Gromadzenie pomysłów marketingowych

Spis treści

Po przeczytaniu pierwszej części artykułu jesteś bogatszy/a o teoretyczną wiedzę dotyczącą systemu, który zamienia pomysły w innowacje. Tutaj przedstawię Ci jak tę metodę zastosowałem w praktyce i co dzięki temu zyskałem. System, który Ci pokazuję zawiera zasady produktywności promowane przez takie autorytety jak B. Tracy, L. Babauta, D. Allen. Jakiś czas temu zacząłem i nadal z powodzeniem wykorzystuję te zasady we własnym działaniu. Na początku jednak nie było łatwo, czytałem te zasady, odnosiłem je do własnego doświadczenia i z entuzjazmem próbowałem wprowadzić je do codziennej pracy. Wymagało to wysiłku i po jakimś czasie „skrzydła mi opadały”, górę brało lenistwo – wracałem do starego trybu pracy. Tak trwało to do momentu, aż tknięty kolejną lekturą postanowiłem wprowadzić system, który uporządkowałby moją pracę i na stałe podniósł moją produktywność.

Poniżej znajdziesz metodę, którą sprawdziłem w działaniu i zaręczam, że naprawdę pomaga we wprowadzaniu innowacji. Ten system możesz przenieść również na inne obszary własnej działalności i w nich również szybciej osiągać sukcesy. Odkąd go wprowadziłem, przestałem rozważać dylematy typu: co by było gdybym … , lub dlaczego to znowu nie działa. Na końcu artykułu napisałem jakiej pomocy Ci udzielę jeżeli oczywiście podejmiesz się działania i na początek pobierzesz e-book z pełną instrukcją, w której szerzej opisałem tą metodę.

Zaloguj się aby mieć dostęp do treści.