczne do ich wykonania (kontakty, dokumenty, zgromadzone informacje itp.)
- możesz planować rozmowy telefoniczne
- możesz kontrolować stopień wykonania własnych zadań
- możesz odnotowywać wszystkie informacje związane z wykonywaną pracą
-
możesz zlecać zadania swoim podwładnym i nadzorować ich wykonywanie:
- możesz za pomocą zadań rozdzielać pracę
- możesz zapisywać zadania dla konkretnego użytkownika
- możesz wyznaczyć podwładnemu termin wykonania zadania
- możesz ustawić przypomnienia dla zleconych zadań
- możesz kontrolować i korygować realizację zleconych zadań
- możesz usystematyzować sposób raportowania w firmie
- możesz przeglądać informacje gromadzone przez podwładnych
-
możesz kontrolować:
- stopień i sposób realizacji zadań (kiedy zadanie jest realizowane, na jakim etapie realizacji się znajdują się konkretne zadania, czy wszystkie elementy zadania zostały wykonane)
- sposób gromadzenia i udostępniania informacji w firmie (jak i z czym należy wiązać odnotowywane informacje, jaka ma być struktura informacji itp.)
- wydajność pracy podwładnych (ile i jak skomplikowanych zadań wykonują poszczególni pracownicy w konkretnym przedziale czasowym)
<<< Opis modułu Adresy i kontakty ....... Lista modułów eGroupWare ....... Opis modułu FelaMiMail >>>