Inspiracja dla Ciebie
(czyli dlaczego powstała strona wiedzawfirmie.pl?)
Strona i artykuły tu opublikowane powstały by zainspirować Ciebie czytelniku do podniesienia jakości własnego życia. Zachęcam do przejścia na wyższy poziom działania – tak by wszystko robić z pasją i zaangażowaniem! Bo satysfakcja z pracy poprawia także jakość w pozostałych obszarach życia.
Moje doświadczenia zawodowe wiążą się z informatyką, sprzedażą i marketingiem. Z tego względu artykuły dotyczą właśnie tych obszarów. Mam nadzieję, że znajdziesz w moich artykułach coś, co pomoże Ci odkryć własne talenty do pozyskiwania klientów, sprzedawania i wprowadzania innowacji ułatwiających pracę.
W artykułach przeczytasz odpowiedzi na te i podobne pytania. Znajdziesz tu konkretne instrukcje „krok po kroku”, które możesz od razu zastosować w swojej firmie. Ale i odszukasz (mam taką nadzieję) inspirację do wzbogacania własnego doświadczenia zawodowego o techniki, które sprawdziły się u innych.
Jeśli dojdziesz do wniosku, że wdrażanie na własną rękę marketingu i sprzedaży w Internecie jest dla Ciebie zbyt czasochłonne, to zapoznaj się z alternatywnym rozwiązaniem:
Skorzystasz wówczas z mojego ponad 20-to letniego doświadczenia: w tworzeniu ofert handlowych, w negocjowaniu z klientami, w robieniu deal’e na setki tysięcy zł. Ale także z praktyki nadzorowania pracy handlowców, korygowania wzorów pism i przechwytywania od konkurencji najskuteczniejszych technik sprzedaży. W usługi wkładam również całe to moje doświadczenie związane z wdrażaniem metod sprzedaży opartych o marketing internetowy i sprawdzone (zawsze skuteczne) handlowe działania offline.
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Jak oddelegować odpowiedzialność za sprzedaż na pracownika bez obawy, że wszystko padnie.
Czyli jak sprawić aby handlowiec zaangażował się, sprzedawał dużo i nie kombinował.
W tym artykule znajdziesz opis kilku prostych działań, które pomogą Ci skutecznie oddelegować ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Darmowy Raport ujawniający 4 największe zaniedbania, które potrafią doprowadzić do ruiny każdą małą firmę
Z Raportu dowiesz się:
Jak zidentyfikować 4 czynniki zagrożenia we własnej firmie,
Co doprowadzi Twój biznes do upadku jeśli zignorujesz ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
W poradniku zawarłem wiedzę, którą sam sprawdziłem. Jego napisanie i zredagowanie zajęło mi kilkanaście godzin, a mimo to daję Ci go za darmo.
Przeczytaj, użyj i zbierz pozytywne owoce własnej pracy. Mam jednak prośbę: pomóż komuś ze swojego otoczenia (cokolwiek miałoby ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Czyli zastosowanie w sprzedaży - lejka pytań doprowadzających do zakupu
Czym jest technika lejka sprzedaży i na jakiej zasadzie działa? Gdzie można jej użyć? Jak stosować ją w praktyce? Jak podnieść skuteczność sales fannel’a? Sales Fannel = lejek sprzedażowy ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Co jest najważniejszą techniką sprzedaży?
Jeśli sprzedajesz osobiście i/lub zarządzasz pracą kilku handlowców i chcesz regularnie pozyskiwać nowych klientów oraz konsekwentnie sprzedawać im swój towar oraz usługi to:
Przeczytaj o nawyku, którego brak może ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Technika sprzedaży: parafrazowanie wypowiedzi klienta
Parafrazowanie to technika negocjacyjna, która polega na powtórzeniu (nie dosłownym lecz sparafrazowanym) wypowiedzi klienta w celu uzasadnienia składanej oferty lub w celu zamknięcia sprzedaży. Wykonuje się ją ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Czym jest moduł FelaMiMail programu eGroupWare? Co potrafi moduł poczty elektronicznej programu eGroupWare? Do czego możesz użyć modułu FelaMiMail?
Czym jest moduł FelaMiMail programu eGroupWare?
Moduł FelaMiMail jest programem poczty elektronicznej, który służy ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Marketingowo
W tym artykule zobaczysz jedną z form prezentacji możliwą do wykorzystania w obszarze marketingu internetowego. To co widzisz w poniższej prezentacji jest reklamą oferty handlowej. (Mojej oferty handlowej - tak, aby nie było niedomówień.) Wykonuję usługi ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Czym jest moduł Bazy Wiedzy programu eGroupWare? Jak funkcjonuje moduł Bazy Wiedzy? Do czego możesz użyć modułu Bazy Wiedzy?
Czym jest moduł Bazy Wiedzy programu eGroupWare?
Moduł Bazy Wiedzy jest miejscem składowania wiedzy gromadzonej przez firmę. ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Jeżeli prowadzisz firmę i jesteś zdecydowana lub zdecydowany przejąć kontrolę nad wszystkimi sprawami, które dopominają się Twojej uwagi. Chcesz mieć porządek "w papierach firmy", chcesz kończyć na czas wszystkie rozpoczęte sprawy i pragniesz systematycznie kontrolować wykonanie ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Czym jest CRM Dziennik w programie eGroupWare? Co znajdziesz w module CRM programu eGroupWare? Do czego możesz użyć modułu CRM Dziennik?
Czym jest CRM Dziennik w programie eGroupWare?
CRM Dziennik jest miejscem zarządzania informacją i zadaniami. W ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Czy zastanawiasz się co jest największą przeszkodą w skutecznym wdrożeniu technik sprzedaży?
Co powoduje, że składanie ofert handlowych nie przysparza sprzedaży? Jak każdy przedsiębiorca wstając rano zaczynam myśleć o klientach i o sprzedaży. Myślę ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Czym jest kalendarz w programie eGroupWare? Co potrafi moduł Kalendarz programu eGroupWare? Do czego możesz użyć modułu Kalendarz?
Czym jest kalendarz w programie eGroupWare?
Kalendarz jest centralnym miejscem do zarządzania:
czasem pracy ...
(czytaj więcej)