Inspiracja dla Ciebie
(czyli dlaczego powstała strona wiedzawfirmie.pl?)
Strona i artykuły tu opublikowane powstały by zainspirować Ciebie czytelniku do podniesienia jakości własnego życia. Zachęcam do przejścia na wyższy poziom działania – tak by wszystko robić z pasją i zaangażowaniem! Bo satysfakcja z pracy poprawia także jakość w pozostałych obszarach życia.
Moje doświadczenia zawodowe wiążą się z informatyką, sprzedażą i marketingiem. Z tego względu artykuły dotyczą właśnie tych obszarów. Mam nadzieję, że znajdziesz w moich artykułach coś, co pomoże Ci odkryć własne talenty do pozyskiwania klientów, sprzedawania i wprowadzania innowacji ułatwiających pracę.
W artykułach przeczytasz odpowiedzi na te i podobne pytania. Znajdziesz tu konkretne instrukcje „krok po kroku”, które możesz od razu zastosować w swojej firmie. Ale i odszukasz (mam taką nadzieję) inspirację do wzbogacania własnego doświadczenia zawodowego o techniki, które sprawdziły się u innych.
Jeśli dojdziesz do wniosku, że wdrażanie na własną rękę marketingu i sprzedaży w Internecie jest dla Ciebie zbyt czasochłonne, to zapoznaj się z alternatywnym rozwiązaniem:
Skorzystasz wówczas z mojego ponad 20-to letniego doświadczenia: w tworzeniu ofert handlowych, w negocjowaniu z klientami, w robieniu deal’e na setki tysięcy zł. Ale także z praktyki nadzorowania pracy handlowców, korygowania wzorów pism i przechwytywania od konkurencji najskuteczniejszych technik sprzedaży. W usługi wkładam również całe to moje doświadczenie związane z wdrażaniem metod sprzedaży opartych o marketing internetowy i sprawdzone (zawsze skuteczne) handlowe działania offline.
-
-
Piotr Kawa
-
Lejek sprzedażowy
Aby rozwinąć sprzedaż do stałych lub całkowicie nowych klientów musisz wykonać sporo różnych rzeczy. To już wiesz. Pozostaje pytanie jak to zrobić, by się nie narobić? Jednym słowem pytam: czy masz na to jakiś sprawdzony sposób?
W tym artykule będzie o prostej metodzie ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Lejek sprzedażowy
Co lejek sprzedażowy załatwi za Ciebie?
Z wszystkich zainteresowanych Twoją propozycją „odfiltruje” ludzi, którzy faktycznie chcą kupić i zrobi z nich tzw. leady;
Tym, którzy nie kupią od razu z automatu będzie ponawiać przedstawianie oferty sprzedażowej ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Reklama w Internecie
Jak wycenić własną witrynę internetową i sprawdzić czy pozyskuje nowych klientów? Czy wiesz ile warta jest Twoja firmowa strona internetowa, którą kupiłeś lub kupiłaś? Czy zarządzasz tą wartością tak, aby osiągnąć cel biznesowy zaplanowany w trakcie tworzenia strony ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Lejek sprzedażowy
Jeśli sprzedajesz drogie produkty lub usługi i chcesz więcej nowych klientów, to przeczytaj:
Codziennie dostaniesz nowe kontakty do potencjalnych klientów i sprzedajesz, bez stresujących rozmów lub przykrych odmów
Aby sprzedawać musisz mieć stałe źródło wciąż ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Reklama w Internecie
Właśnie przeczytałem artykuł w „Uważam że…” o najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej – z dwoma oo w nazwie. Oprócz historii rozwoju tego potentata na rynku wyszukiwarek i jego mniej lub bardziej udanych inwestycjach, w artykule znalazłem dwa ciekawe ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Lejek sprzedażowy
Bez niej sprzedasz tylko ułamek tego co zamierzasz!
Sercem lejka sprzedażowego jest Oferta Nie Do Odrzucenia
Nie wiem jak Ty, ale ja zanim zacznę pracę nad ustawieniem lejka sprzedażowego najpierw zajmuję się konstruowaniem "oferty nie do odrzucenia". Nie, nie ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Reklama w Internecie
Do czego posłuży mi firmowa strona internetowa?
Podstawowe pytanie, na które przedsiębiorcy z reguły odpowiadają ogólnikami, a to generuje poważne konsekwencje. Nie popełniaj tego błędu, bo całe Twoje zaangażowanie w budowanie firmowej strony www pójdzie w przysłowiowy ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Reklama w Internecie
Co zrobić aby strona internetowa zarabiała? Jakie znaczenie dla zarabiania ma treść strony, a jakie jej konstrukcja? Od czego zacząć budowanie lub modernizowanie strony www? Pytania są proste – nieprawdaż. Ale zastanów się proszę nad tym, jakiej w pierwszym odruchu udzielasz ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Reklama w Internecie
Ile może być warta strona www
Jak (w Internecie) ustalić pozycję własnego biznesu? Jak ocenić siłę konkurencji i jej możliwości w docieraniu do klientów przez kanały internetowe? Jak sprawdzić czy warto zakładać kolejną stronę www skierowaną do konkretnego segmentu ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Reklama w Internecie
"Mam pytanie czy na stronie można sprawdzić ilość odwiedzin, czy strona wyszukiwana jest na podstawie haseł, w jaki sposób mogę spowodować żeby strona była na wysokich pozycjach. Pozdrawiam Beata"
Odpowiedź na: Jak można sprawdzić ilość odwiedzin strony ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Zobacz jak zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym bez wydawania góry pieniędzy.
Jedyne co musisz zrobić, by zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym, to skrupulatnie wykorzystać wszystkie atuty, których nie ma handel wirtualny. Osiem konkretnych sposobów znajdziesz ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Reklama w Internecie
"Wkrótce założę działalność gospodarczą. Staram się o dofinansowanie na jej rozpoczęcie. Jestem artystą szklarzem. Dotychczasowe pozyskiwanie klienta było lekko chaotyczne. Czas to zmienić. Chciałam się dowiedzieć jaki jest koszt takiej usługi? Jakiś przedział cenowy. Z ...
(czytaj więcej)
-
-
Piotr Kawa
-
Techniki sprzedaży
Jak zwiększyć obroty sklepu (stacjonarnego i internetowego)?
Czyli jedenaście pomysłów na zwiększenie sprzedaży w sklepie, które przynoszą wzrosty obrotów o kilka do kilkunastu procent i jeden sposób na wzmocnienie ich działania. Opisane tu metody ...
(czytaj więcej)